Votat : Extrem de folositor
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Arderea grasimilor prin antrenamentul de aerobic

Aerobicul si arderea grasimilor

Arderea grasimilor prin antrenament aerobic la intervale stabilite , cum sa ardem grasimile prin antrenament cu cele mai bune exercitii de aerobic.
Categorie:aerobic
Autor:
Ultima actualizare:
Link: aerobic/arderea_grasimilor_prin_antrenament.php

Arderea grasimilor prin antrenament aerobic

Arderea grasimilor prin antrenamentul de aerobic la intervale stabilite, aerobic insemnand ,,cu oxigen" iar exercitiile aerobice implica muschi ca cei ai picioarelor, muschi anqueryjati in activitatea continua. Frecventa sedintelor de aerobic cat si durata aceastora sunt strans lequeryte de scopurile fiecarei persoane in parte. Un exemplu bun de antrenament pentru arderea grasimilor la intervale stabilite este de la 45 de minute pe zi la 90 chiar la 120, repartizat in doua sedinte, timp de 5-6 zile pe saptamana, pentru a arde cat mai multa grasime, deasemenea este nevoie si de o dieta potrivita.

Cele mai bune exercitii de aerobic sunt cele care folosesc cat mai mult oxigen, deoarece grasimea poate fi oxidata sau arsa doar in prezenta oxigenului. Sedintele de aerobic au un important rol si in prevenirea afectiunilor cardiovasculare, prin efectuare in mod regulat, va creste nivelul unui strat protector de colesterol, denumit lipoproteina cu densitate ridicata si care, prezinta un grad mare de protectie impotriva afectiunilor cardiovasculare.

Ideea antrenamentului la intervale stabilite a fost pusa in practica in urma unui studiu efectuat in Canada, care implica femei obeze ce efectuau aerobic pe intervale. Cursantii au pierdut de noua ori mai multa grasime decat ar fi pierdut vreodata prin efectuarea unor exercitii lente, executate la un interval mare de timp. Modul de practicarea a antrenamentului la intervale stabilite consta in repetarile cu intensitate ridicata, deoarece acest mod de executare creste cantitatea de lactati si citrati din muschi, care inhiba un proces numit glicogenoliza, ce consta in trecerea glicogenului din muschi in glucoza. Cand se intampla acest lucru, celulele muschilor sunt fortate sa foloseasca grasimea ca sursa de energie. Pentru a evita supraantrenamentul si efectele sale nocive, este indicat ca sedintele de aerobic sa fie mai scurte si mai intense, astfel vor permite conservarea masei si a glicogenului.

Prin antrenamentul la intervale stabilite, datorita intensitatii exercitiului in sine va produce trecerea de la metabolismul aerobic la cel anaerobic. Pragul anaerobic este atins atunci cand produsii secundari ai oboselii musculare, de exemplu acidul lactic, cresc pana la un anumit nivel, rezultatul fiind acela ca muschii se vor odihni mai bine intre serii.

Pentru a pune in practica antrenamentul de aerobic pe intervale stabilite, atunci intensitatea exercitilor de aerobic care au fost alese trebuie sa creasca in intensitate pana la 90 % din maximul posibil, timp de doua minute, apoi sa se scada intensitatea la 50-60%. Cand ne vom simti suficient de odihniti vom mari iar intensitatea la 90% timp de 2 minute, si asa mai departe. In 30 de minute de practicare a acestui tip de antrenament, vom arde grasime cat am fi ars intr-o ora de antrenament lent.

Ce gasiti pe Fitness God Blog despre aerobic:

» Exercitii simple de aerobic
» Kama aerobic
» Jogging-ul
» Inotul

Se poate sa te intereseze si:

Aerobic Beneficiile exercitiilor de aerobic Efectele exercitiilor de aerobic Hidroterapia
Te intereseaza rubrica aerobic ? | Vezi postari recente ! | «- inapoi

MOTIVARE / AMBIȚIE

1. Ai fost creat pentru a fi de succes !
2. Esti mult mai puternic decat crezi !
3. Ai fost mintit pana acum despre tine !
4. Esti constient de experienta ta !

Shakespeare a spus : " Ce opera de arta este omul ... " Ce opera de arta esti TU

Motivează-te !

Limitele exista doar daca le lasi sa existe !Motivează-te !

Neatza' !! Diferenta intre imposibil si posibil se afla in determinare !Motivează-te !

Ești imobilizat numai de zidurile pe care le-ai construit singur !Motivează-te !

Cum vrei sa te simti vara asta: in forma sau gelos / geloasa ?Motivează-te !

Cineva mai ocupat ca tine se antreneaza chiar acum !Motivează-te !

Viitorul tău este creat prin ceea ce faci astăzi nu mâine !Motivează-te !

Nu am timp este versiunea noua a scuzei catelul mi-a mancat tema !Motivează-te !

Solutia este simpla: ANTRENAMENT !Motivează-te !

SPONSORIZATE

TOP MUZICĂ FITNESS

Top 10 muzică Fitness God 2017 - cele mai ascultate melodii fitness în 2017.
Monitorizează-ți stilul de viață !

Distribuie pe Facebook !