Votat : Folositor
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Antrenament fitness JoJo pentru femei

Antrenament femei

Antrenament fitness Jojo pentru femei, grupe musculare lucrate brate picioare si fese !
Categorie:antrenamenteFemei
Autor:
Ultima actualizare:
Link: antrenamenteFemei/antrenament_fitness_jojo.php

Antrenament fitness femei

Antrenament fitness jojo

Antrenamentul fitness jojo lucreaza grupele musculare ca cele ale bratelor folosind o serie de extensii si cele ale picioarelor si feselor prin diverse exercittii, majoritatea de baza. Acest antrenament pune accent pe executarea lenta a exercitiilor prin mentinerea a circa 2 secunde in pozitie finala, folosind un numar descrescator de repetari.

Brate

brate pentru fete1.Extensia bratelor la helcometru(triceps)

Este un exercitiu foarte bun daca se lucreaza lent, concentrat, fara a pune accent pe greutati ci pe forma stricta de executie.

Cand bratele ajung in pozitie de jos mentineti-le tensionate cam 2 secunde si apoi reveniti in pozitia initiala. Efectuati 3 serii de cate 10 repetari, cu pauze relativ scurte intre serii.

2.Extensia bratului cu gantera

Mentineti cotul blocat si lucrati numai din triceps. La momentul de maxima extensie mentineti 2 secunde.

Executati lent 3 serii de cate 10-15 repetari alternativ pentru fiecare brat, punand accent pe forma corecta a executiei

3.Extensia bratelor

Este exercitiul de baza pentru tricepsi si este recomandat sa fie inclus in orice antrenament pentru brate.

Folositi fie o gantera mai grea fie o haltera. Deplasati foarte lent bara pana la extensie maxima, folosind o incarcatura medie (1/3 din greutatea corpului) pe parcursul a 3 serii de cate 8-10 repetari.

Pentru a vizualiza modul corect de executare al extensiilor click aici

Picioare si Fese

antrenarea picioarelor pentru feteAntranamentul de baza

Exercitiul

Nr. de serii

Nr. de repetari

Genuflexiuni

4

12, 10, 8, 6

Genuflexiuni Hack

3

12, 10, 8

Împins la presa

3

12, 10, 8

Flexii la banca pentru femurali

4

12, 10, 8, 6

Hiperextensii

3

12, 10, 8

Ridicari de picioare prin spate la scripeti

2

15, 12

Ridicari de picioare prin lateral la scripeti

2

15, 12

 

Te intereseaza rubrica antrenamenteFemei ? | Vezi postari recente ! | «- inapoi

MOTIVEAZĂ-TE

Imi voi hranii corpul asa cum trebuie!
Nu ma voi da batut/a niciodata!
Chiar si atunci cand ma indoiesc.... o sa incerc oricum!
Voi face ceea ce trebuie facut, iar apoi o sa repet din nou!
Nu sunt un/o atlet/a dar ma voi antrena ca unul!
Ma motivez privind succesul altora!
O sa transform scopurile in realitate!
Motivează-te !

Un stil de viață sănătos înseamnă disciplină !Motivează-te !

Trei lucruri care-ti fac ziua mai sanatoasa: 1. Bea un pahar cu apa in plus; 2. Urca pe scari; 3. Mananca ceva verde;Motivează-te !

Daca astepti conditiile perfecte, nu vei face nimic niciodata !Motivează-te !

Nu este nimic bun în a fi normal. Normal înseamnă mediocru, iar cine naiba vrea să fie mediocru ?Motivează-te !

Ce o sa faci cu unica ta viata ?Motivează-te !

O ora de antrenament este egala cu 4% dintr-o zi. NU ai nici o scuza !Motivează-te !

Tăguiește cel mai puternic prieten al tău pe facebook !Motivează-te !

Viitorul tău este creat prin ceea ce faci astăzi nu mâine !Motivează-te !

SPONSORIZATE

Monitorizează-ți stilul de viață !

Distribuie pe Facebook !