Votat : Votează !
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

30 Modalitati de a pierde in greutate

30 metode de slabit

30 modalitati pentru a pierde in greutate: 1. Trebuie sa ne impartim dieta zilnica in 6 mese mai mici. Mancand putin la fiecare 3-4 ore ne va revigora metabolismul la maxim. Vezi mai multe metode de slabit:
Categorie:alimentatie
Autor:
Ultima actualizare:
Link: diete/30_modalitati_de_a_pierde_in_greutate.php

metode de slabit1. Trebuie sa ne impartim dieta zilnica in 6 mese mai mici. Mancand putin la fiecare 3-4 ore ne va revigora metabolismul la maxim.

2. Sprint-urile de cate 10-100 de metrii ne vor ajuta sa ardem pana la 500 de calorii.

3. Inainte de orice activitate fizica ne vom incalzii prin miscari de baza. Daca muschii sunt incalziti vom arde mai multe calorii.

4. Vom folosii farfurii mai mici pentru mancare astfel se limiteaza cantitatea pe care o putem pune intr-o farfurie normala.

5. Studiile au aratat ca farfuriile de culoare albastra ne micsoreaza apetitul. Atentie la farfuriile de culoare rosie sau galbena pentru ca aceste culorii ne vor marii apetitul.

6. Folosim yaurt natural slab in grasime pentru maioneza si frisca. Folosind un yaurt in compozitia maionezei sau pentru frisca, vom salva circa 700 de calorii.

7.Vom manca alune direct din coaja lor. Timpul pe care-l pierdem sa le decojim ne va face sa mancam cu pana la 50% mai putine.

8. Dupa masa vom mesteca o guma fara zahar si cu aroma de menta. Menta va trimite semnale creiurului nostru ca este timpul sa ne oprim din mancat.

9. Inlocuim traditionalii covrigei cu fistic.

10. Cursurile de yoga pot fi foarte folositoare. Putem arde pana la 344 de calorii in timpul unei sedinte. Aflati mai multe despre yoga!


11.
Odata pe saptamana trebuie sa ne antrenam mai rapid. Sa renuntam la miscarile lente si sa marim putin viteza. Acest lucru ne va ajuta sa mentinem adrenalina la un nivel inalt si sa imbunatatim circulatia sangelui.

12. Micul dejun este foarte important! Un castron cu fulgi de ovaz si doua oua bogate in proteine ne pot oferii un mic dejun sanatos!

13. Ti-e greu sa mergi la sala singur sau singura? Un partener de antrenament este solutia perfecta. Studiile au demonstrat ca persoanele care se antreneaza impreuna au un procentaj cu 34% mai mult pentru a se tine de antrenamente.

14. Mesele le vom consuma la bucatarie stand pe scaun. Fara televizor.

15. Mai multa apa! De multe ori nevoia corpului de hidratare este confundata cu senzatia de foame! Vezi de cate lichide ai nevoie zilnic!

16. Renuntam la prajala.

17. Inotul in piscina! Tururi de bazin sau alergarea prin apa sunt exercitii excelente! 

18.Folosirea laptelui degresat in locul cremelor sau a zaharului poate salva pana la 105 calorii.

19. Mersul pe bicicleta poate arde si 500 de calorii pe ora. Asa dar mersul pe bicicleta poate fi o alternativa.

20. Shake-uri de proteine din lapte cu capsuni. Aceste super fructe ne vor hranii fibrele si ne vor face sa ne simtim perfect.

metode de slabit21. Fructele de avocado ne vor ajuta sa ardem grasimea.

22.Micsorarea cantitatilor de cartofi si paste. O portie nu trebuie sa fie mai mare decat o minge de baseball.

23. Ceaiul contine antioxidanti! 

24. Fasolea este bogata in fibre si proteine. Folosirea ei in tocanite sau amestecata cu ulei si otet poate ajuta la arderea caloriilor in plus.

25. Plimbarile zilnice de cate 20 de minute pot face minuni in ceea ce priveste greutatea noastra! Putem pierde aproximativ 15 kg pe an!

26. Combinatia intre ridicarea de greutati si exercitiile cardio poate fi solutia perfecta pentru a scapa de kilogramele in plus. Deci intre seriile de exercitii care necesita ridicare de greutati putem sarii coarda! 

27. O alta modalitate de a slabii mai ales atunci cand ne place sa stam pe canapea si sa ne uitam la televizor este aceea de a face cateva exercitii fizice in timpul reclamelor. Cum este pauza publicitara ne ridicam de pe canapea si executam cateva seturi rapide de flotari, genuflexiuni sau chiar sarituri cu coarda. Putem folosii foarte simplu generatorul de exercitii fizice!

28. Inlocuirea aripilor de pui cu pieptul. Pieptul de pui contine mai multe proteine si mai putine grasimi.

29.Dupa antrenament o felie de paine integrala din grau cu unt de arahide ne poate stapanii foamea.

30. Micsorarea consumului de alchool este foarte importanta.

Vrei sa slabesti ? Vezi diete, s-ar putea sa-ti fie utile urmatoarele articole:

Sfaturi pentru a slabii.

Motivatia pentru a pierde in greutate.

Adevarul despre slabit.

Te intereseaza rubrica alimentatie ? | Vezi postari recente ! | «- inapoi

MOTIVARE / AMBIȚIE

nu este vorba daca poti, ci daca vei incerca !Motivează-te !

Fa acel lucru pe care crezi ca nu-l poti face. Rateaza. Incearca din nou. Fa-l mai bine a doua oara. Singurii oameni care nu reusesc, sunt cei care nu aspira la mai mult. Acesta este momentul tau. Poseda-l.” Oprah Winfrey Motivează-te !

Lacrimile iti vor aduce simpatie, antrenamentele rezultateMotivează-te !

PUNE O HÂRTIE DE 1 leu de fiecare dată când te antrenezi. Setează-ți scopul la 100 de antrenamente. Odată atins răsfață-te cu 100 RON. Succes !Motivează-te !

In fiecare zi o noua provocare este sinonim cu o noua victorie... Fiecare victorie este recompensa disciplinei, dedicatiei si curajului pur al muncii mele. Puterea mea exceleaza!Motivează-te !

Limitele exista doar daca le lasi sa existe !Motivează-te !

Sportul si Odihna sunt prieteni buni !Motivează-te !

Nu-ți abandona corpul, află ce se întâmplă cu corpul tău când nu mai faci exerciții fizice ! Motivează-te !

Nu fi suparat pe rezultate, le-ai obtinut cu antrenamentul pe care NU L-AI FACUT !Motivează-te !

SPONSORIZATE

TOP MUZICĂ FITNESS

Top 10 muzică Fitness God 2017 - cele mai ascultate melodii fitness în 2017.
Monitorizează-ți stilul de viață !

distribuie conținutul Distribuie pe Facebook !