Votat : Votează !
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Calculator Nivel Fitness

Test pentru aflarea nivelului de fitness

Afla-ti nivelul de fitness actual cu ajutorul calculatorului test nivel de fitness urmand pasii de mai jos ! Vezi ce inseamna nivel de fitness. Primul Pas Flotari !

Intro: Ce inseamna nivelul de fitness

In primul rand trebuie sa stim ce reprezinta defapt nivelul de fitness si de ce trebuie sa ne cunoastem propriile abilitati si performante. Asadar Nivelul de fitness reprezinta capacitatea organismului de a rezista la efort fizic si de a se recupera in timp util. De ce trebuie sa ne cunoastem nivelul de fitness? Stim cu totii ca sportul inseamna sanatate, deci unul dintre principalele motive pentru cunoasterea nivelului de fitness este pentru sanatatea noastra. Indiferent daca suntem sportivi profesionisti sau amatori este recomandat sa fim constienti de propriile progrese in timp. Exista diferite metode de a ne afla nivelul de fitness, eu unul am optat pentru cea mai simplista metoda care poate fi efectuata inclusiv acasa. Testul pentru aflarea nivelului de fitness se imparte in 6 pasi. Nu trebuie urmati toti daca nivelul actual de fitness nu ne permite. Ordinea acestor pasi este ordinea recomandata. Trebuie sa fim siguri ca luam o pauza destul de mare intre pasi pentru ca organismul nostru sa fie refacut complet inainte de a incepe exercitiul urmator.

Testul nivelului de fitness

nivelul de fitness

Varsta

Incepem cu o usoara incalzire timp de 10-15 minute. Dupa care:

1.Flotari

flotari

Se sta cu fata la pamant sustinandu-ne cu bratele intinse la distanta egala (sau mai mare) decat latimea umerilor si cu picioarele apropiate sau putin departate, se inspira si se indoaie coatele pentru a duce cutia toracica cat mai aproape de pamant fara sa ne arcuim prea mult spatele. Revenim apoi la pozitie initiala expirand. Flotarile sunt foarte bune pentru dezvoltarea pectoralului mare si a tricepsului brahial.

* Rezultatul este de genul alphanumeric! Scrieti doar numere in casuta!

Pasul 2

Varsta

2.Abdomene timp de 1 minut

abdomene

Intinde-te cu spatele pe podea, genunchii flexati cu picioarele bine sprijinite si putin departate. Tine-ti privirea indreptata spre tavan. acest lucru te va feri sa pui barbia in piept.
Pune-ti doar degetele dupa urechi, nu intreaga palma. Atunci cand incepi exercitiile pentru muschii abdominali, ridica usor umerii de jos; astfel vei lucra abdomenul si iti vei pastra muschii flexori in stare de relaxare.
Controleaza-ti corpul si la miscarea negativa: lasa-ti abdomenul sa se relaxeze usor atunci cand revii la podea.

* Rezultatul este de genul alphanumeric! Scrieti doar numere in casuta!

Pasul 3

Varsta

3. Genuflexiuni

abdomene

Cum se executa? Luam un scaun pe care atunci cand ne asezam coapsele sunt paralele cu solul picioarele paralele unul fata de celalalt la distanta egala cu latimea umerilor. Talpa piciorului orientata usor spre exterior. Mainile pe solduri.

Ne aplecam inainte de la nivelul soldurilor evitand rotunjirea spatelui si ne ridicam in pozitie verticala (in picioare). Dupa care coboram in jos pana cand coapsele ajung paralele cu podeaua atingand usor scaunul.Nu ne asezam pe scaun decat atunci cand se va intampla de la sine!

* Rezultatul este de genul alphanumeric! Scrieti doar numere in casuta!

Pasul 4

4. Saritura pe verticala

saritura

Acest exercitiu va masura detenta. Avem nevoie de un zid inalt si putin spatiu pentru a sarii si ateriza in siguranta.

