mai multe articole
Pagini:
<< 1-2-3-4-5-6 >>


Cauta in Site :

căutare personalizată
Romanian Romana | | English Engleza


Email:

Parola:

Tine-ma minte

V-ati uitat parola?

Creeaza Cont

De ce un profil pe fitness-god.ro

Fitness

Zumba Fitness
Zumba fitness inlocuieste plictiseala si lipsa timpului cu energie! Vezi cum!
Calendar renunta la fumat
Afla schimbarile din corpul tau daca renunti la fumat
Newsletter Fitness Aug 2012
Revista lunara fitness-god.ro cu noutati, stiri, modificari, si multe altele
Tae-Bo
Tae-Bo ca tip de fitness, beneficii si antrenament pentru arderea caloriilor
Spinning
Afla ce inseamna Spinning ca tip de Fitness si la ce foloseste! Vizualizeaza antrenament video
Sala Fitness
Adauga sau gaseste o sala fitness pe harta ! + sfaturi utile

Diete

Dieta pentru situatii disperate
Dieta pentru situatii disperate este un regim alimentar pe durata a 7 zile si are ca scop 3 kg in minus
Dieta disociata
Dieta disociata a devenit cu timpul una dintre cele mai indragite diete pentru slabit oferind o excelenta ocazie de a pierde in greutate
Dieta hipocalorica
Dieta hipocalorica se refera la evitarea la maxim a alimentelor cu densitate calorica mare. poti pierde pana la 10 kg pe luna
Scapa de balonare
In primul rand trebuie sa ne facem un plan de actiune impotriva balonarii. La primul semn

Muzica

Top 5 muzica fitness
July 23, 2014, 12:50 pm

1. Arash feat Helena - Broken Angel cu 4 voturi;

2. Selena Gomez - Round round cu 3 voturi;

3. Antonia - Morena my love cu 2 voturi;

4. Papa Americano - We no speack Americamo cu 1 voturi;

5. Dj project - Mi-e dor de noi cu 0 voturi;


Daca iti place , Imparte cu prietenii!



Multumim!

Inscrie-te la fitness-god prin email:

Adresa de email:

Conecteaza-te la Fitness


X inchide
Alatura-te Fitness ! —›
antrenament fitness pentru femei de 30 de minute

De multe ori alegerea antrenamentului poate fi conditionata de timp. Stim cu toti ca o femeie are nevoie de mult mai mult timp decat un barbat pentru: munca de zi cu zi, infrumusetare, igiena, deseori shopping si multe altele, de aceea cateva exercitii de fitness isi fac cu greu loc in programul zilnic de prioritati al oricarei femei.

Pentru a veni in ajutorul femeilor ( de care stim cu totii cat de ocupate sunt), propunem doua antremente rapide de fitness cu durata de 30 sau 15 minute, avand la baza exercitii simple si usor de efectuat, astfel incat sa poata fi practicate de oricine fara mari batai de cap.

Antrenamentul de 30 minute combina exercitii de fitness pentru intarirea musculaturii si mentinerea supletii. Antrenamentul poate fi executat atat intr-o sala de fitness cat si acasa!
     In Sala de Fitness ori acasa (pentru acasa avem nevoie de o coarda pentru sarituri si o banda elastica pe care le gasim in magazinele cu specific sportiv):

  • antrenament fitness 30 de minutePentru incalzire incepem cu 3 minute de sarituri cu coarda intr-un ritm moderat
  • 1 minut de flotari normale
  • Din pozitie verticala cu picioarele usor departate si cu mainile pe solduri, vom executa fandari, ducand piciorul drept in fata si indoind genunchiul astfel incat coapsa piciorului drept sa fie paralela cu solul, iar coapsa piciorului stang sa fie perpendiculara cu solul. Revenim in pozitie verticala si repetam miscarea, de data aceasta pornind cu piciorul stang. Timp de 2 minute alternam miscarea pe fiecare picior in parte.
  • Revenim la sarituri cu coarda pentru inca 1 minut.
  • Din pozitie verticala, trecem banda pe sub calcai si tragem de capetele ei inspre spate, tinand bratele drepte pe tot parcursul miscari timp de 1 minut.
  • Executam sarituri din pozitie verticala rotind partea superioara a corpului opus celei inferioare. Alternam sariturile, o data rotind partea superioara spre stanga si cea inferioara spre dreapta, revenind cu picioarele pe sol vom executa o saritura invers decat precedenta. Timp de executare 2 minute.

