Votat : Votează !
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Beneficii ski și ce mușchi lucrăm prin ski

Beneficii și recomandări

Beneficii și recomandări pentru ski plus ce mușchi lucrăm prin ski ca sport de performanță sau ca o simplă activitate de agrement cu numeroase beneficii.
fitness

beneficii ski

Beneficii si recomandari pentru Ski


Majoritatea știm că ski-ul face parte din categoria sporturilor de iarnă. Ski-ul poate fi o activitate minunată și poate fi practicat ca sport de performanță sau ca o simplă activitate de agrement cu numeroase beneficii.

Ce mușchi lucrăm prin ski

Prin ski vom antrena grupele musculare inferioare ca : tibia ( tibialis anterior), gambele ( soleus), coapsele (quadriceps), aductorii, abductorii și rotatorii șoldului, cât și grupele musculare superioare ca: partea inferioară a spatelui (erector spinae), partea superioară a spatelui (latissimus dorsi), abdomenul (rectus abdominis), tricepsul (triceps brachii ) și bicepsul (biceps brachii).

După cum observăm prin ski vom tonifia întregul organism oferindu-ne un excelent antrenament cardiovascular.

Tot prin ski vom întării mușchiul inimii îmbunătățindu-se astfel livrarea de oxigen la nivelul mușchilor !


Foarte important de reținut pentru a evita neplăcutele accidentări este faptul că toate grupele musculare precizate mai sus, trebuie lucrate la o sală de sport printr-un antrenament de rezistență. Deasemenea și antrenamentul cardio este recomandat pentru a îmbunătății capacitatea de a rezista la eforturi fizice.
Și asta nu este tot ! Ori de câte ori ne pregătim de ski, încălzirea este esențială la fel și exercițiile de stretching (întindere) !

La final trebuie să reamintim că ski-ul este un sport de iarnă care solicită fizicul și poate cauza accidentări grave !  Recomandarea constă în antrenamentul corect și în utilizarea echipamentului de ski !

Concluzie

Este clar, prin ski îți tonifiezi toată musculatura corpului și îți îmbunătățești rezistența la efort. Tot la categoria beneficii intră și funcționarea mai bună a sistemul cardiovascular prin livrarea de oxigen către mușchi. Ski-ul oferă astfel un antrenament cardiovascular perfect.

MOTIVARE / AMBIȚIE

Imi voi hranii corpul asa cum trebuie!
Nu ma voi da batut/a niciodata!
Chiar si atunci cand ma indoiesc.... o sa incerc oricum!
Voi face ceea ce trebuie facut, iar apoi o sa repet din nou!
Nu sunt un/o atlet/a dar ma voi antrena ca unul!
Ma motivez privind succesul altora!
O sa transform scopurile in realitate!
Motivează-te !

Daca vrei ceva ce n-ai mai avut pana acum, trebuie sa faci ceva ce n-ai mai facut pana acum !Motivează-te !

O atitudine gresita este ca si un cauciuc dezumflat. Nu poti ajunge nicaieri pana nu-l schimbi! Motivează-te !

Motivul din cauza caruia majoritatea oamenilor se dau batuti atat de repede este pentru ca tind sa priveasca cat de mult mai au pana sa-si atinga scopul, in loc sa priveasca cat de mult au realizat pana acum.Motivează-te !

O gena buna transmite de la parinti la copii !Motivează-te !

Când încetezi să-ți mai urmărești scopurile, literalmente comiți : sinucidere spirituală !Motivează-te !

Nu ma opresc cand ma simt obosit ! Ma opresc cand am terminat !Motivează-te !

Daca astepti conditiile perfecte, nu vei face nimic niciodata !Motivează-te !

Ești imobilizat numai de zidurile pe care le-ai construit singur !Motivează-te !

SPONSORIZATE

TOP MUZICĂ FITNESS

Top 10 muzică Fitness God 2017 - cele mai ascultate melodii fitness în 2017.
Monitorizează-ți stilul de viață !

Distribuie pe Facebook !