Votat : Votează !
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Regim obezitate comuna

Diete pentru slabit : regim obezutatea comuna

Diete pentru pierderea in greutate regim obezitatea comuna fara complicatii, alimente permise, alimente interzise si exemplu de meniu.
Categorie:diete
Autor:
Ultima actualizare:
Link: diete/regim_obezitate_comuna.php

Regim obezitatea comuna

Regim obezitate comuna

Regimul obezitatii comune fara complicatii

Alimente permise:

  • orice fel de carne de la macelarie: carne de vita, vitel, de cal, carne slaba de porc, friptura de porc rece fara grasime, pulpa de berbec si coaste de oaie fara grasime

preparata la gratar, fiarta, prajita fara grasime

  • orice fel de carne de pasare mai putin de gasca sau de rata domestica : de pui, de bibilica, de curcan, de porumbel

preparata la gratar, fiarta, la frigare, prajita (fara a consuma pielea)

  • orice fel de vanat nefezandat: iepure, fazan, potarnichie, rata salbatica, caprioara, mistret
  • organe: inima, ficat, limba, rinichi, burta
  • orice fel de peste

preparat fiert , la gratar, in folie, la cuptor, cu mirodenii

  • scoici

preparate crude sau fierte in suc propriu

  • crustacee: crabi, crevete, langustine, languste, homari

preparate fierte, la gratar, in folie, la cuptor, cu mirodenii

  • orice fel de legume proaspete, conservate sau congelate: sparanghel, vinete, sfecla alba, tije de telina, ciuperci, varza, conopida, varza de Bruxelles, miez de palmier, castraveti, bostan alb, dovlecel, andive, spanac, marar, fasole verde, macris, praz, ardei gras, ridichi, rosii.
  • anumite legume sunt permise in cantitate mare: anghinare, sfecla rosie, morcovi, radacina de telina, napi, ceapa, mazare verde extrafina, dovleac, salsifi.

preparate la aburi sau cuptor

  • orice fel de cruditati si salate cu ulei de parafina si cu lamaie sau otet.
  • branzeturile simple cu 0% grasime.
  • iaurturile naturale.
  • laptele degresat (lichid sau praf)
  • cafeaua, ceaiul, infuziile
  • Apele minerale plate slab mineralizate, apa de la robinet
  • condimente slabe, plante aromatice, mirodenii

 

Alimente interzise :

  • Supe de carne si de peste, ciorbe cu cartofi sau cu taitei.
  • grasimi, margarina, prajeli, sosuri, tocanite, maioneza, sos bearnez, mezeluri, conserve de carne si de peste ( exceptie fac conservele de peste in suc propriu)
  • carne grasa de porc, oaie si miel, gasca si rata domestica
  • dulciuri, dulceata, jeleuri, miere, bomboane, ciocolata
  • produse de patiserie, deserturi, creme
  • fructe uscate: stafide, smochine, prune, caise
  • fructe oleaginoase: nuci, alune, migdale, arahide, masline, avocado
  • inghetata si serbetul (mai putin serbetul de casa cu indulcitori sintetici), sucurile carbogazoase, siropurile, sucurile de fructe.
  • alcolul: aperitive, digestive, vin, bere, cidru

 

Alimentele permise in cantitate limitata dar obligatorie + meniu:

  • F1, F2, F3 pentru femei
  • H1, H2, H3 pentru barbati
  • F1 si H1 pentru pacienti care trebuie sa slabeasca mai putin de 10 kg
  • F2 si H2 pentru pacienti care trebuie sa slabeasca intre 10 si 25 de kg
  • F3 si H3 pentru pacienti care trebuie sa slabeasca mai mult de 25 de kg

Aceste meniuri sunt identice si nu difera decat prin portia alimentelor permise in cantitati limitate, care depinde de fiecare caz in parte

AlimenteF1H1F2H2F3H3
Unt (pe zi in g)5510101010
Ulei (pe zi in g)5510101515
Branza (pe zi in g)   20 30
Sunca slaba bine degresata (pe saptamana)222333
Oua (fierte, tari, moi prajite) pe saptamana233444
Feculente  100150150 
Fructe (pe zi)150150200250250300
Paine304040506080
Zahar nr 4 (pe zi)002334

Vrei sa slabesti ? Vezi alimentatie pentru combaterea obezitatii . S-ar putea sa-ti fie utile urmatoarele metode de slabit !

Te intereseaza rubrica diete ? | Vezi postari recente ! | «- inapoi

MOTIVEAZĂ-TE

Nu aștepta să-ți atingi scopul pentru a te mândrii. Fii mândru pentru fiecare pas pe care îl faci pentru a-ți atinge scopul !Motivează-te !

Am urat fiecare minut din antrenamentul meu dar mi-am zis: Nu renunta ! Sufera acum si traieste-ti restul vietii ca un CAMPION !Motivează-te !

Nu ma antrenez pentru 5 kilograme. Nu ma pregatesc pentru o competitie. Nu vreau sa bat un nou record. Nu incerc sa impresionez pe nimeni. Imi salvez propria viata ! Motivează-te !

In fiecare zi o noua provocare este sinonim cu o noua victorie... Fiecare victorie este recompensa disciplinei, dedicatiei si curajului pur al muncii mele. Puterea mea exceleaza!Motivează-te !

Ce o sa faci cu unica ta viata ?Motivează-te !

nu este vorba daca poti, ci daca vei incerca !Motivează-te !

PUNE O HÂRTIE DE 1 leu de fiecare dată când te antrenezi. Setează-ți scopul la 100 de antrenamente. Odată atins răsfață-te cu 100 RON. Succes !Motivează-te !

Motivul din cauza caruia majoritatea oamenilor se dau batuti atat de repede este pentru ca tind sa priveasca cat de mult mai au pana sa-si atinga scopul, in loc sa priveasca cat de mult au realizat pana acum.Motivează-te !

Fa acel lucru pe care crezi ca nu-l poti face. Rateaza. Incearca din nou. Fa-l mai bine a doua oara. Singurii oameni care nu reusesc, sunt cei care nu aspira la mai mult. Acesta este momentul tau. Poseda-l.” Oprah Winfrey Motivează-te !

SPONSORIZATE

Monitorizează-ți stilul de viață !

Distribuie pe Facebook !