mai multe articole
Pagini:
<< 1-2-3-4-5-6 >>


Cauta in Site :

căutare personalizată
Romanian Romana | | English Engleza


Email:

Parola:

Tine-ma minte

V-ati uitat parola?

Creeaza Cont

De ce un profil pe fitness-god.ro

Fitness

Zumba Fitness
Zumba fitness inlocuieste plictiseala si lipsa timpului cu energie! Vezi cum!
Calendar renunta la fumat
Afla schimbarile din corpul tau daca renunti la fumat
Newsletter Fitness Aug 2012
Revista lunara fitness-god.ro cu noutati, stiri, modificari, si multe altele
Tae-Bo
Tae-Bo ca tip de fitness, beneficii si antrenament pentru arderea caloriilor
Spinning
Afla ce inseamna Spinning ca tip de Fitness si la ce foloseste! Vizualizeaza antrenament video
Sala Fitness
Adauga sau gaseste o sala fitness pe harta ! + sfaturi utile

Diete

Dieta pentru situatii disperate
Dieta pentru situatii disperate este un regim alimentar pe durata a 7 zile si are ca scop 3 kg in minus
Dieta disociata
Dieta disociata a devenit cu timpul una dintre cele mai indragite diete pentru slabit oferind o excelenta ocazie de a pierde in greutate
Dieta hipocalorica
Dieta hipocalorica se refera la evitarea la maxim a alimentelor cu densitate calorica mare. poti pierde pana la 10 kg pe luna
Scapa de balonare
In primul rand trebuie sa ne facem un plan de actiune impotriva balonarii. La primul semn

Muzica

Top 5 muzica fitness
October 26, 2014, 7:08 am

1. Arash feat Helena - Broken Angel cu 5 voturi;

2. Antonia - Morena my love cu 4 voturi;

3. Selena Gomez - Round round cu 3 voturi;

4. Dj project - Mi-e dor de noi cu 3 voturi;

5. Papa Americano - We no speack Americamo cu 1 voturi;


Daca iti place , Imparte cu prietenii!



Multumim!

Inscrie-te la fitness-god prin email:

Adresa de email:

Conecteaza-te la Fitness


X inchide
Alatura-te Fitness ! —›

Antrenamente pentru Femei:

ANtrenamente fitnessViata ar fi plictisitoare fara femei (o spun barbatii), atunci trebuie sa le oferim posibilitatea bine meritata la un stil de viata sanatos si un corp perfect. Orice femeie isi doreste fese proeminente, solduri inguste, abdomen plat, picioare frumoase si asa mai departe. Pentru a atinge aceste scopuri este nevoie de ambitie, un stil de viata sanatos si mult antrenament dar nimic nu este imposibil si nu exista nu pot doar nu vreau. Iar daca este vorba de vrut sunt sigur ca vreti tot ce am enumerat mai sus!

 

Antrenament fitness pentru femei 15 minute

De multe ori alegerea antrenamentului poate fi conditionata de timp. Stim cu toti ca o femeie are nevoie de mult mai mult timp decat un barbat pentru: munca de zi cu zi, infrumusetare, igiena, deseori shopping si multe altele, de aceea cateva exercitii de fitness isi fac cu greu loc in programul zilnic de prioritati al oricarei femei.

Antrenamentul de 15 minute combina exercitii de fitness pentru intarirea inimii si a musculaturii. Antrenamentul poate fi executat atat intr-o sala de fitness cat si acasa! Antrenament fitness pentru femei de 15 minute


Antrenament fitness pentru femei 30 minute

Pentru a veni in ajutorul femeilor ( de care stim cu totii cat de ocupate sunt), propunem doua antremente rapide de fitness cu durata de 30 sau 15 minute, avand la baza exercitii simple si usor de efectuat, astfel incat sa poata fi practicate de oricine fara mari batai de cap.

Antrenamentul de 30 minute combina exercitii de fitness pentru intarirea musculaturii si mentinerea supletii. Antrenamentul poate fi executat atat intr-o sala de fitness cat si acasa! Antrenament fitness pentru femei de 30 minute


Antrenament fitness pentru coapse si fese

Rar gasim o femei care sa nu-si doreasca coapse si fese frumos conturate. Trebuie stiut faptul ca pentru aceasta, avem nevoie de un antrenament nu foarte usor insa nici imposibil! Practic trebuie sa lucram toata partea inferioara a corpului care este compusa din grupe musculare mari, de aceea este indicat sa ne alegem 2 zile pe saptamana pentru a pune in practica acest antrenament. Antrenament fitness pentru coapse si fese


Antrenament fitness Jojo

Antrenamentul fitness jojo lucreaza grupele musculare ca cele ale bratelor folosind o serie de extensii si cele ale picioarelor si feselor prin diverse exercittii, majoritatea de baza. Acest antrenament pune accent pe executarea lenta a exercitiilor prin mentinerea a circa 2 secunde in pozitie finala, folosind un numar descrescator de repetari. Antrenament fitness Jojo


(apasa FG pentru a salva pagina la Articole Preferate)


Antrenamente :
Drumul spre un corp perfect

Antrenament de forta pentru triatlonisti

Antrenament spartan

Antrenament pentru tot corpul 12 minute
Drumul spre un corp perfect pas2

Antrenament pt flexibilitate, cardio si arderea grasimilor

Antrenament pentru concediu

Antrenament de baza Arnold
Drumul spre un corp perfect pas3 barbati

Antrenament avansat Arnold Schwarzenegger

Antrenament bodybuilding forte

Antrenament fitness pentru femei 15 minute
Drumul spre un corp perfect pas3 femei

Antrenament fitness pentru femei 30 minute

Antrenament fitness pentru coapse si fese

Antrenament fitness Jojo


www.fitness-god.ro™ © 2010 - 2012 » Termeni si conditii «

ContFitness God BlogFitness God ForumPolitica de confidenţialitateTransparentaPromovare SportReclama ta
Profil > Fitness > Alimentatie > Exercitii pe grupe de muschi > Metode de slabit > Muzica Sport > Sitemap

website creat de

god

Website-ul Fitness God isi doreste sa fie o enciclopedie de informatii utile care sa ocupe primul loc in alegerea dumneavoastra cand vine vorba de o minte sanatoasa intr-un corp sanatos !!


Cuvinte Cheie:

Fitness, Antrenamente, Regimuri alimentare, Diete, Exercitii pe grupe de muschi, Suplimente nutritive, Calculatoare fitness, Plan antrenament, Tipuri de fitness, Muzica fitness, Alimente, Tipuri somatice, Tipuri metabolice, Infrumusetare, Bodybuilding, Apa, Obezitate