Votat : Foarte folositor
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Antrenament fitness la piscina

Antrenament fitness concediu la piscina

Este bine cunoscut faptul ca un antrenament la piscina sau mai bine spus in piscina poate fi mai benefic decat orice antrenament pe uscat. 11 exercitii pentru un antrenament fitness perfect in piscina !
Categorie:antrenamenteFitness
Autor:
Ultima actualizare:
Link: antrenamenteFitness/antrenament_fitness_piscina.php

Este bine cunoscut faptul ca un antrenament la piscina sau mai bine spus in piscina poate fi mai benefic decat orice antrenament pe uscat, sala de fitness sau incapere. Corpul uman se simte foarte bine in apa iar incheieturile si spatele pot sa confirme lucrul acesta datorita intensitatii reduse la care sunt supuse.

Antrenamentul de fitness in piscina este recomandat tuturor persoanelor fiind capabil de o tonifiere puternica, imbunatatire a sistemului cardio-vascular, arderea grasimilor, imbunatatirea nivelului de fitness si a aparatului respirator dar mai ales persoanelor cu probleme ale articulatiilor, incheieturilor si spatelui.

Va propun un antrenament in piscina compus din 11 exercitii in masura sa ne lucreze toti muschii corpului prin diverse metote de executare:

Exercitiul 1

Cautam un colt al bazinului unde ne putem sustine in maini. Cu coatele sprijinite de marginea bazinului ridicam usor picioarele in sus cat de mult putem mentinand aceasta pozitie pret de cateva secunde dupa care revenim la pozitie initiala fara insa sa atingem cu talpile fundul bazinului.

Executam 10 repetari. Acest exercitiu ne lucreaza abdomenul dar mai intens partea inferioara a acestuia.

Exercitiul 2

Din aceeasi pozitie ca si in primul exercitiu ducem genunchii la piept si strangem cat de mult putem mentinand aceasta pozitie cateva secunde dupa care impingem picioarele in fata paralel cu fundul bazinului. Miscarile sunt lente si controlate.

Executam 10 repetari. Acest exercitiu ne lucreaza in totalitate muschii abdomenului.

Exercitiul 3

Punem ambele maini pe marginea piscinei la nivelul umerilor si ne ridicam controlat incordand bratele si spatele pentru a mentine o pozitie corecta. Odata ridicati pastram aceasta pozitie cateva secunde dupa care revenim la pozitie initiala. La acest exercitiu nu este voie sa ne impingem in picioare. Vom folosi doar bratele!

Executam 10 repetari. Prin acest exercitiul lucram tricepsul si la o intensitate mai redusa spatele.

Exercitiul 4

Ne intoarcem cu fata spre marginea piscinei si pozitionam palmele la distanta putin mai mare de nivelul umerilor. Ne ridicam lent folosind doar bratele si mentinem pozitia finala pentru cateva secunde dupa care revenim la fel de lent inapoi la pozitie initiala. Nu ne imingem in picioare!

Executam 10 repetari. Acest exercitiu lucreaza pieptul si implicit muschii tricepsului.

Exercitiul 5

Mergem intr-o zona unde nivelul apei sa ajunga undeva peste piept. Acest exerciu se executa in viteza. Din pozitie verticala intindem mainile paralel cu fundul bazinului pentru echilibru si cat de repede putem ducem genunchii pe rand la piept.

Executam acest exerciutiu timp de 1-2 minute. Exercitiul acesta ne lucreaza muschii picioarelor si sistemul cardio-vascular.

Exercitiul 6

Din aceeasi pozitie ca la exercitiul anterior incercam sa ducem pe rand calcaiele la sezuta cat de repede putem.

Executam 1-2 minute lucrand in acest timp muschii picioarelor ca flexorii coapsei, bicepsul femural si nu in ultimul rand sistemul cardio-vascular.

Exercitiul 7

Ne intoarcem la marginea piscinei unde cu fata spre mal ne asezam mainile la o distanta generoasa de nivelui umerilor, cu talpile pe fundul bazinului. Rotim usor soldul spre dreapta in timp ce ne ridicam pe varfuri cat de mult putem fara a folosi mainile. Revenim la pozitie initiala dupa care repetam miscarea si spre stanga.

Executam 10 repetari per parte. Acest exercitiu ne lucreaza soldurile, gambele si oblicul intern si cel extern si mai putin dreptul abdominal.

Exercitiul 8

Ne sprijinim in coate pe marginea piscinei si executam un fel de bicicleta impingand picioarele pe rand spre in fata.

Executam acest exercitiu 1-2 minute. Este foarte relaxant si in acelasi timp lucreaza muschii picioarelor si pe cei ai abdomenului secretul este sa ti picioarele paralel cu fundul piscinei si sa impingi in extensia piciorului.

Exercitiul 9

Acest exercitiu se executa la fel ca cel anterior numai ca ne intoarcem cu fata invers.

Executam 1-2 minute. Prin acest exercitu lucram muschii picioarelor, fese si lombarii.

Exercitiul 10

Pozitionam mainile pe marginea piscinei la o distanta relativ mica. Din aceasta pozitie ridicam pe rand picioarele intinse si cat de sus putem printr-o miscare controlata.

Executam 10 repetari pentru fiecare picior in parte. Acest exercitiu lucreaza fesierul mare si ischiogambierii. De asemenea prin tonifierea regiunii feselor dezvoltam si conturul soldurilor.

Exercitiul 11

Exercitiul kick ne ajuta sa ne eliminam nervii. Din pozitie verticala cu picioarele usor departate si genunchii usor indoiti executam cat de repede putem cateva directe de dreapta si de stanga rand pe rand.

Executam acest exercitiu pentru 1-2 minute.

La final o tura de bazin reprezinta cireasa dupa tort pentru acest antrenament la piscina!

Te intereseaza rubrica antrenamenteFitness ? | Vezi postari recente ! | «- inapoi

MOTIVARE / AMBIȚIE

Antreneaza-te ca o bestie, arata ca o frumusete !Motivează-te !

Ce mai astepti? Fi mandru, dar niciodata prea multumit... Succesul este cea mai buna forma de razbunare !Motivează-te !

In fiecare zi este o zi de antrenament !Motivează-te !

Dificil nu inseamna imposibil, inseamna ca doar trebuie sa muncesti mai mult !Motivează-te !

Varsta nu reprezinta o bariera ci doar o limita in mintea ta. Limitele exista sa fie depasite !Motivează-te !

O să devin mai puternic / ă decât cea mai puternică scuză a mea ! Motivează-te !

Nu ma antrenez pentru 5 kilograme. Nu ma pregatesc pentru o competitie. Nu vreau sa bat un nou record. Nu incerc sa impresionez pe nimeni. Imi salvez propria viata ! Motivează-te !

Motivul din cauza caruia majoritatea oamenilor se dau batuti atat de repede este pentru ca tind sa priveasca cat de mult mai au pana sa-si atinga scopul, in loc sa priveasca cat de mult au realizat pana acum.Motivează-te !

Singurul antrenament prost este cel care nu a avut loc !Motivează-te !

SPONSORIZATE

TOP MUZICĂ FITNESS

Top 10 muzică Fitness God 2017 - cele mai ascultate melodii fitness în 2017.
Monitorizează-ți stilul de viață !

Distribuie pe Facebook !