Votat : Folositor
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Tipul somatic la femei atletic robust ginoid para si stenic

Vezi in ce tip somatic te incadrezi

Afla clasificarea corpurilor feminine, tipul somatic potrivit atletic robust ginoid para stenic si vezi ce alimentatie si antrenament sunt in concordanta !
Salveaza tipul somatic:
pentru a salva datele !

Tipurile somatice la femei

Tipul Atletic

Corp musculos, longilin, umeri lati, coapse inguste, abdomen plat. Femeile care fac parte din acest tip somatic sunt predispuse la castigarea in greutate si de aceea trebuie sa consume fructe, legume proaspete de sezon in cantitati mai mari, cereale integrale, proteine cu valoare biologica ridicata, ca de exemplu peste, oua, carne alba si sporadic, carne rosie. Este indicat si consumul de alimente probiotice si fibre alimentare : iaurt, suplimente cu fibre.

In ceea ce priveste sportul, tipul atletic trebuie sa-l practice de cel putin 3 ori pe saptamana la o intensitate medie si intercalat cu stretchingul.

Tipul Robust

Tipul robust se caracterizeaza prin sistem osos puternic, cu tendinta de ingrasare si depunere a grasimii in zona abdomenului, pentru a evita acest lucru, femeile din acest tip somatic trebuie sa acorde o atentie deosebita alimentatiei si exercitiului fizic. Zona abdomenului trebuie ingrijita in mod special, masand-o si aplicand creme anticelulitice. Alimentatia consta in multe fructe si legume de sezon, alimente probiotice ca iaurtul natural in combinatie cu suplimente din fibre alimentare, se va reduce aportul de alimente rafinate, zaharuri, grasimi si sare. Hidratarea eficienta cu apa minim 2 L pe zi, iar la inceputul fiecarui anotimp se vor efectua cure de detoxifiere.

Tipul ginoid - para

Tipul somatic ginoid-para este caracterizat prin talie stramta, bust generos, fese proeminente, cu tendinta de a lua rapid in greutate. Se recomanda activitatea fizica zilnica la o intensitate medie. Alimentele de evitat sunt cele industriale sau casnice grase, dulci, sarate, conservele. Se vor consuma fructe si legume de sezon cu o hidratare corecta, dar nu cu fresh-uri de fructe sau bauturi dulci ci apa. Cremele anticelulitice si masajele vor fi benefice in zonele cu risc de celulita.

Tipul Stenic

Masa musculara si grasime reduse, extremitati subtiri, aspect fragil, extrem de feminin cu forme putin exprimate. In ceea ce priveste antrenamentul se va practica zilnic circa o jumatate de ora, fiind necesar dezvoltarii masei musculare. Alimentatia va fi bogata in fibre alimentare procurate din fructe si legume proaspete, cat si din suplimente alimentare pe baza de in, psyllium. Hidratarea se va face cu apa plata minim 1, 5 L pe zi, se vor consuma alimente proteice slabe, oua, urda, peste, carne de pasare in special de curca cu aminoacizi ramificati pentru stimularea dezvoltarii muschilor.

MOTIVEAZĂ-TE

Eșecul de astăzi nu are nici o influență asupra succesului de mâine !Motivează-te !

Cineva mai ocupat ca tine se antreneaza chiar acum !Motivează-te !

Nu trebuie sa fii Superman ca sa fii Superman !Motivează-te !

Nu am timp este versiunea noua a scuzei catelul mi-a mancat tema !Motivează-te !

O atitudine gresita este ca si un cauciuc dezumflat. Nu poti ajunge nicaieri pana nu-l schimbi! Motivează-te !

Succesul nu este daruit, este obtinut! ... In sala de forta, in ring, pe pista sau pe teren cu sange, transpiratie si uneori cu lacrimi!Motivează-te !

Cum vrei sa te simti vara asta: in forma sau gelos / geloasa ?Motivează-te !

Ce mai astepti? Fi mandru, dar niciodata prea multumit... Succesul este cea mai buna forma de razbunare !Motivează-te !

Am urat fiecare minut din antrenamentul meu dar mi-am zis: Nu renunta ! Sufera acum si traieste-ti restul vietii ca un CAMPION !Motivează-te !

SPONSORIZATE

Monitorizează-ți stilul de viață !

Distribuie pe Facebook !