Votat : Votează !
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Erori frecvente în antrenamentul pentru brațe

Cum să evităm accidentările inutile

Află despre erorile frecvente comise în timpul antrenamentului pentru brațe și cum să le evităm.
bodybuilding

Cum să evităm accidentările în timpul antrenamentului pentru brațe

Cum să evităm erorile? Simplu, mai întâi trebuie să știm de ele, apoi trebuie să fim atenți să nu le comitem ! Să începem cu cea mai mare greșeală pe care o comit începătorii într-o sală de fitness, și anume : graba strică treaba (graba în executarea exercițiilor, graba in a pune masă musculară, graba în consumul de suplimente alimentare, graba în general).

Când executăm flexiuni cu haltera la banca scott, unghiul suportului pentru brațe aplică o presiune semnificativă pe antebraț, atunci când brațul se află în extensie completă ! Ca să evităm eventualele probleme trebuie să ne încălzim bine mușchii înainte de a lucra acest exercițiu (este obligatoriu să ne încălzim înaintea fiecarui antrenament) și să începem cu greutăți mici.

Articulația radiocarpiană este deseori slăbită datorită antrenamentului nostru, pentru a întării această articulație radiocarpiană vom include exercițiul flexiuni inversate în antrenamentul nostru.

Când executăm extensii la helcometru cu greutăți mari este indicat să aplecăm toracele în față.

La exerciții precum extensii cu haltera, ridicări de halteră cu priză scurtă și așa mai departe, articulația radiocarpiană este supusă unei intensități crescute, trebuie să ținem cont de distanța între mâini și unghiul cotului în timpul efectuării exercțiilor în funcție de lățimea umerilor, a antebrațelor și flexibilitatea articulației radiocarpiene. Dacă simțiți durere în timpul executării acestor exerciții cu priză mică atunci încercați o priză mai mare sau chiar schimbarea halterei cu o bară EZ.

Pentru lucrarea tricepsului este posibil să fi folosit sau să folosiți pe viitor și exercitiul extensii cu gantere cu o singură mână, pentru a-l executa corect trebuie să încordăm mușchii abdominali pentru a prevenii arcuirea regiunii lombare și este indicat să folosim o bancă prevazută cu spătar.

Pentru mai multe detalii despre antrenamentul pentru brațe vizitați și  exerciții pentru brațe !

S-ar putea să te intereseze și erori frecvente în timpul antrenamentului pentru spate.

MOTIVARE / AMBIȚIE

Nu este niciodata prea tarziu ca sa fi minunat/a !Motivează-te !

Orice reusita mare este rezultatul muncii din greu si asteptarii.Motivează-te !

Nu-ti dori sa se intample , munceste sa se intample !Motivează-te !

Rugaciune Alearga alaturi de mine; Traieste in bataile inimii mele Da putere pasilor mei, Asa cum norii inconjoara, Asa cum vantul ma impinge, Eu stiu ca Tu ma inconjori. Cand soarele ma incalzeste, Cand ploaia ma purifica, Stiu ca Tu ma atingi, ma pui la incercare, ma iubesti. Si uite asa iti daruiesc aceasta alergare. Iti multumesc pentru recunoasterea straduintei mele. Amin !Motivează-te !

Daca vrei ceva ce n-ai mai avut pana acum, trebuie sa faci ceva ce n-ai mai facut pana acum !Motivează-te !

Neatza' !! Diferenta intre imposibil si posibil se afla in determinare !Motivează-te !

PUNE O HÂRTIE DE 1 leu de fiecare dată când te antrenezi. Setează-ți scopul la 100 de antrenamente. Odată atins răsfață-te cu 100 RON. Succes !Motivează-te !

De ce ai alege sa esuezi cand succesul este doar o optiune ?Motivează-te !

Nu este nimic bun în a fi normal. Normal înseamnă mediocru, iar cine naiba vrea să fie mediocru ?Motivează-te !

SPONSORIZATE

TOP MUZICĂ FITNESS

Top 10 muzică Fitness God 2017 - cele mai ascultate melodii fitness în 2017.
Monitorizează-ți stilul de viață !

Distribuie pe Facebook !