Votat : Votează !
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Antrenament fitness spartan

2 antrenamente fitness spartane

Antrenament fitness spartan pentru dobandirea victoriei si Antrenament fitness propriu-zis Spartan. 2 antrenamente fitness spartane !
Categorie:antrenamenteFitness
Autor:
Ultima actualizare:
Link: antrenamenteFitness/antrenament_spartan.php

Antrenament fitness spartan

Pentru a pune in practica acest antrenament asigurati-va ca nu fumati pentru a evita eventualele probleme cardiace. Pentru a evita controlul medical ar trebui sa incepeti sa purtati plasturi cu doua saptamani inainte de data lasarii de fumat, un studiu a aratat ca aceasta metoda are o rata de reusita mult mai mare decat alte metode. Purtati plasture pe umar pentru a imbunatatii absortia.

Inainte sa ajungem la antrenamentul spartan propriu-zis, vom pune in practica urmatorul antrenament pentru dobandirea victoriei

Antrenament fitness spartan pentru dobandirea victoriei:

Incepeti prin a face 100 de repetari in patru sase exercitii diferite, 10-25 de repetari pe exercitiu. Repetati exercitiile pana cand ajungeti la performanta de a face 300 de repetari fara pauza. Nu ezitati sa schimbati exercitiile sarituri, ridicari cu gantera, abdomene cu picioarele ridicate la 90 de grade.

Pentru abdomen puteti executa urmatoarul exercitiu: Intindeti-va pe jos tinand deasupra capului o bara cu o greutate modica, apoi din pozitie orizontala cu picioare intinse astfel incat sa atingeti cu calcaiele podeaua, ridicati picioarele pana ajungeti cu varful degetelor la greutatea de pe bara, apoi lasati-le in jos pe centrul podelei, repetati miscarea si pentru cealalta parte a barii. Daca va este greu incercati cu bara goala.

Ca sa determinati cat de repede sa faceti antrenamentul, masurati-va pulsul cand mergeti. Daca ritmul cardiac al dumneavoastra este cu 3 pana la 5 batai mai repede decat normal, abilitatea dumneavoastra de a va reface mai repede este compromisa, REDUCETI ANTRENAMENTUL, incercati sa dormiti mai mult, cel putin 9 ore de repaus din care 8 de somn pana cand ritmul cardiac revine la normal.

Antrenament fitness propriu-zis Spartan

Fara a va odihnii intre exercitii, incepeti cu 25 de tractiuni la bara fixa la piept, 50 de ridicarii ale halterei in tensiune cu 60 de kg, 50 de flotari, 50 de sarituri cu o coarda de box, 50 de ridicari tip haltera cu o mana si cu o gantera rotunda cu maner sau o gantera obisnuita de 16 kg

La final inca 25 de tractiuni la bara fixa !

Te intereseaza rubrica antrenamenteFitness ? | Vezi postari recente ! | «- inapoi

MOTIVEAZĂ-TE

Trei lucruri care-ti fac ziua mai sanatoasa: 1. Bea un pahar cu apa in plus; 2. Urca pe scari; 3. Mananca ceva verde;Motivează-te !

Intotdeauna crede ca ceva minunat este pe cale sa se intample !Motivează-te !

O atitudine gresita este ca si un cauciuc dezumflat. Nu poti ajunge nicaieri pana nu-l schimbi! Motivează-te !

Solutia este simpla: ANTRENAMENT !Motivează-te !

Ma antrenez pentru ca intr-un mod ciudat obosindu-mi corpul este cel mai relaxant lucru.Motivează-te !

Fă-ți corpul cel mai sexy accesoriu pe care îl porți !Motivează-te !

Dificil nu inseamna imposibil, inseamna ca doar trebuie sa muncesti mai mult !Motivează-te !

Picaturile de transpiratie sunt defapt lacrimile grasimii !Motivează-te !

Singurul antrenament prost este cel care nu a avut loc !Motivează-te !

SPONSORIZATE

Monitorizează-ți stilul de viață !

Distribuie pe Facebook !