Votat : Votează !
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Erori frecvente în antrenamentul pentru spate

Cum să evităm accidentările inutile

Află despre erorile frecvente comise în timpul antrenamentului pentru spate și cum să le evităm.
bodybuilding

Cum să evităm accidentările în timpul antrenamentului pentru spate

Când executăm tracțiuni la bară fixă la ceafă este bine să ținem coatele ușor îndoite pentru a evita traumatismul ce conduce la tendinită.

În timpul antrenamentului pentru spate putem să suferim ruptura capului lung al tricepsului, pentru a preveni acest lucru este bine să ne încălzim înainte de antrenament cu exerciții de întindere minim 10 minute.

Când lucrăm exerciții ca ramat orizontal la scripete și ramat cu haltera nu trebuie să ne rotunjim niciodată spatele pentru a preveni rănirea acestuia, în ceea ce privește cel de-al doilea exercitiu menționat, pe langă evitarea rotunjirii spatelui mai trebuie să folosim și metode de blocare, pentru a ne proteja coloana.

Indiferent de exercițiu cănd începem să folosim greutăți mari, trebuie să creăm un ,,blocaj" (vezi ce înseamnă blocaj).

Cum sa creăm un blocaj ? Există 3 metode executate simultan, de creare a acestuia: 1. Prin expansiunea toracelui și menținerea unei respirații profunde plămânii sunt plini, astfel este susținută cutia toracică și este prevazută prăbușirea anterioară a pieptului 2. Prin contracția mușchilor abdominali de suport și nucleul acestora crește presiunea intraabdominală, aceasta previne prabușirea anterioară a trunchiului 3. Arcuirea regiunii lombare prin contractarea mușchilor lombari poziționează coloana vertebrală în extensie.

Rotunjirea spatelui când ridicăm greutăți mari poate duce la hernia de disc.

Dacă folosim prinderea inversată a halterei când lucrăm trapez,  primul set apucăm cu mâna dreaptă de deasupra și stânga de dedesubt, la următorul set vom schimba mâinile, stânga de deasupra, dreapta de dedesubt, pentru a obține un echilibru în antrenarea și efortul mușchilor trapez.

MOTIVARE / AMBIȚIE

Eșecul de astăzi nu are nici o influență asupra succesului de mâine !Motivează-te !

Limitele exista doar daca le lasi sa existe !Motivează-te !

Buna dimineata ! Optimismul este credinÈ›a care duce la realizare. Nimic nu se poate face fără speranță È™i încredere!Motivează-te !

Multe femei arata bine imbracate. Femeile FIT arata bine dezbracate ! ;)Motivează-te !

O singură persoană care face sport este mult mai bine decât 50 de persoane care doar pălăvrăgesc.Motivează-te !

O atitudine gresita este ca si un cauciuc dezumflat. Nu poti ajunge nicaieri pana nu-l schimbi! Motivează-te !

Neatza' !! Diferenta intre imposibil si posibil se afla in determinare !Motivează-te !

Provocarea este de a fi tu însuți într-o lume care încearcă să te facă să fii la fel ca toți ceilalți.Motivează-te !

Ce mai astepti? Fi mandru, dar niciodata prea multumit... Succesul este cea mai buna forma de razbunare !Motivează-te !

SPONSORIZATE

TOP MUZICĂ FITNESS

Top 10 muzică Fitness God 2017 - cele mai ascultate melodii fitness în 2017.
Monitorizează-ți stilul de viață !

distribuie conținutul Distribuie pe Facebook !