Votat : Foarte folositor
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Categorie : Diete

Diete, Regimuri alimentare, Meniuri

Categorie diete fitness-god.ro. Articole utile despre diete, regimuri alimentare si meniuri echilibrate din categoria fitness Diete !
Categorie:alimentatie » diete
Autor:

Despre diete

Regimul trebuie alcătuit în așa fel încât să nu-l ținem doar o perioadă de timp, de exemplu când vrem să slăbim sau să ne îngrășăm ținem o dietă de slăbire respectiv de îngrășare, odată ajunși la greutatea propusă ne vom axa pe o dietă sănătoasă, altfel toate kilogramele pe care le-am dat jos se vor pune înapoi mai repede decât credeam, sau toate kilogramele pe care le-am câștigat dacă v-ați ales îngrășare, se vor risipii și vom ajunge iar de unde am plecat.

Dacă vă place să mâncați, atunci ar fi foarte bine să practicați un sport, astfel toate caloriile în plus, ce provin din mâcare să fie consumate prin exercițiu fizic.

Beți mai multă apă decât o faceți de obicei, minim 1,5 l pe zi, indiferent de alimentația dumneavoastră ! Vezi de câtă apă are nevoie corpul tău aici !

Dietele alimentare

O dietă alimentară înseamnă simplu ceea ce mănânci, problema este ce mănânci și cât mănânci ? Există diverse regimuri, cure de slăbit, anti-obezitate, diete echilibrate și multe altele. Nu beți apă în timpul meselor, ci între mese, de preferință în jumătatea de oră care le percedă sau în primele două ore după mese. Asigurați-vă o diureză zilnică minimă de 1,5 L de apa. Mâncați puțin sărat, gătiți fără grăsime în apă, la cuptor, la grătar, la frigare, într-o tigaie antiadezivă.

Diete

Meniu echilibrat de vara metoda 421 GPL

#dietedimineata

Meniu echilibrat de vara (Iunie, Iulie, August) folosind metoda 421 GPL

Loading...

Meniu echilibrat de iarna metoda 421 GPL

#dieteMeniu echilibrat de vara (Decembrie, Ianuarie, februarie) folosind metoda 421 GPL

Meniu echilibrat de vara (Decembrie, Ianuarie, februarie) folosind metoda 421 GPL

Loading...

Regim obezitate comuna

#dieteRegim obezitatea comuna

Diete pentru pierderea in greutate regim obezitatea comuna fara complicatii, alimente permise, alimente interzise si exemplu de meniu.

Loading...

Ratie in ziua competitiei

#dieteratie in ziua competitiei si pentru 3 zile dupa competitie

Ce ratie trebuie sa urmam in ziua competitiei sau cand competitia dureaza mai multe zile, afla ce trebuie sa mancam imediat dupa ce proba a luat sfarsit, in prima zi si dupa doua zile si dupa 3 zile.

Loading...

Ratie de antrenament

#dieteMeniu ratie de antrenament

Ratie de antrenament, recomandari generale si exemplu de meniu cu alimente permise si nepermise in ratia pentru antrenament.

Loading...

Meniu echilibrat de toamna metoda 421 GPL

#dietedimineata

Meniu echilibrat de toamna (Septembrie, octombrie, noiembrie) folosind metoda 421 GPL

Loading...

Meniu echilibrat de primavara metoda 421 GPL

#dietedimineata

Meniu echilibrat de primavara (Martie, Aprilie, Mai) folosind metoda 421 GPL

Loading...

MOTIVEAZĂ-TE

Daca vrei ceva ce n-ai mai avut pana acum, trebuie sa faci ceva ce n-ai mai facut pana acum !Motivează-te !

O ora de antrenament este egala cu 4% dintr-o zi. NU ai nici o scuza !Motivează-te !

De ce ai alege sa esuezi cand succesul este doar o optiune ?Motivează-te !

Ridică-te de la computer și fă câteva EXERCIȚII !Motivează-te !

Succesul antrenamentelor inseamna esecul nemultumirilor, resentimentelor si durerii !Motivează-te !

Trei lucruri care-ti fac ziua mai sanatoasa: 1. Bea un pahar cu apa in plus; 2. Urca pe scari; 3. Mananca ceva verde;Motivează-te !

Azi am alergat 35 de km ! Tu ?Motivează-te !

Fa acel lucru pe care crezi ca nu-l poti face. Rateaza. Incearca din nou. Fa-l mai bine a doua oara. Singurii oameni care nu reusesc, sunt cei care nu aspira la mai mult. Acesta este momentul tau. Poseda-l.” Oprah Winfrey Motivează-te !

Trebuie sa tragi tare azi pentru a fi multumit maine !Motivează-te !

SPONSORIZATE

Monitorizează-ți stilul de viață !

Distribuie pe Facebook !