Meniu
Votat : Foarte folositor
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Bicicleta eliptică avantaje și dezavantaje

Bicicleta eliptică echipament pentru fitness

Avantaje și dezavantaje bicicletă eliptică ca și echipament pentru fitness. Află acum !
fitness

Bicicleta eliptica avantaje si dezavantaje

Aparatele eliptice sau bicicletele eliptice mai bine spus, sunt unele dintre cele mai în vogă echipamente pentru fitness, ușor de utilizat oferind un antrenament de calitate.

Beneficii bicicleta eliptică

Tonifică partea inferioară a corpului printr-un antrenament cardio foarte bun, iar datorită impactului foarte mic, mai mic decât cel al mersului pe jos, poate fi executat și de aceia care au probleme cu genunchii. Sunt foarte mulți oameni care consideră atât de bun antrenamentul pe o bicicleta eliptică încât nu mai simt nevoia să lucreze și la alte aparate. Trebuie să ținem cont însă, că nici un echipament nu va oferi un antrenament perfect. Ca orice lucru pe lumea aceasta și bicicleta eliptică are avantaje și dezavantaje.

Avantaje bicicleta eliptică

Unul dintre marile avantaje, este că bicicleta eliptică oferă un antrenament complet de aerobic creând iluzia că am lucrat mai puțin decât am lucra la un antrenament obișnuit. În plus dacă folosim polii de sus vom lucra și partea superioară a corpului.
Oferind un bun antrenament cardio, esențial pentru tonifiere, ne va ajuta să pierdem și in greutate și vom îmbunătății nivelul de fitness!

Dezavantaje bicicleta eliptică

Atenție însă celor care se antrenează pentru un maraton sau atletism, deoarece pentru aceasta este nevoie de o bandă de alergat!
Pentru a construi masă musculară nu este indicat să folosim bicicleta eliptică ci să ridicăm greutăți! Într-un regim complet de antrenament cel mai bine este să alternăm folosind bicicleta eliptică cu aparate cu greutăți și greutăți libere câteva zile pe săptămână.
Încă un lucru de care trebuie ținut cont este acela că bicicletele eliptice sunt cunoscute pentru impactul ușor pe care îl au asupra încheieturilor în special genunchilor, însă o persoană care nu are probleme cu genunchii are nevoie de impact, corpul răspunde la șocul impactului prin creeare de noi celule osoase, crescând astfel densitatea osoasă!

Concluzie

Bicicleta eliptică este perfectă pentru un antrenament cardio de tonifiere și pentru persoanele care au probleme cu genunchii sau cu încheieturile. Este indicată pentru pierderea în greutate (atenție la antrenament și la ce alimentație corelezi cu activitatea fizică) și nu este indicată pentru câștigarea în masă musculară.

Vezi antrenament pentru bicicleta eliptică !

MOTIVARE / AMBIȚIE

Antreneaza-te din greu!
Castiga usor! Motivează-te !

Crede în tine !Motivează-te !

Antreneaza-te ca "NEBUNUL" sau ramai la fel!!Motivează-te !

Nu este niciodata prea tarziu ca sa fi minunat/a !Motivează-te !

Daca vrei PACE ... Antreneaza-te pentru RAZBOI!Motivează-te !

Fă-ți corpul cel mai sexy accesoriu pe care îl porți !Motivează-te !

Trei lucruri care-ti fac ziua mai sanatoasa: 1. Bea un pahar cu apa in plus; 2. Urca pe scari; 3. Mananca ceva verde;Motivează-te !

Singura persoană care îți este destinată să devii este persoana care decizi tu să fii !Motivează-te !

Fii cineva care te face fericit /ă !Motivează-te !

SPONSORIZATE

TOP MUZICĂ FITNESS

Top 10 muzică Fitness God 2016 - cele mai ascultate melodii fitness în 2016.
Monitorizează-ți stilul de viață !

distribuie conținutul Distribuie pe Facebook !