Meniu
Votat : Foarte folositor
Știri HOME Nou pe fitness-god.ro? Log in!
căutare vocală

Tipul metabolic proteic si necesarul de macronutrienti

Alimentatie si necesarul de macronutrienti recomandate pentru tipul metabolic proteic

Alimentatie ( procente ) zilnice de proteine, carbohidrati si grasimi pentru tipul metabolic proteic !
Categorie:alimentatie
Autor:
Ultima actualizare:
Link: alimentatie/tipul_metabolic_proteic.php

Procente zilnice de macronutrienti: proteine, carbohidrati si grasimi pentru tipul metabolic proteic

Folosind produsele alimentare recomandate si lista de mai jos, incercati sa mancati folosind urmatoarea rationalizare de macronutrienti zilnic:

  • 45%-50% Proteine (Proteine=Carne, Pui, Fructe de mare, Lactate)
  • 30%-35% Carbohidrati (Carbohidrati=Fructe,Legume, Graunte)
  • 20% Uleiuri/Grasimi Naturale  (Grasimi=Unt, Ulei, Produse Grase - ex. alune, semintee, cascaval  etc...)

 

CARNE

FRUCTE DE MARE

LEGUME

FRUCTE

Lactate

Bacon
Vita
Creier
Rata
Gasca
Rinichi
Miel
Ficat
Coaste Porc
Pui copanele
Pui, pulpa
Pui, aripa
Carne Rosie
Momite
Vitel
Vanat
Inima

Melci Abalon
Caviar
Scoici
Crab
Rac Impletosat
Hering
Homar
Macrou
Midie
Caracatita
Stridie
Somon
Sardina
Scoici
Creveti
Calamar
Ton negru
Ansoa

Fasole pastai
Sfecla
Broccoli
Varza Brussels
Varza
Telina
Castraveti
Vinete
Usturoi
Hrean
Napi
Praz
Salata
Mustar Verdeturi
Ceapa
Ardei gras
Cartofi
Arpagic
Spaghetti
Dovleac
Cartofi dulci
Rosii
Batat
Dovlecel

Avocado
Banane
Masline
Mere
Pere

Brazeturi
Cascaval
Smantana
Oua
Lapte
Iaurt

(Lactatele nu se potrivesc cu carne/peste/ pui i)

 

ALUNE/SEMINTE

GRAUNTE

GRASIMI/ULEIUI

DESERT

BAUTURI RACORITOARE

MISC

Cumpatat

ok

ok

Produse de patiserie pe baza de unt Parjutura cu branza Inghetata

Suc de Fructe diluat

Suc de legume

Smantana Supa
Sosuri
Carne
Bulion
Sare miso
Soia

Sos
Tamari
Drojdie

Afla cum trebuie impartite valorile nutritive zilnice in grame in functie de tipul metabolic proteic cu ajutorul Calculatorului gramaje de proteine, carbohidrati, grasimi pentru tipul PROTEIC.

Vezi ce tip metabolic esti !

Te intereseaza rubrica alimentatie ? | Vezi postari recente ! | «- inapoi

MOTIVARE / AMBIȚIE

Picaturile de transpiratie sunt defapt lacrimile grasimii !Motivează-te !

Iarna se construiesc corpuri pentru VARA !Motivează-te !

Antreneaza-te ca "NEBUNUL" sau ramai la fel!!Motivează-te !

In fiecare zi este o zi de antrenament !Motivează-te !

Provocarea este de a fi tu însuți într-o lume care încearcă să te facă să fii la fel ca toți ceilalți.Motivează-te !

Trebuie să faci ceva în viața ta care ține de onoare și nu de lașitate dacă vrei să trăiești în pace cu tine însuți !Motivează-te !

Trei lucruri care-ti fac ziua mai sanatoasa: 1. Bea un pahar cu apa in plus; 2. Urca pe scari; 3. Mananca ceva verde;Motivează-te !

Oamenii subestimeaza capacitatea lor pentru SCHIMBARE. Nu exista un moment potrivit pentru a face ceva dificil ! turn ON BEAST MODE NOW !Motivează-te !

Intotdeauna crede ca ceva minunat este pe cale sa se intample !Motivează-te !

SPONSORIZATE

TOP MUZICĂ FITNESS

Top 10 muzică Fitness God 2016 - cele mai ascultate melodii fitness în 2016.
Monitorizează-ți stilul de viață !