Ne asezam cu zidul in dreapta sau in stanga noastra. Ridicam mana cat putem de sus fara a ne ridica pe varfuri si marcam locul unde ajungem folosind o creta sau altceva.

Sarim cat putem de sus si incercam sa atingem zidul pentru a marca locul. Masuram distanta dintre primul punct (cel facut anterior inainte sa sarim) si cel de-al doilea punct (facut in saritura)

* Rezultatul este de genul alphanumeric! Scrieti doar numere in casuta!

Pasul 5

Varsta

5.Pas timp de 3 minute

abdomene

Cautam o scara sau o banca de aproximativ 30 de centimetrii. Ne urcam pe scara cu fiecare picior in parte (pe rand), la fel si coboram tot cu fiecare picior in parte timp de 3 minute.

Dupa ce cele 3 minute s-au scurs ne masuram ritmul cardiac!

Metoda manuala

metoda1Gat Pentru a obtine ritmul cardiac de la gat, plasam primele doua degete pe oricare parte a gatului. Nu apasam prea tare si numaram bataile timp de 10 secunde dupa care rezultatul il inmultim cu 6!

metoda2Incheietura mainii Pentru a obtine ritmul cardiac de la incheietura mainii, plasam degetul aratator si cel mijlociu pe incheietura mainii opuse . Odata ce am gasit pulsul numaram bataile pret de 10 secunde apoi inmultim rezultatul cu 6.

Daca nu vrem sa mai inmultim numaram bataile inimii timp de 1 minut!

* Rezultatul este de genul alphanumeric! Scrieti doar numere in casuta!

Pasul 6

Pasul 6 :Flexibilitate

abdomene

Avem nevoie de un stepper sau o scara ori o cutie solida si o ruleta

Asa dar dupa ce am completat toti pasii suntem destul de incalziti pentru a executa acest exercitiu. Daca nu am completat toti pasii anteriori trebuie sa facem cateva exercitii pentru incalzire!

Daca toate sunt in regula:
Ne asezam pe o suprafata neteda fara nimic in picioare. Picioarele usor departate si intinse in fata cu degetele orientate in sus si calcaiele pe sol. Pozitionam ruleta intre picioarele noastre ori pe scara (stepper sau cutie).

Punem mana una peste alta si aplecam trunchiul in fata usor pana in punctul maxim. Masuram distanta dintre punctul maxim (varful degetelor de la maini intinse) si degetele noastre de la picioare. Daca avem probleme in mentinerea picioarelor drepte putem cere ajutorul unui prieten sa ne tina de genunchi.

De asemenea daca punctul nostru maxim nu depaseste degetele de la picioare, atunci masuram invers de la degetele de la picioare la punctul maxim (varful degetelor de la maini intinse) si notam rezultatul cu "-" de exemplu daca distanta este 3 centimetrii notam "-3"

* Rezultatul este de genul alphanumeric! Scrieti doar numere in casuta!

MOTIVARE / AMBIȚIE

Super motiveaza-te cu un videoclip superb gata sa te incarce cu energie !Motivează-te !

Nivelul tau de fitness este 100% mental Corpul tau nu va merge unde mintea nu-l impinge !Motivează-te !

Nimeni nu a spus ca va fi usor! iti garantez insa ca merita efortul !Motivează-te !

Viitorul tău este creat prin ceea ce faci astăzi nu mâine !Motivează-te !

Cu cat muncesti mai mult cu atat ai mai mult NOROC !Motivează-te !

nu este vorba daca poti, ci daca vei incerca !Motivează-te !

Azi am alergat 35 de km ! Tu ?Motivează-te !

O gena buna transmite de la parinti la copii !Motivează-te !

Succesul nu este daruit, este obtinut! ... In sala de forta, in ring, pe pista sau pe teren cu sange, transpiratie si uneori cu lacrimi!Motivează-te !

SPONSORIZATE

TOP MUZICĂ FITNESS

Top 10 muzică Fitness God 2017 - cele mai ascultate melodii fitness în 2017.
Monitorizează-ți stilul de viață !

distribuie conținutul Distribuie pe Facebook !