Votat : Folositor
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Tipul somatic la femei atletic robust ginoid para si stenic

Vezi in ce tip somatic te incadrezi

Afla clasificarea corpurilor feminine, tipul somatic potrivit atletic robust ginoid para stenic si vezi ce alimentatie si antrenament sunt in concordanta !
Salveaza tipul somatic:
pentru a salva datele !

Tipurile somatice la femei

Tipul Atletic

Corp musculos, longilin, umeri lati, coapse inguste, abdomen plat. Femeile care fac parte din acest tip somatic sunt predispuse la castigarea in greutate si de aceea trebuie sa consume fructe, legume proaspete de sezon in cantitati mai mari, cereale integrale, proteine cu valoare biologica ridicata, ca de exemplu peste, oua, carne alba si sporadic, carne rosie. Este indicat si consumul de alimente probiotice si fibre alimentare : iaurt, suplimente cu fibre.

In ceea ce priveste sportul, tipul atletic trebuie sa-l practice de cel putin 3 ori pe saptamana la o intensitate medie si intercalat cu stretchingul.

Tipul Robust

Tipul robust se caracterizeaza prin sistem osos puternic, cu tendinta de ingrasare si depunere a grasimii in zona abdomenului, pentru a evita acest lucru, femeile din acest tip somatic trebuie sa acorde o atentie deosebita alimentatiei si exercitiului fizic. Zona abdomenului trebuie ingrijita in mod special, masand-o si aplicand creme anticelulitice. Alimentatia consta in multe fructe si legume de sezon, alimente probiotice ca iaurtul natural in combinatie cu suplimente din fibre alimentare, se va reduce aportul de alimente rafinate, zaharuri, grasimi si sare. Hidratarea eficienta cu apa minim 2 L pe zi, iar la inceputul fiecarui anotimp se vor efectua cure de detoxifiere.

Tipul ginoid - para

Tipul somatic ginoid-para este caracterizat prin talie stramta, bust generos, fese proeminente, cu tendinta de a lua rapid in greutate. Se recomanda activitatea fizica zilnica la o intensitate medie. Alimentele de evitat sunt cele industriale sau casnice grase, dulci, sarate, conservele. Se vor consuma fructe si legume de sezon cu o hidratare corecta, dar nu cu fresh-uri de fructe sau bauturi dulci ci apa. Cremele anticelulitice si masajele vor fi benefice in zonele cu risc de celulita.

Tipul Stenic

Masa musculara si grasime reduse, extremitati subtiri, aspect fragil, extrem de feminin cu forme putin exprimate. In ceea ce priveste antrenamentul se va practica zilnic circa o jumatate de ora, fiind necesar dezvoltarii masei musculare. Alimentatia va fi bogata in fibre alimentare procurate din fructe si legume proaspete, cat si din suplimente alimentare pe baza de in, psyllium. Hidratarea se va face cu apa plata minim 1, 5 L pe zi, se vor consuma alimente proteice slabe, oua, urda, peste, carne de pasare in special de curca cu aminoacizi ramificati pentru stimularea dezvoltarii muschilor.

MOTIVEAZĂ-TE

Ridică-te de la computer și fă câteva EXERCIȚII !Motivează-te !

Ce mai astepti? Fi mandru, dar niciodata prea multumit... Succesul este cea mai buna forma de razbunare !Motivează-te !

Nu te oprii până nu ești mândru ! Motivează-te !

Du-te si fa ceva care te face sa transpiri !Motivează-te !

1. Ai fost creat pentru a fi de succes !
2. Esti mult mai puternic decat crezi !
3. Ai fost mintit pana acum despre tine !
4. Esti constient de experienta ta !

Shakespeare a spus : " Ce opera de arta este omul ... " Ce opera de arta esti TU

Motivează-te !

Motivul din cauza caruia majoritatea oamenilor se dau batuti atat de repede este pentru ca tind sa priveasca cat de mult mai au pana sa-si atinga scopul, in loc sa priveasca cat de mult au realizat pana acum.Motivează-te !

Provocarea este de a fi tu însuți într-o lume care încearcă să te facă să fii la fel ca toți ceilalți.Motivează-te !

Cineva mai ocupat ca tine se antreneaza chiar acum !Motivează-te !

fitness-ul nu este doar o destinatie pe care o vizitam din cand in cand ! Fitness-ul este un stil de viata !Motivează-te !

SPONSORIZATE

Monitorizează-ți stilul de viață !

Distribuie pe Facebook !