mai multe articole
Pagini:
<< 1-2-3-4-5-6 >>


Cauta in Site :

căutare personalizată
Romanian Romana | | English Engleza


Email:

Parola:

Tine-ma minte

V-ati uitat parola?

Creeaza Cont

De ce un profil pe fitness-god.ro

Fitness

Zumba Fitness
Zumba fitness inlocuieste plictiseala si lipsa timpului cu energie! Vezi cum!
Calendar renunta la fumat
Afla schimbarile din corpul tau daca renunti la fumat
Newsletter Fitness Aug 2012
Revista lunara fitness-god.ro cu noutati, stiri, modificari, si multe altele
Tae-Bo
Tae-Bo ca tip de fitness, beneficii si antrenament pentru arderea caloriilor
Spinning
Afla ce inseamna Spinning ca tip de Fitness si la ce foloseste! Vizualizeaza antrenament video
Sala Fitness
Adauga sau gaseste o sala fitness pe harta ! + sfaturi utile

Diete

Dieta pentru situatii disperate
Dieta pentru situatii disperate este un regim alimentar pe durata a 7 zile si are ca scop 3 kg in minus
Dieta disociata
Dieta disociata a devenit cu timpul una dintre cele mai indragite diete pentru slabit oferind o excelenta ocazie de a pierde in greutate
Dieta hipocalorica
Dieta hipocalorica se refera la evitarea la maxim a alimentelor cu densitate calorica mare. poti pierde pana la 10 kg pe luna
Scapa de balonare
In primul rand trebuie sa ne facem un plan de actiune impotriva balonarii. La primul semn

Muzica

Top 5 muzica fitness
October 21, 2014, 11:40 am

1. Arash feat Helena - Broken Angel cu 5 voturi;

2. Antonia - Morena my love cu 4 voturi;

3. Selena Gomez - Round round cu 3 voturi;

4. Dj project - Mi-e dor de noi cu 3 voturi;

5. Papa Americano - We no speack Americamo cu 1 voturi;


Daca iti place , Imparte cu prietenii!



Multumim!

Inscrie-te la fitness-god prin email:

Adresa de email:

Conecteaza-te la Fitness


X inchide
Alatura-te Fitness ! —›
antrenament femei coapse si fese

Antrenarea coapselor si feselor:

Rar gasim o femeie care sa nu-si doreasca coapse si fese frumos conturate. Trebuie stiut faptul ca pentru aceasta, avem nevoie de un antrenament nu foarte usor insa nici imposibil! Practic trebuie sa lucram toata partea inferioara a corpului care este compusa din grupe musculare mari, de aceea este indicat sa ne alegem 2 zile pe saptamana pentru a pune in practica acest antrenament.

  • Antrenamentul este unul destul de intens, pauzele dintre seriile exercitiilor grele ca: genuflexiuni, impinsul la presa sau fandarile cu bara, sunt mai lungi, intre 1-3 minute in functie de intensitatea exercitiului si capacitatea fiecarei persoane de a se reface dupa seria in sine.
  • Pauzele dintre seriile exercitiilor mai usoare ca: flexiile pentru bicepsii femurali sau exercitiile pentru fese, nu depasesc 1 minut!

Vom incepe antrenamentul cu exercitiile grele apoi continuand cu cele usoare:

1. Genuflexiuni cu bara: 6 serii de cate 20, 15, 12, 10, 10, 10 repetari,
sau
Impins la presa pentru coapse(+90*): 6 serii de cate 20, 15, 12, 10, 10, 10 repetari.


2. Fandari cu bara: 5 serii de cate 15, 15, 12, 12, 12 repetari
sau
Fandari cu gantere: 5 serii de cate 15, 15, 12, 12, 12 repetari.



3. Aplecari cu bara pentru bicepsii femurali: 6 serii de cate 20, 15, 12, 10, 10, 10 repetari
sau
Flexia picioarelor din culcat la aparatul pt. femurali: 6 serii de cate 20, 15, 15, 12, 12, 12 repetari.



4. Ridicarea unui picior prin spate, alternativ, la aparatul pentru fesieri (kick back): 3 serii de cate 25, 20, 20 repetari



5. Ridicarea bazinului din culcat pe spate pe saltea: 3 serii de cate 25, 20, 20 repetari.




La fel de importanta ca antrenamentul este si dieta! Dieta trebuie sa fie echilibrata, fara excese, evitand grasimile, pastele fainoase sau painea in exces si deasemenea si dulciurile!

Meniu recomandat:dimineata fulgi de grau incoltit cu miere si nuca, o cafea,

pranz o friptura la gratar (piept de pui, muschi de vita slab) cu o salata (fara ulei),

seara o supa de soia sau un iaurt.


Cu un regim de viata ordonat, combinat cu o alimentatie sanatoasa si antrenamente constante ne vom mentine o greutate normala si vom face un pas mare in ceea ce priveste sanatatea si aspectul fizic!


(apasa FG pentru a salva pagina la Articole Preferate)


Antrenamente :
Drumul spre un corp perfect

Antrenament de forta pentru triatlonisti

Antrenament spartan

Antrenament pentru tot corpul 12 minute
Drumul spre un corp perfect pas2

Antrenament pt flexibilitate, cardio si arderea grasimilor

Antrenament pentru concediu

Antrenament de baza Arnold
Drumul spre un corp perfect pas3 barbati

Antrenament avansat Arnold Schwarzenegger

Antrenament bodybuilding forte

Antrenament fitness pentru femei 15 minute
Drumul spre un corp perfect pas3 femei

Antrenament fitness pentru femei 30 minute

Antrenament fitness pentru coapse si fese

Antrenament fitness Jojo


www.fitness-god.ro™ © 2010 - 2012 » Termeni si conditii «

ContFitness God BlogFitness God ForumPolitica de confidenţialitateTransparentaPromovare SportReclama ta
Profil > Fitness > Alimentatie > Exercitii pe grupe de muschi > Metode de slabit > Muzica Sport > Sitemap

website creat de

god

Website-ul Fitness God isi doreste sa fie o enciclopedie de informatii utile care sa ocupe primul loc in alegerea dumneavoastra cand vine vorba de o minte sanatoasa intr-un corp sanatos !!


Cuvinte Cheie:

Fitness, Antrenamente, Regimuri alimentare, Diete, Exercitii pe grupe de muschi, Suplimente nutritive, Calculatoare fitness, Plan antrenament, Tipuri de fitness, Muzica fitness, Alimente, Tipuri somatice, Tipuri metabolice, Infrumusetare, Bodybuilding, Apa, Obezitate