Votat : Votează !
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Regim obezitate comuna

Diete pentru slabit : regim obezutatea comuna

Diete pentru pierderea in greutate regim obezitatea comuna fara complicatii, alimente permise, alimente interzise si exemplu de meniu.
Categorie:diete
Autor:
Ultima actualizare:
Link: diete/regim_obezitate_comuna.php

Regim obezitatea comuna

Regim obezitate comuna

Regimul obezitatii comune fara complicatii

Alimente permise:

  • orice fel de carne de la macelarie: carne de vita, vitel, de cal, carne slaba de porc, friptura de porc rece fara grasime, pulpa de berbec si coaste de oaie fara grasime

preparata la gratar, fiarta, prajita fara grasime

  • orice fel de carne de pasare mai putin de gasca sau de rata domestica : de pui, de bibilica, de curcan, de porumbel

preparata la gratar, fiarta, la frigare, prajita (fara a consuma pielea)

  • orice fel de vanat nefezandat: iepure, fazan, potarnichie, rata salbatica, caprioara, mistret
  • organe: inima, ficat, limba, rinichi, burta
  • orice fel de peste

preparat fiert , la gratar, in folie, la cuptor, cu mirodenii

  • scoici

preparate crude sau fierte in suc propriu

  • crustacee: crabi, crevete, langustine, languste, homari

preparate fierte, la gratar, in folie, la cuptor, cu mirodenii

  • orice fel de legume proaspete, conservate sau congelate: sparanghel, vinete, sfecla alba, tije de telina, ciuperci, varza, conopida, varza de Bruxelles, miez de palmier, castraveti, bostan alb, dovlecel, andive, spanac, marar, fasole verde, macris, praz, ardei gras, ridichi, rosii.
  • anumite legume sunt permise in cantitate mare: anghinare, sfecla rosie, morcovi, radacina de telina, napi, ceapa, mazare verde extrafina, dovleac, salsifi.

preparate la aburi sau cuptor

  • orice fel de cruditati si salate cu ulei de parafina si cu lamaie sau otet.
  • branzeturile simple cu 0% grasime.
  • iaurturile naturale.
  • laptele degresat (lichid sau praf)
  • cafeaua, ceaiul, infuziile
  • Apele minerale plate slab mineralizate, apa de la robinet
  • condimente slabe, plante aromatice, mirodenii

 

Alimente interzise :

  • Supe de carne si de peste, ciorbe cu cartofi sau cu taitei.
  • grasimi, margarina, prajeli, sosuri, tocanite, maioneza, sos bearnez, mezeluri, conserve de carne si de peste ( exceptie fac conservele de peste in suc propriu)
  • carne grasa de porc, oaie si miel, gasca si rata domestica
  • dulciuri, dulceata, jeleuri, miere, bomboane, ciocolata
  • produse de patiserie, deserturi, creme
  • fructe uscate: stafide, smochine, prune, caise
  • fructe oleaginoase: nuci, alune, migdale, arahide, masline, avocado
  • inghetata si serbetul (mai putin serbetul de casa cu indulcitori sintetici), sucurile carbogazoase, siropurile, sucurile de fructe.
  • alcolul: aperitive, digestive, vin, bere, cidru

 

Alimentele permise in cantitate limitata dar obligatorie + meniu:

  • F1, F2, F3 pentru femei
  • H1, H2, H3 pentru barbati
  • F1 si H1 pentru pacienti care trebuie sa slabeasca mai putin de 10 kg
  • F2 si H2 pentru pacienti care trebuie sa slabeasca intre 10 si 25 de kg
  • F3 si H3 pentru pacienti care trebuie sa slabeasca mai mult de 25 de kg

Aceste meniuri sunt identice si nu difera decat prin portia alimentelor permise in cantitati limitate, care depinde de fiecare caz in parte

AlimenteF1H1F2H2F3H3
Unt (pe zi in g)5510101010
Ulei (pe zi in g)5510101515
Branza (pe zi in g)   20 30
Sunca slaba bine degresata (pe saptamana)222333
Oua (fierte, tari, moi prajite) pe saptamana233444
Feculente  100150150 
Fructe (pe zi)150150200250250300
Paine304040506080
Zahar nr 4 (pe zi)002334

Vrei sa slabesti ? Vezi alimentatie pentru combaterea obezitatii . S-ar putea sa-ti fie utile urmatoarele metode de slabit !

Te intereseaza rubrica diete ? | Vezi postari recente ! | «- inapoi

MOTIVARE / AMBIȚIE

In fiecare zi o noua provocare este sinonim cu o noua victorie... Fiecare victorie este recompensa disciplinei, dedicatiei si curajului pur al muncii mele. Puterea mea exceleaza!Motivează-te !

Nu aștepta să-ți atingi scopul pentru a te mândrii. Fii mândru pentru fiecare pas pe care îl faci pentru a-ți atinge scopul !Motivează-te !

Motivul din cauza caruia majoritatea oamenilor se dau batuti atat de repede este pentru ca tind sa priveasca cat de mult mai au pana sa-si atinga scopul, in loc sa priveasca cat de mult au realizat pana acum.Motivează-te !

Antreneaza-te ca "NEBUNUL" sau ramai la fel!!Motivează-te !

Te antrenezi la fel de tare ca si competitorii tai ? Disciplina este cea care te coordoneaza sa faci ceea ce sti ca trebuie facut chiar si atunci cand nu vrei sa faci !Motivează-te !

Suntem ceea ce facem in mod repetat. Excelenta inainte de toate este un act al obisnuintei !Motivează-te !

Atitudinea este un lucru mic care face o MARE diferență !Motivează-te !

Viitorul tău este creat prin ceea ce faci astăzi nu mâine !Motivează-te !

Limitele exista doar daca le lasi sa existe !Motivează-te !

SPONSORIZATE

TOP MUZICĂ FITNESS

Top 10 muzică Fitness God 2017 - cele mai ascultate melodii fitness în 2017.
Monitorizează-ți stilul de viață !

Distribuie pe Facebook !