Votat : Votează !
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Antrenament bicicletă eliptică pe intervale

Antrenament 25 de minute

Antrenament bicicletă eliptică pe intervale de 25 de minute pentru arderea grăsimilor și stimularea inimii și plămânilor.
antrenamenteFitness

Bicicleta eliptică oferă cel mai mic impact posibil.
Antrenamentul dureză 25 de minute și este un antrenament pe intervale .
Avem nevoie de un cronometru și de un monitor pentru ritm cardiac (pulsometru);


Cum se execută :

Gradat creștem durata intervalului de antrenament în timp ce scădem durata intervalului de repaus. Acest lucru are ca efect arderea grăsimilor în timp ce stimulează constant inima și plămânii.

Sfaturi :

Alternăm intervalele de antrenament cu cele de repaus pe bicicleta eliptică. Suntem foarte atenți la bătăile inimii iar ritmul se va baza pe ritmul cardiac maxim după cum urmează.

Estimare ritm cardiac maxim 220 minus Vârsta . Intervalul de antrenament (AI) va fi 85 % din ritmul cardiac maxim iar cel de repaus 55% (RI).
Exemplu: în timpul antrenării pe bicicleta eliptică menținem ritmul cardiac la 85% după care în pauză reducem ritmul la 55%.

Antrenament:

5:00 - minute încălzire
5:00-5:15 - 15 secunde antrenament 85% (AI)
5:15-6:00 - 45 secunde repaus 55% (RI)
6:00-6:15 - 15 secunde antrenament
6:15-7:00 - 45 secunde repaus 55% (RI)
7:00-7:15 - 15 secunde antrenament 85% (AI)
7:15-8:00 - 45 secunde repaus 55% (RI)
8:00-8:15 - 15 secunde antrenament 85% (AI)
8:15-9:00 - 45 secunde repaus 55% (RI)
9:00-9:15 - 15 secunde antrenament 85% (AI)
9:15-10:00 - 45 secunde repaus 55% (RI)
10:00-10:30 - 30 secunde antrenament 85% (AI)
10:30-11:15 - 45 secunde repaus 55% (RI)
11:15-11:45 - 30 secunde antrenament 85% (AI)
11:45-12:30 - 45 secunde repaus 55% (RI)
12:30-13:00 - 30 secunde antrenament 85% (AI)
13:00-14:30 - 90 secunde repaus 55% (RI)
14:30-15:00 - 30 secunde antrenament 85% (AI)
15:00-16:30 - 30 secunde repaus 55% (RI)
16:30-17:00 - 30 secunde antrenament 85% (AI)
17:00-18:30 - 30 secunde repaus 55% (RI)
18:30-19:15 - 45 secunde antrenament 85% (AI)
19:15-20:00 - 45 secunde repaus 55% (RI)
20:00-25:00 - calmare

Află și avantajele dezavantajele bicicetei eliptice !

MOTIVEAZĂ-TE

O singură persoană care face sport este mult mai bine decât 50 de persoane care doar pălăvrăgesc.Motivează-te !

Buna dimineata ! Optimismul este credinÈ›a care duce la realizare. Nimic nu se poate face fără speranță È™i încredere!Motivează-te !

Știai că lipsa exercițiului fizic, la nivel mondial , duce la același număr de decese precum cele cauzate de fumat ?Motivează-te !

Ma antrenez pentru ca intr-un mod ciudat obosindu-mi corpul este cel mai relaxant lucru.Motivează-te !

Daca astepti conditiile perfecte, nu vei face nimic niciodata !Motivează-te !

Antreneaza-te ca "NEBUNUL" sau ramai la fel!!Motivează-te !

Daca vrei ceva ce n-ai mai avut pana acum, trebuie sa faci ceva ce n-ai mai facut pana acum !Motivează-te !

Viitorul tău este creat prin ceea ce faci astăzi nu mâine !Motivează-te !

Daca vrei PACE ... Antreneaza-te pentru RAZBOI!Motivează-te !

SPONSORIZATE

Monitorizează-ți stilul de viață !

Distribuie pe Facebook !