Votat : Folositor
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Antrenament fitness JoJo pentru femei

Antrenament femei

Antrenament fitness Jojo pentru femei, grupe musculare lucrate brate picioare si fese !
Categorie:antrenamenteFemei
Autor:
Ultima actualizare:
Link: antrenamenteFemei/antrenament_fitness_jojo.php

Antrenament fitness femei

Antrenament fitness jojo

Antrenamentul fitness jojo lucreaza grupele musculare ca cele ale bratelor folosind o serie de extensii si cele ale picioarelor si feselor prin diverse exercittii, majoritatea de baza. Acest antrenament pune accent pe executarea lenta a exercitiilor prin mentinerea a circa 2 secunde in pozitie finala, folosind un numar descrescator de repetari.

Brate

brate pentru fete1.Extensia bratelor la helcometru(triceps)

Este un exercitiu foarte bun daca se lucreaza lent, concentrat, fara a pune accent pe greutati ci pe forma stricta de executie.

Cand bratele ajung in pozitie de jos mentineti-le tensionate cam 2 secunde si apoi reveniti in pozitia initiala. Efectuati 3 serii de cate 10 repetari, cu pauze relativ scurte intre serii.

2.Extensia bratului cu gantera

Mentineti cotul blocat si lucrati numai din triceps. La momentul de maxima extensie mentineti 2 secunde.

Executati lent 3 serii de cate 10-15 repetari alternativ pentru fiecare brat, punand accent pe forma corecta a executiei

3.Extensia bratelor

Este exercitiul de baza pentru tricepsi si este recomandat sa fie inclus in orice antrenament pentru brate.

Folositi fie o gantera mai grea fie o haltera. Deplasati foarte lent bara pana la extensie maxima, folosind o incarcatura medie (1/3 din greutatea corpului) pe parcursul a 3 serii de cate 8-10 repetari.

Pentru a vizualiza modul corect de executare al extensiilor click aici

Picioare si Fese

antrenarea picioarelor pentru feteAntranamentul de baza

Exercitiul

Nr. de serii

Nr. de repetari

Genuflexiuni

4

12, 10, 8, 6

Genuflexiuni Hack

3

12, 10, 8

Împins la presa

3

12, 10, 8

Flexii la banca pentru femurali

4

12, 10, 8, 6

Hiperextensii

3

12, 10, 8

Ridicari de picioare prin spate la scripeti

2

15, 12

Ridicari de picioare prin lateral la scripeti

2

15, 12

 

Te intereseaza rubrica antrenamenteFemei ? | Vezi postari recente ! | «- inapoi

MOTIVARE / AMBIȚIE

Antrenamentul ma face sa ma simt fericit, sanatos, puternic, increzator, fresh, sexy, uimitor, de neoprit, perfect !Motivează-te !

Picaturile de transpiratie sunt defapt lacrimile grasimii !Motivează-te !

Nu ai nici o scuza pentru felul cum arati, nu ai nici o scuza pentru felul cum te simti ! E timpul sa te schimbi !Motivează-te !

Antrenamentul nu inseamna nimic fara odihna !Motivează-te !

Daca vrei ceva ce n-ai mai avut pana acum, trebuie sa faci ceva ce n-ai mai facut pana acum !Motivează-te !

Crede în tine !Motivează-te !

Orice reusita mare este rezultatul muncii din greu si asteptarii.Motivează-te !

Când încetezi să-ți mai urmărești scopurile, literalmente comiți : sinucidere spirituală !Motivează-te !

nu este vorba daca poti, ci daca vei incerca !Motivează-te !

SPONSORIZATE

TOP MUZICĂ FITNESS

Top 10 muzică Fitness God 2017 - cele mai ascultate melodii fitness în 2017.
Monitorizează-ți stilul de viață !

Distribuie pe Facebook !