Votat : Votează !
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Piramida alimentelor fitness

Nutriție pentru pierdere în greutate sau câștigare masă musculară

Fă ajustările necesare folosind piramida alimentelor fitness pentru pierdere în greutate și pentru câștigare în masă musculară plus nutriție pentru antrenament.
alimentatie

Oricine vrea să mănânce sănătos trebuie să fie conștient că trebuie să gândească alimentele în termeni de macronutrienți precum și de calorii . Orice aliment pe care-l mănânci devine o țintă de proteine, carbohidrați și grăsimi exprimată în grame. Chiar și așa nutriția nu trebuie să devină precisă ca o țintă , este bine însă să ți cont cât de bine poți de ceea ce mănânci.

Fă ajustările necesare

Fiecare persoană trebuie să găsească sumele corespunzătoare pentru propriul său corp în fucție de scop slăbire, menținerea greutății actuale sau câștigare în greutate. Vezi calculator necesar caloric în funcție de scop. De exemplu dacă vrei să pierzi în greutate, reduce carbohidrații treptat și crește volumul de proteine. În cazul în care vrei să câștigi în greutate, adăuga mai mulți carbohidrați și chiar mai multă grăsime, acest lucru va crește brusc aportul de calorii.

Pentru orice formulare faci, păstreaz-o cel puțin o săptămână pentru a avea efect înainte de a face orice modificări.

Piramida alimentară pentru pierdere în greutate 22-24 de calorii per kilogram

Grăsime 0,8 grame per kilogram
Proteine 3 grame per kilogram
Carbohidrați 2 grame per kilogram

Piramida alimentară pentru câștigare în masă musculară 32-36 de calorii

Grăsime 0,8 grame per kilogram
Proteine 3 grame per kilogram
Carbohidrați 3 grame per kilogram

Nutriție pentru antrenament

Cercetările nu au clarificat încă valoarea cantității optime de proteine, carbohidrați sau grăsimi pe care trebuie să le consumi înainte și după antrenament dar este clar că mai bine consumi decât să nu. Prezența macronutrienților de proteine carbo și grăsimi este crucială.

Chiar dacă nu există o valoare optimă, există câteva recomandări după cum urmează :

Înainte de antrenament

25-50 de grame proteine, 25-35 grame carbohidrați și 10 grame grăsimi cu minim 30 de minute înainte de antrenament.

După antrenament

20-40 de grame proteine, 40-80 grame carbohidrați. Se pot consuma și imediat după antrenament.

Formează-ți baza nutriției folosind alimentele din tabel !

MOTIVARE / AMBIȚIE

Cum vrei sa te simti vara asta: in forma sau gelos / geloasa ?Motivează-te !

Oamenii subestimeaza capacitatea lor pentru SCHIMBARE. Nu exista un moment potrivit pentru a face ceva dificil ! turn ON BEAST MODE NOW !Motivează-te !

Fii cineva care te face fericit /ă !Motivează-te !

Viata nu devine mai usoara, tu devii mai puternic !Motivează-te !

Picaturile de transpiratie sunt defapt lacrimile grasimii !Motivează-te !

Adevarata esuare are loc atunci cand incetezi sa mai incerci. Nu te opri ! Nu te opri pentru ca te simti obosit/a, mergi inainte pentru ca aproape ai reusit ! Motivează-te !

Dacă eșuezi să te pregătești, ești pregătit să eșuezi !Motivează-te !

Iarna se construiesc corpuri pentru VARA !Motivează-te !

In fiecare zi este o zi de antrenament !Motivează-te !

SPONSORIZATE

TOP MUZICĂ FITNESS

Top 10 muzică Fitness God 2017 - cele mai ascultate melodii fitness în 2017.
Monitorizează-ți stilul de viață !

Distribuie pe Facebook !