Votat : Votează !
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Antrenament fitness spartan

2 antrenamente fitness spartane

Antrenament fitness spartan pentru dobandirea victoriei si Antrenament fitness propriu-zis Spartan. 2 antrenamente fitness spartane !
Categorie:antrenamenteFitness
Autor:
Ultima actualizare:
Link: antrenamenteFitness/antrenament_spartan.php

Antrenament fitness spartan

Pentru a pune in practica acest antrenament asigurati-va ca nu fumati pentru a evita eventualele probleme cardiace. Pentru a evita controlul medical ar trebui sa incepeti sa purtati plasturi cu doua saptamani inainte de data lasarii de fumat, un studiu a aratat ca aceasta metoda are o rata de reusita mult mai mare decat alte metode. Purtati plasture pe umar pentru a imbunatatii absortia.

Inainte sa ajungem la antrenamentul spartan propriu-zis, vom pune in practica urmatorul antrenament pentru dobandirea victoriei

Antrenament fitness spartan pentru dobandirea victoriei:

Incepeti prin a face 100 de repetari in patru sase exercitii diferite, 10-25 de repetari pe exercitiu. Repetati exercitiile pana cand ajungeti la performanta de a face 300 de repetari fara pauza. Nu ezitati sa schimbati exercitiile sarituri, ridicari cu gantera, abdomene cu picioarele ridicate la 90 de grade.

Pentru abdomen puteti executa urmatoarul exercitiu: Intindeti-va pe jos tinand deasupra capului o bara cu o greutate modica, apoi din pozitie orizontala cu picioare intinse astfel incat sa atingeti cu calcaiele podeaua, ridicati picioarele pana ajungeti cu varful degetelor la greutatea de pe bara, apoi lasati-le in jos pe centrul podelei, repetati miscarea si pentru cealalta parte a barii. Daca va este greu incercati cu bara goala.

Ca sa determinati cat de repede sa faceti antrenamentul, masurati-va pulsul cand mergeti. Daca ritmul cardiac al dumneavoastra este cu 3 pana la 5 batai mai repede decat normal, abilitatea dumneavoastra de a va reface mai repede este compromisa, REDUCETI ANTRENAMENTUL, incercati sa dormiti mai mult, cel putin 9 ore de repaus din care 8 de somn pana cand ritmul cardiac revine la normal.

Antrenament fitness propriu-zis Spartan

Fara a va odihnii intre exercitii, incepeti cu 25 de tractiuni la bara fixa la piept, 50 de ridicarii ale halterei in tensiune cu 60 de kg, 50 de flotari, 50 de sarituri cu o coarda de box, 50 de ridicari tip haltera cu o mana si cu o gantera rotunda cu maner sau o gantera obisnuita de 16 kg

La final inca 25 de tractiuni la bara fixa !

Te intereseaza rubrica antrenamenteFitness ? | Vezi postari recente ! | «- inapoi

MOTIVARE / AMBIȚIE

Sa fi intr-o forma buna nu tine cont de varsta !Motivează-te !

Intotdeauna este bine sa fi in forma ... pentru ca niciodata nu sti ce te asteapta !Motivează-te !

Ridică-te de la computer și fă câteva EXERCIȚII !Motivează-te !

Crede în tine !Motivează-te !

Viitorul tău este creat prin ceea ce faci astăzi nu mâine !Motivează-te !

Nu poți schimba direcția vântului dar îți poți ajusta velele pentru ca întotdeauna să ajungi la destinațieMotivează-te !

Trei lucruri care-ti fac ziua mai sanatoasa: 1. Bea un pahar cu apa in plus; 2. Urca pe scari; 3. Mananca ceva verde;Motivează-te !

Ce mai astepti? Fi mandru, dar niciodata prea multumit... Succesul este cea mai buna forma de razbunare !Motivează-te !

Nu exista nici o scurtatura pentru a ajunge in locurile care merita vizitate !Motivează-te !

SPONSORIZATE

TOP MUZICĂ FITNESS

Top 10 muzică Fitness God 2017 - cele mai ascultate melodii fitness în 2017.
Monitorizează-ți stilul de viață !

Distribuie pe Facebook !