Votat : Votează !
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Erori frecvente în antrenamentul pentru brațe

Cum să evităm accidentările inutile

Află despre erorile frecvente comise în timpul antrenamentului pentru brațe și cum să le evităm.
bodybuilding

Cum să evităm accidentările în timpul antrenamentului pentru brațe

Cum să evităm erorile? Simplu, mai întâi trebuie să știm de ele, apoi trebuie să fim atenți să nu le comitem ! Să începem cu cea mai mare greșeală pe care o comit începătorii într-o sală de fitness, și anume : graba strică treaba (graba în executarea exercițiilor, graba in a pune masă musculară, graba în consumul de suplimente alimentare, graba în general).

Când executăm flexiuni cu haltera la banca scott, unghiul suportului pentru brațe aplică o presiune semnificativă pe antebraț, atunci când brațul se află în extensie completă ! Ca să evităm eventualele probleme trebuie să ne încălzim bine mușchii înainte de a lucra acest exercițiu (este obligatoriu să ne încălzim înaintea fiecarui antrenament) și să începem cu greutăți mici.

Articulația radiocarpiană este deseori slăbită datorită antrenamentului nostru, pentru a întării această articulație radiocarpiană vom include exercițiul flexiuni inversate în antrenamentul nostru.

Când executăm extensii la helcometru cu greutăți mari este indicat să aplecăm toracele în față.

La exerciții precum extensii cu haltera, ridicări de halteră cu priză scurtă și așa mai departe, articulația radiocarpiană este supusă unei intensități crescute, trebuie să ținem cont de distanța între mâini și unghiul cotului în timpul efectuării exercțiilor în funcție de lățimea umerilor, a antebrațelor și flexibilitatea articulației radiocarpiene. Dacă simțiți durere în timpul executării acestor exerciții cu priză mică atunci încercați o priză mai mare sau chiar schimbarea halterei cu o bară EZ.

Pentru lucrarea tricepsului este posibil să fi folosit sau să folosiți pe viitor și exercitiul extensii cu gantere cu o singură mână, pentru a-l executa corect trebuie să încordăm mușchii abdominali pentru a prevenii arcuirea regiunii lombare și este indicat să folosim o bancă prevazută cu spătar.

Pentru mai multe detalii despre antrenamentul pentru brațe vizitați și  exerciții pentru brațe !

S-ar putea să te intereseze și erori frecvente în timpul antrenamentului pentru spate.

MOTIVARE / AMBIȚIE

O ora de antrenament este egala cu 4% dintr-o zi. NU ai nici o scuza !Motivează-te !

Eșecul de astăzi nu are nici o influență asupra succesului de mâine !Motivează-te !

Nu trebuie sa astepti sa ai timp. Trebuie sa-ti faci timp.Motivează-te !

Rugaciune Alearga alaturi de mine; Traieste in bataile inimii mele Da putere pasilor mei, Asa cum norii inconjoara, Asa cum vantul ma impinge, Eu stiu ca Tu ma inconjori. Cand soarele ma incalzeste, Cand ploaia ma purifica, Stiu ca Tu ma atingi, ma pui la incercare, ma iubesti. Si uite asa iti daruiesc aceasta alergare. Iti multumesc pentru recunoasterea straduintei mele. Amin !Motivează-te !

1. Ai fost creat pentru a fi de succes !
2. Esti mult mai puternic decat crezi !
3. Ai fost mintit pana acum despre tine !
4. Esti constient de experienta ta !

Shakespeare a spus : " Ce opera de arta este omul ... " Ce opera de arta esti TU

Motivează-te !

Sa fi intr-o forma buna nu tine cont de varsta !Motivează-te !

Bodybuilderii pot face orice !Motivează-te !

Intotdeauna crede ca ceva minunat este pe cale sa se intample !Motivează-te !

În primul rând trebuie sa obtii o pasiune pentru functionare. Sa iubesti dimineata, sa iubesti traseul si ritmul de pe aceasta pista numita viata ! Motivează-te !

SPONSORIZATE

TOP MUZICĂ FITNESS

Top 10 muzică Fitness God 2017 - cele mai ascultate melodii fitness în 2017.
Monitorizează-ți stilul de viață !

Distribuie pe Facebook !