Votat : Votează !
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Piramida alimentelor fitness

Nutriție pentru pierdere în greutate sau câștigare masă musculară

Fă ajustările necesare folosind piramida alimentelor fitness pentru pierdere în greutate și pentru câștigare în masă musculară plus nutriție pentru antrenament.
alimentatie

Oricine vrea să mănânce sănătos trebuie să fie conștient că trebuie să gândească alimentele în termeni de macronutrienți precum și de calorii . Orice aliment pe care-l mănânci devine o țintă de proteine, carbohidrați și grăsimi exprimată în grame. Chiar și așa nutriția nu trebuie să devină precisă ca o țintă , este bine însă să ți cont cât de bine poți de ceea ce mănânci.

Fă ajustările necesare

Fiecare persoană trebuie să găsească sumele corespunzătoare pentru propriul său corp în fucție de scop slăbire, menținerea greutății actuale sau câștigare în greutate. Vezi calculator necesar caloric în funcție de scop. De exemplu dacă vrei să pierzi în greutate, reduce carbohidrații treptat și crește volumul de proteine. În cazul în care vrei să câștigi în greutate, adăuga mai mulți carbohidrați și chiar mai multă grăsime, acest lucru va crește brusc aportul de calorii.

Pentru orice formulare faci, păstreaz-o cel puțin o săptămână pentru a avea efect înainte de a face orice modificări.

Piramida alimentară pentru pierdere în greutate 22-24 de calorii per kilogram

Grăsime 0,8 grame per kilogram
Proteine 3 grame per kilogram
Carbohidrați 2 grame per kilogram

Piramida alimentară pentru câștigare în masă musculară 32-36 de calorii

Grăsime 0,8 grame per kilogram
Proteine 3 grame per kilogram
Carbohidrați 3 grame per kilogram

Nutriție pentru antrenament

Cercetările nu au clarificat încă valoarea cantității optime de proteine, carbohidrați sau grăsimi pe care trebuie să le consumi înainte și după antrenament dar este clar că mai bine consumi decât să nu. Prezența macronutrienților de proteine carbo și grăsimi este crucială.

Chiar dacă nu există o valoare optimă, există câteva recomandări după cum urmează :

Înainte de antrenament

25-50 de grame proteine, 25-35 grame carbohidrați și 10 grame grăsimi cu minim 30 de minute înainte de antrenament.

După antrenament

20-40 de grame proteine, 40-80 grame carbohidrați. Se pot consuma și imediat după antrenament.

Formează-ți baza nutriției folosind alimentele din tabel !

MOTIVARE / AMBIȚIE

Astazi voi face ce altii nu fac... pentru ca maine sa pot face ce altii nu pot !Motivează-te !

Setează-ți scopuri înalte și nu te opri până nu le atingi !Motivează-te !

Ceea ce ești astăzi nu indică neapărat ce vei fi mâine !Motivează-te !

Daca nu ai reusit inseamna ca ti-ai dorit decat pe jumatate ! Motiveaza-te !Motivează-te !

Ai potențialul să faci lucruri minunate !Motivează-te !

Antrenamentul nu inseamna nimic fara odihna !Motivează-te !

Singurul antrenament prost este cel care nu a avut loc !Motivează-te !

Tăguiește cel mai puternic prieten al tău pe facebook !Motivează-te !

Nu este nimic bun în a fi normal. Normal înseamnă mediocru, iar cine naiba vrea să fie mediocru ?Motivează-te !

SPONSORIZATE

TOP MUZICĂ FITNESS

Top 10 muzică Fitness God 2017 - cele mai ascultate melodii fitness în 2017.
Monitorizează-ți stilul de viață !

distribuie conținutul Distribuie pe Facebook !