Votat : Folositor
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Antrenament fitness JoJo pentru femei

Antrenament femei

Antrenament fitness Jojo pentru femei, grupe musculare lucrate brate picioare si fese !
Categorie:antrenamenteFemei
Autor:
Ultima actualizare:
Link: antrenamenteFemei/antrenament_fitness_jojo.php

Antrenament fitness femei

Antrenament fitness jojo

Antrenamentul fitness jojo lucreaza grupele musculare ca cele ale bratelor folosind o serie de extensii si cele ale picioarelor si feselor prin diverse exercittii, majoritatea de baza. Acest antrenament pune accent pe executarea lenta a exercitiilor prin mentinerea a circa 2 secunde in pozitie finala, folosind un numar descrescator de repetari.

Brate

brate pentru fete1.Extensia bratelor la helcometru(triceps)

Este un exercitiu foarte bun daca se lucreaza lent, concentrat, fara a pune accent pe greutati ci pe forma stricta de executie.

Cand bratele ajung in pozitie de jos mentineti-le tensionate cam 2 secunde si apoi reveniti in pozitia initiala. Efectuati 3 serii de cate 10 repetari, cu pauze relativ scurte intre serii.

2.Extensia bratului cu gantera

Mentineti cotul blocat si lucrati numai din triceps. La momentul de maxima extensie mentineti 2 secunde.

Executati lent 3 serii de cate 10-15 repetari alternativ pentru fiecare brat, punand accent pe forma corecta a executiei

3.Extensia bratelor

Este exercitiul de baza pentru tricepsi si este recomandat sa fie inclus in orice antrenament pentru brate.

Folositi fie o gantera mai grea fie o haltera. Deplasati foarte lent bara pana la extensie maxima, folosind o incarcatura medie (1/3 din greutatea corpului) pe parcursul a 3 serii de cate 8-10 repetari.

Pentru a vizualiza modul corect de executare al extensiilor click aici

Picioare si Fese

antrenarea picioarelor pentru feteAntranamentul de baza

Exercitiul

Nr. de serii

Nr. de repetari

Genuflexiuni

4

12, 10, 8, 6

Genuflexiuni Hack

3

12, 10, 8

Împins la presa

3

12, 10, 8

Flexii la banca pentru femurali

4

12, 10, 8, 6

Hiperextensii

3

12, 10, 8

Ridicari de picioare prin spate la scripeti

2

15, 12

Ridicari de picioare prin lateral la scripeti

2

15, 12

 

Te intereseaza rubrica antrenamenteFemei ? | Vezi postari recente ! | «- inapoi

MOTIVEAZĂ-TE

Nu aștepta să-ți atingi scopul pentru a te mândrii. Fii mândru pentru fiecare pas pe care îl faci pentru a-ți atinge scopul !Motivează-te !

Asigură-te că cel mai mare dușman al tău nu trăiește între urechile tale !Motivează-te !

Antreneaza-te ca "NEBUNUL" sau ramai la fel!!Motivează-te !

Cum vrei sa te simti vara asta: in forma sau gelos / geloasa ?Motivează-te !

Nu-ti dori sa se intample , munceste sa se intample !Motivează-te !

Limitele exista doar daca le lasi sa existe !Motivează-te !

Daca vrei ceva ce n-ai mai avut pana acum, trebuie sa faci ceva ce n-ai mai facut pana acum !Motivează-te !

Nu-ti pierde speranta ! Cand soarele apune pe cer apar stelele !Motivează-te !

Ma antrenez pentru ca intr-un mod ciudat obosindu-mi corpul este cel mai relaxant lucru.Motivează-te !

SPONSORIZATE

Monitorizează-ți stilul de viață !

Distribuie pe Facebook !