Votat : Votează !
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Beneficii ski și ce mușchi lucrăm prin ski

Beneficii și recomandări

Beneficii și recomandări pentru ski plus ce mușchi lucrăm prin ski ca sport de performanță sau ca o simplă activitate de agrement cu numeroase beneficii.
fitness

beneficii ski

Beneficii si recomandari pentru Ski


Majoritatea știm că ski-ul face parte din categoria sporturilor de iarnă. Ski-ul poate fi o activitate minunată și poate fi practicat ca sport de performanță sau ca o simplă activitate de agrement cu numeroase beneficii.

Ce mușchi lucrăm prin ski

Prin ski vom antrena grupele musculare inferioare ca : tibia ( tibialis anterior), gambele ( soleus), coapsele (quadriceps), aductorii, abductorii și rotatorii șoldului, cât și grupele musculare superioare ca: partea inferioară a spatelui (erector spinae), partea superioară a spatelui (latissimus dorsi), abdomenul (rectus abdominis), tricepsul (triceps brachii ) și bicepsul (biceps brachii).

După cum observăm prin ski vom tonifia întregul organism oferindu-ne un excelent antrenament cardiovascular.

Tot prin ski vom întării mușchiul inimii îmbunătățindu-se astfel livrarea de oxigen la nivelul mușchilor !


Foarte important de reținut pentru a evita neplăcutele accidentări este faptul că toate grupele musculare precizate mai sus, trebuie lucrate la o sală de sport printr-un antrenament de rezistență. Deasemenea și antrenamentul cardio este recomandat pentru a îmbunătății capacitatea de a rezista la eforturi fizice.
Și asta nu este tot ! Ori de câte ori ne pregătim de ski, încălzirea este esențială la fel și exercițiile de stretching (întindere) !

La final trebuie să reamintim că ski-ul este un sport de iarnă care solicită fizicul și poate cauza accidentări grave !  Recomandarea constă în antrenamentul corect și în utilizarea echipamentului de ski !

Concluzie

Este clar, prin ski îți tonifiezi toată musculatura corpului și îți îmbunătățești rezistența la efort. Tot la categoria beneficii intră și funcționarea mai bună a sistemul cardiovascular prin livrarea de oxigen către mușchi. Ski-ul oferă astfel un antrenament cardiovascular perfect.

MOTIVEAZĂ-TE

Picaturile de transpiratie sunt defapt lacrimile grasimii !Motivează-te !

Nu-ti vei cunoaste niciodata limitele pana cand nu le testezi !Motivează-te !

Singurul antrenament prost este cel care nu a avut loc !Motivează-te !

Nu este niciodata prea tarziu ca sa fi minunat/a !Motivează-te !

O să devin mai puternic / ă decât cea mai puternică scuză a mea ! Motivează-te !

Provocarea este de a fi tu însuți într-o lume care încearcă să te facă să fii la fel ca toți ceilalți.Motivează-te !

Ce o sa faci cu unica ta viata ?Motivează-te !

Ce mai astepti? Fi mandru, dar niciodata prea multumit... Succesul este cea mai buna forma de razbunare !Motivează-te !

Dacă eșuezi să te pregătești, ești pregătit să eșuezi !Motivează-te !

SPONSORIZATE

Monitorizează-ți stilul de viață !

Distribuie pe Facebook !