Votat : Foarte folositor
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Ratie de antrenament

Exemplu de meniu ratie antrenament

Ratie de antrenament, recomandari generale si exemplu de meniu cu alimente permise si nepermise in ratia pentru antrenament.
Categorie:diete
Autor:
Ultima actualizare:
Link: diete/ratie_antrenament.php

Meniu ratie de antrenament

Exemplu de meniu

Mic dejun: cereale cu lapte, carne rece, oua, sunca sau lactate, paine prajita sau pesmeti, compot sau dulceata, suc de fructe sau un fruct, unt

Pranz: o leguma cruda sau gatita cu sos vinegreta, carne (la cuptor sau la gratar) ori peste (la cuptor, la gratar sau in court-boullion), o leguma fainoasa sau o leguma verde preparata de preferinta cu unt, un produs lactat: 40 g branza sau un iaurt sau jumatate de demi-sel, un fruct crud sau preparat

Gustare: ceai ori cafea slabe, ori un iaurt sau un pahar cu lapte, paine prajita ori pesmeti sau biscuiti fara crema

Cina: ciorba de legume pasate cu tapioca sau fidea, carne sau peste ori sunca sau oua, o leguma fainoasa sau o leguma verde, o salata sau un fruct bine copt, un branzet sau un desert.

Lichide: vin rosu maxim 0.25 l pe zi, apa de la robinet, suc proaspat de fructe, apa minerala plata.

Atentie: Daca mancam cereale la micul dejun, acestea pot fi inlocuite cu carne, sunca sau oua, in acest caz, se va renunta la carne la cina si se va adauga un desert cu lapte si cereale.

 

Alimente nerecomandate

  • Supe si ciorbe: supe de carne, de peste, ciorbe cu legume dintre cele interzise.
  • Carne: porc cu exceptia fripturii la tava, fara grasime, rece, oaie cu exceptia bucatilor foarte slabe, carne fezandata sau marinata, sarata, afumata, la conserva, maruntaie, gasca, rata, melci.
  • Mezeluri: toate in afara de jambon, sunca si salamuri uscate din care se scot boabele de piper.
  • Produse marine: peste sarat, afumat, ansoa, sardine, heringi
  • Grasimi: grasimi prajite, sosuri, tocanite, maioneza, fripturi.
  • Legume: sparanghel, sfecla alba, conopida, dovleac, castraveti, spanac, macris, ciapa si hasma crude, usturoi, napi, salsifi, telina, ciuperci
  • Paine: paine proaspata, paine calda, paine feliata la tava proaspata, miez de paine, paine integrala
  • Produse de patiserie: pateuri din foietaj, prajituri cu crema
  • Condimente: toate in afara de cimbru, dafin, ierburi fine, patrunjel.
  • Bauturi: vin alb, bere, cidru, bauturi tari, aperitive. Bauturile carbogazoase, inclusiv apa minerala. Vinul rosu in cantitati mai mari decat cele permise

 

Alimente recomandate

  • Lapte: 0.35 L pe zi pentru adulti si 0.50-0.70 L pentru adolscenti. Daca laptele normal nu este tolerat, el poate fi inlocuit cu lapte degresat. Daca nu se va consuma mai multa branza.
  • Branzeturi fermentate: nu mai des de doua trei ori pe saptamana
  • Oua: Patru-cinci pe saptamana, fierte, moi, molcute, tari sau ca ingrediente pentru gustarile dulci
  • Paine: in medie 300g pe zi, sub forma de paine uscata, paine prajita sau coaja de paine
  • Cartofi, paste sau orez: in loc de legume la una dintre mese
  • Legume uscate:in locul celor de mai sus, o data pe saptamana

S-ar putea sa te intereseze si: Ratie in ziua competitiei sau Alimentatie sportivi !

Te intereseaza rubrica diete ? | Vezi postari recente ! | «- inapoi

MOTIVEAZĂ-TE

PUNE O HÂRTIE DE 1 leu de fiecare dată când te antrenezi. Setează-ți scopul la 100 de antrenamente. Odată atins răsfață-te cu 100 RON. Succes !Motivează-te !

nu este vorba daca poti, ci daca vei incerca !Motivează-te !

Antrenamentul nu inseamna nimic fara odihna !Motivează-te !

Ce o sa faci cu unica ta viata ?Motivează-te !

Nu ma antrenez pentru 5 kilograme. Nu ma pregatesc pentru o competitie. Nu vreau sa bat un nou record. Nu incerc sa impresionez pe nimeni. Imi salvez propria viata ! Motivează-te !

Ridică-te de la computer și fă câteva EXERCIȚII !Motivează-te !

Nimic nu este terminat decat atunci cand incetezi sa mai incerci !Motivează-te !

Fitness-ul nu este despre a fi mai bun decât restul, este despre a fi mai bun decât obișnuiai tu să fii.Motivează-te !

Limitele exista doar daca le lasi sa existe !Motivează-te !

SPONSORIZATE

Monitorizează-ți stilul de viață !

Distribuie pe Facebook !