Votat : Folositor
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Antrenament fitness JoJo pentru femei

Antrenament femei

Antrenament fitness Jojo pentru femei, grupe musculare lucrate brate picioare si fese !
Categorie:antrenamenteFemei
Autor:
Ultima actualizare:
Link: antrenamenteFemei/antrenament_fitness_jojo.php

Antrenament fitness femei

Antrenament fitness jojo

Antrenamentul fitness jojo lucreaza grupele musculare ca cele ale bratelor folosind o serie de extensii si cele ale picioarelor si feselor prin diverse exercittii, majoritatea de baza. Acest antrenament pune accent pe executarea lenta a exercitiilor prin mentinerea a circa 2 secunde in pozitie finala, folosind un numar descrescator de repetari.

Brate

brate pentru fete1.Extensia bratelor la helcometru(triceps)

Este un exercitiu foarte bun daca se lucreaza lent, concentrat, fara a pune accent pe greutati ci pe forma stricta de executie.

Cand bratele ajung in pozitie de jos mentineti-le tensionate cam 2 secunde si apoi reveniti in pozitia initiala. Efectuati 3 serii de cate 10 repetari, cu pauze relativ scurte intre serii.

2.Extensia bratului cu gantera

Mentineti cotul blocat si lucrati numai din triceps. La momentul de maxima extensie mentineti 2 secunde.

Executati lent 3 serii de cate 10-15 repetari alternativ pentru fiecare brat, punand accent pe forma corecta a executiei

3.Extensia bratelor

Este exercitiul de baza pentru tricepsi si este recomandat sa fie inclus in orice antrenament pentru brate.

Folositi fie o gantera mai grea fie o haltera. Deplasati foarte lent bara pana la extensie maxima, folosind o incarcatura medie (1/3 din greutatea corpului) pe parcursul a 3 serii de cate 8-10 repetari.

Pentru a vizualiza modul corect de executare al extensiilor click aici

Picioare si Fese

antrenarea picioarelor pentru feteAntranamentul de baza

Exercitiul

Nr. de serii

Nr. de repetari

Genuflexiuni

4

12, 10, 8, 6

Genuflexiuni Hack

3

12, 10, 8

Împins la presa

3

12, 10, 8

Flexii la banca pentru femurali

4

12, 10, 8, 6

Hiperextensii

3

12, 10, 8

Ridicari de picioare prin spate la scripeti

2

15, 12

Ridicari de picioare prin lateral la scripeti

2

15, 12

 

Te intereseaza rubrica antrenamenteFemei ? | Vezi postari recente ! | «- inapoi

MOTIVARE / AMBIȚIE

Ești imobilizat numai de zidurile pe care le-ai construit singur !Motivează-te !

Nu exista nici un secret pentru a avea success, este doar rezultatul prepararii, muncii din greu si invatarii din greseliMotivează-te !

Succesul nu vine singur la tine ... tu trebuie sa te duci spre el !Motivează-te !

"Obsesia" este un cuvant pe care lenesii il folosesc pentru a-I descrie pe cei dedicati !Motivează-te !

Ma antrenez pentru ca intr-un mod ciudat obosindu-mi corpul este cel mai relaxant lucru.Motivează-te !

Antreneaza-te ca o bestie, arata ca o frumusete !Motivează-te !

Nu ma antrenez pentru 5 kilograme. Nu ma pregatesc pentru o competitie. Nu vreau sa bat un nou record. Nu incerc sa impresionez pe nimeni. Imi salvez propria viata ! Motivează-te !

In fiecare zi este o zi de antrenament !Motivează-te !

Singura persoană care îți este destinată să devii este persoana care decizi tu să fii !Motivează-te !

SPONSORIZATE

TOP MUZICĂ FITNESS

Top 10 muzică Fitness God 2017 - cele mai ascultate melodii fitness în 2017.
Monitorizează-ți stilul de viață !

Distribuie pe Facebook !