Votat : Votează !
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Antrenament fitness rezistenta flexibilitate cardio si arderea grasimilor

Antrenament fitness doar 15 minute

Antrenament fitness pentru rezistenta, flexibilitate, cardio si arderea grasimilor !
Categorie:antrenamenteFitness
Autor:
Ultima actualizare:
Link: antrenamenteFitness/antrenament_pentru_rezistenta_flexibilitate.php

Cum trebuie executat antrenamentul fitness pentru rezistenta, flexibilitate, cardio si arderea grasimilor:

Acest antrenament de rezistenta, flexibilitate,cardio si arderea grasimilor trebuie excutat cu pauze mici intre exercitii in functie de nivelul de fitness al fiecaruia. Prin acest antrenament vom dezvolta rezistenta, flexibilitatea, vom imbunatati puterea si eficacitatea inimii, sistemul
circulator si deasemenea vom arde ceva calorii! Este un program de antrenament ideal pentru cei care nu au 2 ore la
dispozitie, acesta se poate executa in doar 15 minute atat acasa cat si la sala de fitness!

Antrenamentul fitness

  • Incepem printr-o incalzire, timp de 1 minut executam sarituri din pozitie verticala, cu mainile pe langa corp si talpile apropiete, schimbam pozitia prin saritura cu mainile in sus si picioarele usor departate.
  • Genuflexiuni 15-20 de repetari
  • Flotari nelimitat (cate putem)
  • 1 minut de alergare pe loc cu calcaiele la sezut
  • Podul hamstring pe podea ( putem utiliza si mingea pentru fitness sau un scaun) 15 repetari
  • Superman se executa stand intinsi pe burta, mainile si picioarele intinse. Vom ridica odata mana stanga si piciorul drept si odata mana dreapta si piciorul stang timp de 15-20 repetari.
  • Timp de 1 minut vom alerga pe loc cu picioarele la genunchi, ridicand genunchi cat mai sus posibil
  • Fandari 15-20 de repetari
  • Rotirea trunchiului 20 de repetari pentru fieare parte
  • Rotatii laterale 20 de repetari pentru fiecare parte
  • Mountain climbers timp de 1 minut
  • Cu spatele lipit de perete, ne lasam in jos pana cand coapsele ajung paralele cu podeaua si ramanem in aceasta pozitie cat putem de mult
  • La final facem flotari pentru triceps fie cu ajutorul unui scaun, a unei banci ori a unei scari, facem cate repetari putem.

Antrenamentul de mai sus in imagini:

jumping jack1 minut

genuflexiuni15-20 de repetari

flotari cate repetari putem sa facem

alergare cu calcaiele la sezut1 minut alergare cu calcaiele la sezut

podul pe podea15 repetari sau --> podul pe podea cu minge fitness

superman15-20 de repetari

alergare cu genunchi la piept1 minut

fandari15-20 de repetari

rotirea trunchiului20 de repetari pentru fiecare parte

rotatii laterale20 de repetari pentru fiecare parte

mountain climbers1 minut

wall sitramanem in aceasta pozitie cat de mult rezistam!

flotari pentru triceps Cate repetari putem!

Te intereseaza rubrica antrenamenteFitness ? | Vezi postari recente ! | «- inapoi

MOTIVEAZĂ-TE

Antrenamentul nu inseamna nimic fara odihna !Motivează-te !

"Crede ca poti si vei fi deja la jumatatea drumului !" - Theodore RosseveltMotivează-te !

Succesul nu este daruit, este obtinut! ... In sala de forta, in ring, pe pista sau pe teren cu sange, transpiratie si uneori cu lacrimi!Motivează-te !

Ceea ce ești astăzi nu indică neapărat ce vei fi mâine !Motivează-te !

Acesta nu este un website... este o calatorie, vizualizeaza acest videoclip ! Motivează-te !

Daca nu ai reusit inseamna ca ti-ai dorit decat pe jumatate ! Motiveaza-te !Motivează-te !

O ora de antrenament este egala cu 4% dintr-o zi. NU ai nici o scuza !Motivează-te !

Singurul antrenament prost este cel care nu a avut loc !Motivează-te !

Antrenamentul ma face sa ma simt fericit, sanatos, puternic, increzator, fresh, sexy, uimitor, de neoprit, perfect !Motivează-te !

SPONSORIZATE

Monitorizează-ți stilul de viață !

Distribuie pe Facebook !