Votat : Extrem de folositor
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Categorie fitness: aerobic

Gimnastica de intretinere aerobic

Aerobicul este un tip de fitness popular cu origini militare caracterizat prin cresterea ritmului cardiac folosind diverse modalitati de activitati fizice. Postari recente
Categorie:fitness » aerobic
Autor:

Aerobicul are originile in regimurile de fitness militar si s-a dezvoltat inca din anii 1960. Cunoaste o imensa crestere in popularitate in anii 1980 cand au aparut casetele video cu programe de lucru de aerobic fapt care le-a permis oamenilor sa-si lucreze conditia fizica in confortul proprilor case!

Conform Dex-ului aerobicul este definit ca o gimnastica de intretinere practicata pe fond muzical si cu exercitii executate intr-un ritm sustinut. Aerobic vine de la aer, oxigen, acest titlu se potriveste perfect cu exercitiile de aerobic datorita carora creste cantitatea de oxigen trimisa musculaturii dezvoltand astfel rezistenta muschilor prin marirea timpului de functionare al acestora.

Trebuie stiut ca exercitiile de aerobic sunt cele cresc ritmul cardiac, deci putem transforma pana si mersul pe jos intr-un exercitiu de aerobic marind intensitatea printr-un mers rapid. De asemenea si obisnuitele activitati zilnice ca de exemplu plimbatul cainelui sau jucatul cu copii ori urcatul pe scari le putem transforma marind intensitatea pana la intensitate medie pentru cel putin 10-15 minute. Sa nu uitam insa ca cele mai bune rezultate au fost atunci cand activitatile aerobe ca cele prezentate mai inainte, au fost asociate cu ridicarea de greutati si anume cu activitati anaerobe! Prin urmare pentru rezultate notabile este esential sa urmam un antrenament regulat de intensitate medie timp de 30 de minute pe zi , 5 sau mai multe zile pe saptamana. In ceea ce priveste copiii si adolescentii este recomandat aproximativ o ora de activitate fizica!

Pentru a creste efectele exercitiilor aerobice este indicat sa incepem cu o usoara incalzire, de tipul mersului ori bicicleta stationara inclusiv un program scurt de stretching. Asadar incalzirea inaintea antrenamentului este esentiala!

Minim 15 minute fara pauza trebuie sa dureze exercitiile de aerobic daca vrem sa obtinem rezultate. In cazul exercitiilor cu o intensitate crescuta 20 de minute pe zi de 3 ori pe saptamana este perfect!

Aerobicul este recomandat tuturor, inclusiv persoanelor in varsta sau celor cu probleme ale articulatiilor ori persoanelor obeze care pot sa incerce aerobicul acvatic! In ceea ce priveste un program de aerobic standard, este dificil de stabilit datorita gradului mare de individualitate.

Ce gasiti pe Fitness God Blog despre aerobic:

» Exercitii simple de aerobic
» Kama aerobic
» Jogging-ul
» Inotul

Se poate sa te intereseze si:

Hidroterapia

Hidroterapia

Hidroterapia este cunoscuta si ca terapia acvatica si inseamna folosirea apei ca mijloc terapeutic. Originile hidroterapiei dateaza cu multe secole in urma. Aceasta terapie a fost si este folosita pentru a trata diverse afectiuni cat si ca mijloc de relaxare sau refacere dupa efort.

Loading...

Efectele aerobicului

Efectele aerobicului

Efectele benefice ale aerobicului ca imbunatatirea starii de sanatate se obtine prin antrenament regulat la o intensitate moderata in care ritmul cardiac sa fie intre 50% si 70% din valoarea maxima posibila!

Loading...

Beneficiile aerobicului

Beneficiile exercitiilor de aerobic

Aerobicul cuprinde beneficii multiple! Printre beneficiile exercitiilor aerobice sau de aerobic se numara cresteri ale: sanatatii cordului, aportului de sange la inima si muschi, rezistentei inimii si a rezistentei musculare.

Loading...

Arderea grasimilor prin antrenamentul de aerobic

Arderea grasimilor prin antrenament aerobic

Arderea grasimilor prin antrenament aerobic la intervale stabilite , cum sa ardem grasimile prin antrenament cu cele mai bune exercitii de aerobic.

Loading...

Categorie fitness: aerobic


Aerobicul este un tip de fitness popular cu origini militare caracterizat prin cresterea ritmului cardiac folosind diverse modalitati de activitati fizice.

Te intereseaza rubrica aerobic ? | Vezi postari recente ! | «- inapoi

MOTIVARE / AMBIȚIE

Trei lucruri care-ti fac ziua mai sanatoasa: 1. Bea un pahar cu apa in plus; 2. Urca pe scari; 3. Mananca ceva verde;Motivează-te !

Imi voi hranii corpul asa cum trebuie!
Nu ma voi da batut/a niciodata!
Chiar si atunci cand ma indoiesc.... o sa incerc oricum!
Voi face ceea ce trebuie facut, iar apoi o sa repet din nou!
Nu sunt un/o atlet/a dar ma voi antrena ca unul!
Ma motivez privind succesul altora!
O sa transform scopurile in realitate!
Motivează-te !

Crede în tine !Motivează-te !

Nu ma opresc cand ma simt obosit ! Ma opresc cand am terminat !Motivează-te !

"Crede ca poti si vei fi deja la jumatatea drumului !" - Theodore RosseveltMotivează-te !

Tăguiește cel mai puternic prieten al tău pe facebook !Motivează-te !

"Obsesia" este un cuvant pe care lenesii il folosesc pentru a-I descrie pe cei dedicati !Motivează-te !

Fii cineva care te face fericit /ă !Motivează-te !

Intotdeauna crede ca ceva minunat este pe cale sa se intample !Motivează-te !

SPONSORIZATE

TOP MUZICĂ FITNESS

Top 10 muzică Fitness God 2017 - cele mai ascultate melodii fitness în 2017.
Monitorizează-ți stilul de viață !

Distribuie pe Facebook !