Meniu
Știrile Sportivilor | HOME | Nou pe fitness-god.ro? Log in !
căutare vocală

Categorie: exercitii pe grupe musculare

Exercitii pe grupe de muschi si principalele grupe musculare

Categorie exercitii si principalele grupe musculare fitness-god.ro. Exercitii pe grupe de muschi exercitii brate, picioare, fese, abdomen, umeri, spate. Postari utile.
exercitii

Principalele grupe musculare

Principalele grupe musculare sunt : abdominalii, adductorii, muschii dorsali, umerii, extensori ai bratului, extensori ai mainii, fesieri, flexori ai bratului, flexori ai mainii, fixatori ai scapulei, flexori ai coapsei, muschi lombari, surali, pectorali, cvadriceps, trapez. Afla modul de lucrare corect al exercitiilor pentru fiecare grupa musculara in parte.

Mai mult :

Exercitii pentru abdomen


#exercitii→ acum 2 ani | Marti, 31 Mar 2015 - 12:03:45

Exercitii pentru musculatura abdomenului explicate detaliat prin imagini si cuvinte: Crunches, Abdomene normale, Abdomene la spalier, Abdomene cu gambele pe banca, Abdomene pe banca inclinata, Abdomene pe banca suspendata, Crunch la scripete, etc Vezi Exercitii pentru abdomen Exercitii pentru abdomen

Exercitii pentru fese


#exercitii→ acum 2 ani | Marti, 31 Mar 2015 - 12:03:26

Exercitii pentru dezvoltarea feselor explicate detaliat prin imagini si cuvinte: Fandari cu haltera, Abductii stand in sezut la aparat, Extensii la scripete, etc Vezi Exercitii pentru fese Exercitii pentru fese

Exercitii pentru dezvoltarea picioarelor


→ acum 2 ani | Marti, 31 Mar 2015 - 12:03:53
#exercitiiwink

Ce trebuie sa stii in antrenarea picioarelor Exercitii pentru dezvoltarea musculaturii picioarelor: coapselor, gambelor si feselor explicate detaliat prin cuvinte si imagini. Vezi Exercitii pentru dezvoltarea picioarelor Exercitii pentru dezvoltarea picioarelor

Exercitii pentru dezvoltarea umerilor


#exercitii→ acum 2 ani | Marti, 31 Mar 2015 - 12:03:42

Muschii umerilor si exercitii pentru dezvoltarea umerilor si musculatura deltoidului explicate detaliat prin cuvinte si imagini. Vezi Exercitii pentru dezvoltarea umerilor Exercitii pentru dezvoltarea umerilor

MOTIVARE / AMBIȚIE

Bodybuilderii pot face orice !Motivează-te !

Trebuie să faci ceva în viața ta care ține de onoare și nu de lașitate dacă vrei să trăiești în pace cu tine însuți !Motivează-te !

Nu te oprii până nu ești mândru ! Motivează-te !

Astazi voi face ce altii nu fac... pentru ca maine sa pot face ce altii nu pot !Motivează-te !

Ești imobilizat numai de zidurile pe care le-ai construit singur !Motivează-te !

fitness-ul nu este doar o destinatie pe care o vizitam din cand in cand ! Fitness-ul este un stil de viata !Motivează-te !

Ma antrenez pentru ca intr-un mod ciudat obosindu-mi corpul este cel mai relaxant lucru.Motivează-te !

Fa acel lucru pe care crezi ca nu-l poti face. Rateaza. Incearca din nou. Fa-l mai bine a doua oara. Singurii oameni care nu reusesc, sunt cei care nu aspira la mai mult. Acesta este momentul tau. Poseda-l.” Oprah Winfrey Motivează-te !

PUNE O HÂRTIE DE 1 leu de fiecare dată când te antrenezi. Setează-ți scopul la 100 de antrenamente. Odată atins răsfață-te cu 100 RON. Succes !Motivează-te !

SPONSORIZATE

Ai ce trebuie pentru un stil de viață ?

află mai multe

TOP MUZICĂ FITNESS

Top 10 muzică Fitness God 2016 - cele mai ascultate melodii fitness în 2016.

CONT FITNESS

Monitorizează-ți stilul de viață !