Votat : Votează !
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Dansul ca sport pentru distracție

Beneficii, reprezentare, necesar energetic, dans

Practicarea dansului ca sport pentru distracție. Ce reprezintă și care sunt beneficiile dansului indiferent de vârstă plus necesarul energetic al dansatorilor.
fitness

Practicarea dansului ca sport pentru distracție

Fie că-l practicăm ca sport de performanță sau pur și simplu ca să ne distrăm, dansul are o influență puternică asupra sănătății noastre, a condiției fizice și a păstrării unei greutăți normale, capabil să înlocuiască sporturi ca înotul, ciclismul sau jogging-ul în ceea ce privește numărul de calorii consumate. Prin dans, lucrăm toate grupele musculare îmbunătățind coordonarea mișcărilor și respirația.
Dansul in sine reprezintă un ansamblu de mișcări ritmice, variate ale corpului omenesc, executate în ritmul unei melodii, fiind o formă bună de comunicare între tine și corpul tău, deasemenea între tine și restul oamenilor, o forma de artă sau de divertisment, ce implică participarea atât a conștinței cât și a subconștientului.
Dansurile profesionale ca dansul ritual, dansul popular, dansul de caracter, dansul de salon, dansul modern, dansul clasic (sau academic) reprezintă un ansamblu de mișcări artistice convenționale care constituie baza tenhică a coregrafiei, a spectacolelor de balet etc.

Când se poate practica dansul și ce beneficii aduce

Dansul poate fi practicat încă de la vârste fragede, având un efect benefic asupra încrederii de sine, a stării de spirit și a auto controlului, deasemenea poate fi practicat și la vârste înaintate, dansul fiind potrivit tuturor vârstelor, care pe langă faptul că ajută la menținerea siluetei, ajută și la descărcarea emoțiilor negative, reduce stresul, corectează postura, îmbunătățește coordonarea și improvizația, crește respectul de sine, îmbunătățește comunicarea, ajută la stăpânirea unor tehnici de respirație și înviorează relația de cuplu.

Necesarul energetic al dansatorilor

Necesarul energetic al dansatorilor se situează în același ordin de mărime cu cel al atleților, dar din cauza restricțiilor de greutate, dansatorii nu pot consuma cantitățile de carbohidrați recomandate sportivilor, deaceea sunt recomandate suplimente de vitamine:
Vitamina C 1-3 pe zi ;
Vitamina B15, 50mg de trei ori pe zi ;
Multiminerale de două ori pe zi ;
Un supliment echilibrat de calciu și magneziu pe zi ;

MOTIVARE / AMBIȚIE

Dificil nu inseamna imposibil, inseamna ca doar trebuie sa muncesti mai mult !Motivează-te !

Antreneaza-te ca o bestie, arata ca o frumusete !Motivează-te !

Picaturile de transpiratie sunt defapt lacrimile grasimii !Motivează-te !

Succesul nu este daruit, este obtinut! ... In sala de forta, in ring, pe pista sau pe teren cu sange, transpiratie si uneori cu lacrimi!Motivează-te !

De ce ai alege sa esuezi cand succesul este doar o optiune ?Motivează-te !

Nu aștepta să-ți atingi scopul pentru a te mândrii. Fii mândru pentru fiecare pas pe care îl faci pentru a-ți atinge scopul !Motivează-te !

Antreneaza-te ca "NEBUNUL" sau ramai la fel!!Motivează-te !

Daca vrei ceva ce n-ai mai avut pana acum, trebuie sa faci ceva ce n-ai mai facut pana acum !Motivează-te !

Nu este despre de câte ori ești doborât la pământ; este despre de câte ori te poți ridica !Motivează-te !

SPONSORIZATE

TOP MUZICĂ FITNESS

Top 10 muzică Fitness God 2017 - cele mai ascultate melodii fitness în 2017.
Monitorizează-ți stilul de viață !

Distribuie pe Facebook !