Votat : Votează !
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Piramida alimentelor fitness

Nutriție pentru pierdere în greutate sau câștigare masă musculară

Fă ajustările necesare folosind piramida alimentelor fitness pentru pierdere în greutate și pentru câștigare în masă musculară plus nutriție pentru antrenament.
alimentatie

Oricine vrea să mănânce sănătos trebuie să fie conștient că trebuie să gândească alimentele în termeni de macronutrienți precum și de calorii . Orice aliment pe care-l mănânci devine o țintă de proteine, carbohidrați și grăsimi exprimată în grame. Chiar și așa nutriția nu trebuie să devină precisă ca o țintă , este bine însă să ți cont cât de bine poți de ceea ce mănânci.

Fă ajustările necesare

Fiecare persoană trebuie să găsească sumele corespunzătoare pentru propriul său corp în fucție de scop slăbire, menținerea greutății actuale sau câștigare în greutate. Vezi calculator necesar caloric în funcție de scop. De exemplu dacă vrei să pierzi în greutate, reduce carbohidrații treptat și crește volumul de proteine. În cazul în care vrei să câștigi în greutate, adăuga mai mulți carbohidrați și chiar mai multă grăsime, acest lucru va crește brusc aportul de calorii.

Pentru orice formulare faci, păstreaz-o cel puțin o săptămână pentru a avea efect înainte de a face orice modificări.

Piramida alimentară pentru pierdere în greutate 22-24 de calorii per kilogram

Grăsime 0,8 grame per kilogram
Proteine 3 grame per kilogram
Carbohidrați 2 grame per kilogram

Piramida alimentară pentru câștigare în masă musculară 32-36 de calorii

Grăsime 0,8 grame per kilogram
Proteine 3 grame per kilogram
Carbohidrați 3 grame per kilogram

Nutriție pentru antrenament

Cercetările nu au clarificat încă valoarea cantității optime de proteine, carbohidrați sau grăsimi pe care trebuie să le consumi înainte și după antrenament dar este clar că mai bine consumi decât să nu. Prezența macronutrienților de proteine carbo și grăsimi este crucială.

Chiar dacă nu există o valoare optimă, există câteva recomandări după cum urmează :

Înainte de antrenament

25-50 de grame proteine, 25-35 grame carbohidrați și 10 grame grăsimi cu minim 30 de minute înainte de antrenament.

După antrenament

20-40 de grame proteine, 40-80 grame carbohidrați. Se pot consuma și imediat după antrenament.

Formează-ți baza nutriției folosind alimentele din tabel !

MOTIVEAZĂ-TE

Iarna se construiesc corpuri pentru VARA !Motivează-te !

Varsta nu reprezinta o bariera ci doar o limita in mintea ta. Limitele exista sa fie depasite !Motivează-te !

Cu cat muncesti mai mult cu atat ai mai mult NOROC !Motivează-te !

Cum vrei sa te simti vara asta: in forma sau gelos / geloasa ?Motivează-te !

Crede în tine !Motivează-te !

Am urat fiecare minut din antrenamentul meu dar mi-am zis: Nu renunta ! Sufera acum si traieste-ti restul vietii ca un CAMPION !Motivează-te !

Viata nu este despre cautarea propriei persoane ! Viata este despre crearea propriei persoane !Motivează-te !

Nu trebuie sa fii Superman ca sa fii Superman !Motivează-te !

Fa acel lucru pe care crezi ca nu-l poti face. Rateaza. Incearca din nou. Fa-l mai bine a doua oara. Singurii oameni care nu reusesc, sunt cei care nu aspira la mai mult. Acesta este momentul tau. Poseda-l.” Oprah Winfrey Motivează-te !

SPONSORIZATE

Monitorizează-ți stilul de viață !

Distribuie pe Facebook !