Votat : Votează !
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Beneficii ski și ce mușchi lucrăm prin ski

Beneficii și recomandări

Beneficii și recomandări pentru ski plus ce mușchi lucrăm prin ski ca sport de performanță sau ca o simplă activitate de agrement cu numeroase beneficii.
fitness

beneficii ski

Beneficii si recomandari pentru Ski


Majoritatea știm că ski-ul face parte din categoria sporturilor de iarnă. Ski-ul poate fi o activitate minunată și poate fi practicat ca sport de performanță sau ca o simplă activitate de agrement cu numeroase beneficii.

Ce mușchi lucrăm prin ski

Prin ski vom antrena grupele musculare inferioare ca : tibia ( tibialis anterior), gambele ( soleus), coapsele (quadriceps), aductorii, abductorii și rotatorii șoldului, cât și grupele musculare superioare ca: partea inferioară a spatelui (erector spinae), partea superioară a spatelui (latissimus dorsi), abdomenul (rectus abdominis), tricepsul (triceps brachii ) și bicepsul (biceps brachii).

După cum observăm prin ski vom tonifia întregul organism oferindu-ne un excelent antrenament cardiovascular.

Tot prin ski vom întării mușchiul inimii îmbunătățindu-se astfel livrarea de oxigen la nivelul mușchilor !


Foarte important de reținut pentru a evita neplăcutele accidentări este faptul că toate grupele musculare precizate mai sus, trebuie lucrate la o sală de sport printr-un antrenament de rezistență. Deasemenea și antrenamentul cardio este recomandat pentru a îmbunătății capacitatea de a rezista la eforturi fizice.
Și asta nu este tot ! Ori de câte ori ne pregătim de ski, încălzirea este esențială la fel și exercițiile de stretching (întindere) !

La final trebuie să reamintim că ski-ul este un sport de iarnă care solicită fizicul și poate cauza accidentări grave !  Recomandarea constă în antrenamentul corect și în utilizarea echipamentului de ski !

Concluzie

Este clar, prin ski îți tonifiezi toată musculatura corpului și îți îmbunătățești rezistența la efort. Tot la categoria beneficii intră și funcționarea mai bună a sistemul cardiovascular prin livrarea de oxigen către mușchi. Ski-ul oferă astfel un antrenament cardiovascular perfect.

MOTIVEAZĂ-TE

O singură persoană care face sport este mult mai bine decât 50 de persoane care doar pălăvrăgesc.Motivează-te !

Viata nu devine mai usoara, tu devii mai puternic !Motivează-te !

Nu fi suparat pe rezultate, le-ai obtinut cu antrenamentul pe care NU L-AI FACUT !Motivează-te !

Pentru că vreau acest lucru mai mult decât orice pe lume !Motivează-te !

PUNE O HÂRTIE DE 1 leu de fiecare dată când te antrenezi. Setează-ți scopul la 100 de antrenamente. Odată atins răsfață-te cu 100 RON. Succes !Motivează-te !

Singurul antrenament prost este cel care nu a avut loc !Motivează-te !

Atitudinea este un lucru mic care face o MARE diferență !Motivează-te !

Antreneaza-te ca o bestie, arata ca o frumusete !Motivează-te !

Nu ma opresc cand ma simt obosit ! Ma opresc cand am terminat !Motivează-te !

SPONSORIZATE

Monitorizează-ți stilul de viață !

Distribuie pe Facebook !