Votat : Votează !
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Erori frecvente în antrenamentul pentru spate

Cum să evităm accidentările inutile

Află despre erorile frecvente comise în timpul antrenamentului pentru spate și cum să le evităm.
bodybuilding

Cum să evităm accidentările în timpul antrenamentului pentru spate

Când executăm tracțiuni la bară fixă la ceafă este bine să ținem coatele ușor îndoite pentru a evita traumatismul ce conduce la tendinită.

În timpul antrenamentului pentru spate putem să suferim ruptura capului lung al tricepsului, pentru a preveni acest lucru este bine să ne încălzim înainte de antrenament cu exerciții de întindere minim 10 minute.

Când lucrăm exerciții ca ramat orizontal la scripete și ramat cu haltera nu trebuie să ne rotunjim niciodată spatele pentru a preveni rănirea acestuia, în ceea ce privește cel de-al doilea exercitiu menționat, pe langă evitarea rotunjirii spatelui mai trebuie să folosim și metode de blocare, pentru a ne proteja coloana.

Indiferent de exercițiu cănd începem să folosim greutăți mari, trebuie să creăm un ,,blocaj" (vezi ce înseamnă blocaj).

Cum sa creăm un blocaj ? Există 3 metode executate simultan, de creare a acestuia: 1. Prin expansiunea toracelui și menținerea unei respirații profunde plămânii sunt plini, astfel este susținută cutia toracică și este prevazută prăbușirea anterioară a pieptului 2. Prin contracția mușchilor abdominali de suport și nucleul acestora crește presiunea intraabdominală, aceasta previne prabușirea anterioară a trunchiului 3. Arcuirea regiunii lombare prin contractarea mușchilor lombari poziționează coloana vertebrală în extensie.

Rotunjirea spatelui când ridicăm greutăți mari poate duce la hernia de disc.

Dacă folosim prinderea inversată a halterei când lucrăm trapez,  primul set apucăm cu mâna dreaptă de deasupra și stânga de dedesubt, la următorul set vom schimba mâinile, stânga de deasupra, dreapta de dedesubt, pentru a obține un echilibru în antrenarea și efortul mușchilor trapez.

MOTIVEAZĂ-TE

Nu este despre de câte ori ești doborât la pământ; este despre de câte ori te poți ridica !Motivează-te !

Daca vrei ceva ce n-ai mai avut pana acum, trebuie sa faci ceva ce n-ai mai facut pana acum !Motivează-te !

La final voi sta intins, extenuat, pe mijlocul ringului... VICTORIOS !!Motivează-te !

Nimic nu este terminat decat atunci cand incetezi sa mai incerci !Motivează-te !

Nu ma opresc cand ma simt obosit ! Ma opresc cand am terminat !Motivează-te !

O atitudine gresita este ca si un cauciuc dezumflat. Nu poti ajunge nicaieri pana nu-l schimbi! Motivează-te !

Este timpul schimbarii!Motivează-te !

Nu am timp este versiunea noua a scuzei catelul mi-a mancat tema !Motivează-te !

fitness-ul nu este doar o destinatie pe care o vizitam din cand in cand ! Fitness-ul este un stil de viata !Motivează-te !

SPONSORIZATE

Monitorizează-ți stilul de viață !

Distribuie pe Facebook !