| STIRI | HOME | Nou pe fitness-god.ro? Log in !

Shake-uri proteice home made

Sfaturi cand trebuie folosite shake-urile home made

5 retete de shake-uri proteice home made si sfaturi pentru cand trebuie folosite shake-urile proteice !
Categorie:alimentatie
Autor:
Ultima actualizare:
Link: alimentatie/shake-uri-home-made.php

Cand trebuie folosite shake-urile proteice:


Pentru a obtine rezultate maxime trebuie sa tineti cont cand alegeti sa utilizati un shake proteic. Perioadele propice din timpul zilei sunt:

  • 1.Dimineata la micul dejun;
  • 2.Inainte de antrenament cu minim 30 de minute;
  • 3.Dupa antrenament;

Sfaturi:

  • Nu inlocuii alimentatia propriu-zisa sau sa sari peste vre-o masa din timpul zilei;
  • Simte-te liber sa folosesti o lingura de seminte de in in oricare reteta de mai jos;
  • Foloseste 5-10 grame de glutamina in compozitia shake-ului de dupa antrenament pentru ca acest aminoacid ajuta la recuperare si la construirea masei musculare;

Reteta 1

Ingrediente: 200 mililitri de apa sau suc natural sau lapte; O lingura de praf de albus de ou sau proteine din zer sau albus de ou; 6 cuburi de gheata;

Mod de Preparare: Se agita sau se foloseste blender-ul pentru a amesteca.

Reteta 2

Ingrediente: 350 mililitri de apa sau suc natural sau lapte; 2 linguri de praf de ou alb sau proteine din zer ; 8 capsuni; 1 lingura de migdale crude sau seminte de in; 6 cuburi de gheata;

Mod de Preparare: Se foloseste blender-ul pentru a amesteca timp de 30 de secunde.

Reteta 3

Ingrediente: 350 mililitri de apa ; 2 linguri de praf de ou alb sau proteine din zer ; 1 banana; 6 cuburi de gheata;

Mod de Preparare: Se foloseste blender-ul pentru a amesteca timp de 30 de secunde.

Reteta 4

Ingrediente: 350 mililitri de suc proaspat si natural de portocale ; 2 linguri de praf de ou alb sau proteine din zer ; 1 banana; 2 linguri de migdale sau unt de arahide natural; 6 cuburi de gheata;

Mod de Preparare: Se agita sau se foloseste blender-ul pentru a amesteca.

Reteta 5

Ingrediente: 350 mililitri de suc proaspat si natural de portocale sau apa ; 1 lingura proteine din zer ; 1 cana mix de fructe (folositi orice fructe, tot ce gasiti in frigider) ; 1 banana; 6 cuburi de gheata;

Mod de Preparare: Se foloseste blender-ul pentru a amesteca

Te intereseaza rubrica alimentatie ? | Vezi postari recente ! | «- inapoi
...

Picaturile de transpiratie sunt defapt lacrimile grasimii !Motivează-te !

CREEAZĂ-ȚI UN CONT FITNESS GRATUIT

Salvează informațiile utile obținute cu ajutorul calculatoarelor fitness pe pagina ta de profil

Creează cont !
Recomandă pe :
Loading...

... urmărește-ne pe FACEBOOK