Votat : Folositor
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Antrenament fitness JoJo pentru femei

Antrenament femei

Antrenament fitness Jojo pentru femei, grupe musculare lucrate brate picioare si fese !
Categorie:antrenamenteFemei
Autor:
Ultima actualizare:
Link: antrenamenteFemei/antrenament_fitness_jojo.php

Antrenament fitness femei

Antrenament fitness jojo

Antrenamentul fitness jojo lucreaza grupele musculare ca cele ale bratelor folosind o serie de extensii si cele ale picioarelor si feselor prin diverse exercittii, majoritatea de baza. Acest antrenament pune accent pe executarea lenta a exercitiilor prin mentinerea a circa 2 secunde in pozitie finala, folosind un numar descrescator de repetari.

Brate

brate pentru fete1.Extensia bratelor la helcometru(triceps)

Este un exercitiu foarte bun daca se lucreaza lent, concentrat, fara a pune accent pe greutati ci pe forma stricta de executie.

Cand bratele ajung in pozitie de jos mentineti-le tensionate cam 2 secunde si apoi reveniti in pozitia initiala. Efectuati 3 serii de cate 10 repetari, cu pauze relativ scurte intre serii.

2.Extensia bratului cu gantera

Mentineti cotul blocat si lucrati numai din triceps. La momentul de maxima extensie mentineti 2 secunde.

Executati lent 3 serii de cate 10-15 repetari alternativ pentru fiecare brat, punand accent pe forma corecta a executiei

3.Extensia bratelor

Este exercitiul de baza pentru tricepsi si este recomandat sa fie inclus in orice antrenament pentru brate.

Folositi fie o gantera mai grea fie o haltera. Deplasati foarte lent bara pana la extensie maxima, folosind o incarcatura medie (1/3 din greutatea corpului) pe parcursul a 3 serii de cate 8-10 repetari.

Pentru a vizualiza modul corect de executare al extensiilor click aici

Picioare si Fese

antrenarea picioarelor pentru feteAntranamentul de baza

Exercitiul

Nr. de serii

Nr. de repetari

Genuflexiuni

4

12, 10, 8, 6

Genuflexiuni Hack

3

12, 10, 8

Împins la presa

3

12, 10, 8

Flexii la banca pentru femurali

4

12, 10, 8, 6

Hiperextensii

3

12, 10, 8

Ridicari de picioare prin spate la scripeti

2

15, 12

Ridicari de picioare prin lateral la scripeti

2

15, 12

 

Te intereseaza rubrica antrenamenteFemei ? | Vezi postari recente ! | «- inapoi

MOTIVEAZĂ-TE

Nimeni nu a spus ca va fi usor! iti garantez insa ca merita efortul !Motivează-te !

Fii cineva care te face fericit /ă !Motivează-te !

În primul rând trebuie sa obtii o pasiune pentru functionare. Sa iubesti dimineata, sa iubesti traseul si ritmul de pe aceasta pista numita viata ! Motivează-te !

Provocarea este de a fi tu însuți într-o lume care încearcă să te facă să fii la fel ca toți ceilalți.Motivează-te !

Ridică-te de la computer și fă câteva EXERCIȚII !Motivează-te !

Trei lucruri care-ti fac ziua mai sanatoasa: 1. Bea un pahar cu apa in plus; 2. Urca pe scari; 3. Mananca ceva verde;Motivează-te !

Cum vrei sa te simti vara asta: in forma sau gelos / geloasa ?Motivează-te !

“ Suntem intr-adevar mult mai mult decat ceea ce mancam , dar ceea ce mancam ne poate ajuta totuÈ™i sa fim mult mai mult decât ceea ce suntem “ Adelle DavisMotivează-te !

Ce o sa faci cu unica ta viata ?Motivează-te !

SPONSORIZATE

Monitorizează-ți stilul de viață !

Distribuie pe Facebook !