Votat : Votează !
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Dansul ca sport pentru distracție

Beneficii, reprezentare, necesar energetic, dans

Practicarea dansului ca sport pentru distracție. Ce reprezintă și care sunt beneficiile dansului indiferent de vârstă plus necesarul energetic al dansatorilor.
fitness

Practicarea dansului ca sport pentru distracție

Fie că-l practicăm ca sport de performanță sau pur și simplu ca să ne distrăm, dansul are o influență puternică asupra sănătății noastre, a condiției fizice și a păstrării unei greutăți normale, capabil să înlocuiască sporturi ca înotul, ciclismul sau jogging-ul în ceea ce privește numărul de calorii consumate. Prin dans, lucrăm toate grupele musculare îmbunătățind coordonarea mișcărilor și respirația.
Dansul in sine reprezintă un ansamblu de mișcări ritmice, variate ale corpului omenesc, executate în ritmul unei melodii, fiind o formă bună de comunicare între tine și corpul tău, deasemenea între tine și restul oamenilor, o forma de artă sau de divertisment, ce implică participarea atât a conștinței cât și a subconștientului.
Dansurile profesionale ca dansul ritual, dansul popular, dansul de caracter, dansul de salon, dansul modern, dansul clasic (sau academic) reprezintă un ansamblu de mișcări artistice convenționale care constituie baza tenhică a coregrafiei, a spectacolelor de balet etc.

Când se poate practica dansul și ce beneficii aduce

Dansul poate fi practicat încă de la vârste fragede, având un efect benefic asupra încrederii de sine, a stării de spirit și a auto controlului, deasemenea poate fi practicat și la vârste înaintate, dansul fiind potrivit tuturor vârstelor, care pe langă faptul că ajută la menținerea siluetei, ajută și la descărcarea emoțiilor negative, reduce stresul, corectează postura, îmbunătățește coordonarea și improvizația, crește respectul de sine, îmbunătățește comunicarea, ajută la stăpânirea unor tehnici de respirație și înviorează relația de cuplu.

Necesarul energetic al dansatorilor

Necesarul energetic al dansatorilor se situează în același ordin de mărime cu cel al atleților, dar din cauza restricțiilor de greutate, dansatorii nu pot consuma cantitățile de carbohidrați recomandate sportivilor, deaceea sunt recomandate suplimente de vitamine:
Vitamina C 1-3 pe zi ;
Vitamina B15, 50mg de trei ori pe zi ;
Multiminerale de două ori pe zi ;
Un supliment echilibrat de calciu și magneziu pe zi ;

MOTIVEAZĂ-TE

Imi voi hranii corpul asa cum trebuie!
Nu ma voi da batut/a niciodata!
Chiar si atunci cand ma indoiesc.... o sa incerc oricum!
Voi face ceea ce trebuie facut, iar apoi o sa repet din nou!
Nu sunt un/o atlet/a dar ma voi antrena ca unul!
Ma motivez privind succesul altora!
O sa transform scopurile in realitate!
Motivează-te !

Acesta nu este un website... este o calatorie, vizualizeaza acest videoclip ! Motivează-te !

Nu ma antrenez pentru 5 kilograme. Nu ma pregatesc pentru o competitie. Nu vreau sa bat un nou record. Nu incerc sa impresionez pe nimeni. Imi salvez propria viata ! Motivează-te !

In fiecare zi o noua provocare este sinonim cu o noua victorie... Fiecare victorie este recompensa disciplinei, dedicatiei si curajului pur al muncii mele. Puterea mea exceleaza!Motivează-te !

Neatza' !! Diferenta intre imposibil si posibil se afla in determinare !Motivează-te !

Lacrimile iti vor aduce simpatie, antrenamentele rezultateMotivează-te !

Antreneaza-te ca "NEBUNUL" sau ramai la fel!!Motivează-te !

Nu aștepta să-ți atingi scopul pentru a te mândrii. Fii mândru pentru fiecare pas pe care îl faci pentru a-ți atinge scopul !Motivează-te !

Picaturile de transpiratie sunt defapt lacrimile grasimii !Motivează-te !

SPONSORIZATE

Monitorizează-ți stilul de viață !

Distribuie pe Facebook !