Votat : Votează !
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Antrenament fitness femei 15 minute

Antrenament femei in sala de fitness sau acasa

Antrenament fitness pentru femei de 15 minute in sala de fitness sau in casa. Beneficii: intarirea inimii si musculaturii.
Categorie:antrenamenteFemei
Autor:
Ultima actualizare:
Link: antrenamenteFemei/antrenament_fitness_pentru_femei_15_minute.php

Antrenament fitness femei 15 minute

De multe ori alegerea antrenamentului poate fi conditionata de timp. Stim cu toti ca o femeie are nevoie de mult mai mult timp decat un barbat pentru: munca de zi cu zi, infrumusetare, igiena, deseori shopping si multe altele, de aceea cateva exercitii de fitness isi fac cu greu loc in programul zilnic de prioritati al oricarei femei.

Pentru a veni in ajutorul femeilor ( de care stim cu totii cat de ocupate sunt), propunem doua antremente rapide de fitness cu durata intre 15 si 30 de minute, avand la baza exercitii simple si usor de efectuat, astfel incat sa poata fi practicate de oricine fara mari batai de cap.

Antrenamentul fitness de 15 minute combina exercitii de fitness pentru intarirea inimii si a musculaturii. Antrenamentul poate fi executat atat intr-o sala de fitness cat si acasa!

Antrenamentul fitness de 15 minute In Sala de Fitness:

  • antrenament fitness pentru femei pe bicicleta medicinalaIncalzirea se face pe o bicicleta medicinala si cu gantere usoare in maini, pedaland timp de 1 minutcu mainile pe langa corp, intr-un ritm moderat.
  • Dupa 1 minut de pedalare, continuam pe bicicleta medicinala inca 1 minut, de aceasta data ridicand si coborand mainile in lateral, in pozitia ridicat mentinem pret de cateva secunde, apoi revenim la pozitia initiala, astfel ridicarea bratului peste orizontala contracta partea superioara a trapezului si deltoidul mijlociu.
  • Inca 1 minut pe bicicleta medicinala de aceasta data intensificand ritmul de pedalare
  • Revenim apoi la ritmul initiala si intensificam ritmul de ridicare si coborare al ganterelor timp de 2 minute.
  • Grabim din nou ritmul pedalarii pret de 2 minute
  • Revenim la ritmul de pedalare initial continuand exercitiile cu ganterele 2 minute.
  • In final mai intesificam odata ritmul de pedalare, tinand mainile spre tavan cu ganterele deasupra capului timp de 2 minute.

Timp scurs 11 minute.....

Timp de 1 minut vom executa flotari normale

La finalul antrenamentului vom executa exercitii pentru abdomen si anume: din pozitie orizontala cu mainile dupa urechi, ne ridicam trunchiul si revenim in pozitie initiala timp de 1 minut.

Continuam exercitiul pentru abdomen rasucind trunchiul spre stanga si spre dreapta astfel incat cotul drept sa atinga genunchiul stang si invers timp de 1 minut.

In ultimul minut din acest antrenament, din pozitie orizontala cu spatele lipit de podea vom ridica simultan ambele picioare, avand grija ca acestea sa fie perfect intinse, dupa care coboram picioarele revenind in pozitie initiala si repetam exercitiul 1 minut

Timp total 15 minute

Antrenamentul fitness de 15 minute In Casa

>

Daca nu dispuneti de o bicicleta medicinala si nici de un abonament la o sala de fitness, puteti executa exercitiile de pedalare stand pe spate, iar ganterele le puteti inlocui cu sticle de plastic umplute cu apa, restul antrenamentului ramane ca cel exemplificat mai sus.

Te intereseaza rubrica antrenamenteFemei ? | Vezi postari recente ! | «- inapoi

MOTIVARE / AMBIȚIE

Înfrângerea este o stare de spirit și nimeni nu este cu adevărat înfrânt până când înfrângerea nu este acceptată ca realitate.Motivează-te !

PUNE O HÂRTIE DE 1 leu de fiecare dată când te antrenezi. Setează-ți scopul la 100 de antrenamente. Odată atins răsfață-te cu 100 RON. Succes !Motivează-te !

Trei lucruri care-ti fac ziua mai sanatoasa: 1. Bea un pahar cu apa in plus; 2. Urca pe scari; 3. Mananca ceva verde;Motivează-te !

In momente de incertitudine, inchide ochii, imagineaza-te peste un an ... dupa care treci inapoi la ANTRENAMENT !Motivează-te !

Fi optimist nu negatron !Motivează-te !

Fa acel lucru pe care crezi ca nu-l poti face. Rateaza. Incearca din nou. Fa-l mai bine a doua oara. Singurii oameni care nu reusesc, sunt cei care nu aspira la mai mult. Acesta este momentul tau. Poseda-l.” Oprah Winfrey Motivează-te !

Cu cat muncesti mai mult cu atat ai mai mult NOROC !Motivează-te !

Daca nu ai reusit inseamna ca ti-ai dorit decat pe jumatate ! Motiveaza-te !Motivează-te !

Tăguiește cel mai puternic prieten al tău pe facebook !Motivează-te !

SPONSORIZATE

TOP MUZICĂ FITNESS

Top 10 muzică Fitness God 2017 - cele mai ascultate melodii fitness în 2017.
Monitorizează-ți stilul de viață !

Distribuie pe Facebook !