Pauza 1 minut

  • Din pozitie verticala cu picioarele usor departate si cu spatele lipit, fie de un perete fie de o usa. Indoim genunchi la 90 de grade astfel incat coapsele sa fie paralele cu podeaua, ramanem in aceasta pozitie timp de 30 de secunde, apoi revenim in pozitie initiala si repetam miscarea. Durata exercitiu 3 minute.

Timp scurs 14 minute.....

  • Alergam pe loc, ridicand genunchi cat mai sus posibil timp de 3 minute.
  • Din pozitie verticala cu picioarele mai departate decat latimea umerilor si cu banda elastica trecuta pe sub talpi, prindem banda de capete si ridicam bratele lateral in prima faza pana la nivelul umerilor, cotinuand ridicarea incet pana cand depasim nivelul capului. Revenim apoi in pozitie initiala si repetam miscarea timp de 1 minut.
  • Din nou vom sari coarda intr-un ritm moderat pret de 3 minute.

Pauza 1 minut

  • Stam pe marginea unui scaun cu picioarele intinse in fata, calcaiele pe podea si varfurile indreptate in sus. Ne prindem cu mainile de marginea scaunului, in lateral, si ridicam trupul astfel incat intreaga greutate a corpului sa fie sustinuta in brate. Indoaim usor coatele si continuaa sa sustinem corpul pe brate, coborandu-l in acelasi timp inspre scaun. Revenim in pozitie initiala si repetam miscarea timp de 1 minut.
  • Repetam sariturile cu coarda pentru inca 3 minute.
  • Din pozitie verticala, trecem banda pe sub talpile usor departate si prindem capetele benzii tinand bratele pe langa corp. Indoim coatele si ridicam antebratele pana la nivelul pieptului, mantinand coatele lipite de trunchi. Revenim la pozitia initiala printr-o miscare controlata si repetam exercitiul timp de 1 minut.

    La finalul antrenamentului vom executa exercitii pentru abdomen si anume: din pozitie orizontala cu mainile dupa urechi, ne ridicam trunchiul si revenim in pozitie initiala timp de 1 minut.
  • Continuam exercitiul pentru abdomen rasucind trunchiul spre stanga si spre dreapta astfel incat cotul drept sa atinga genunchiul stang si invers timp de 1 minut.
  • In ultimul minut din acest antrenament, din pozitie orizontala cu spatele lipit de podea vom ridica simultan ambele picioare, avand grija ca acestea sa fie perfect intinse, dupa care coboram picioarele revenind in pozitie initiala si repetam exercitiul 1 minut
Timp total 30 de minute


(apasa FG pentru a salva pagina la Articole Preferate)


Antrenamente :
Drumul spre un corp perfect

Antrenament de forta pentru triatlonisti

Antrenament spartan

Antrenament pentru tot corpul 12 minute
Drumul spre un corp perfect pas2

Antrenament pt flexibilitate, cardio si arderea grasimilor

Antrenament pentru concediu

Antrenament de baza Arnold
Drumul spre un corp perfect pas3 barbati

Antrenament avansat Arnold Schwarzenegger

Antrenament bodybuilding forte

Antrenament fitness pentru femei 15 minute
Drumul spre un corp perfect pas3 femei

Antrenament fitness pentru femei 30 minute

Antrenament fitness pentru coapse si fese

Antrenament fitness Jojo


www.fitness-god.ro™ © 2010 - 2012 » Termeni si conditii «

ContFitness God BlogFitness God ForumPolitica de confidenţialitateTransparentaPromovare SportReclama ta
Profil > Fitness > Alimentatie > Exercitii pe grupe de muschi > Metode de slabit > Muzica Sport > Sitemap

website creat de

god

Website-ul Fitness God isi doreste sa fie o enciclopedie de informatii utile care sa ocupe primul loc in alegerea dumneavoastra cand vine vorba de o minte sanatoasa intr-un corp sanatos !!


Cuvinte Cheie:

Fitness, Antrenamente, Regimuri alimentare, Diete, Exercitii pe grupe de muschi, Suplimente nutritive, Calculatoare fitness, Plan antrenament, Tipuri de fitness, Muzica fitness, Alimente, Tipuri somatice, Tipuri metabolice, Infrumusetare, Bodybuilding, Apa, Obezitate