Votat : Extrem de folositor
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Evitarea erorilor in fitness

Cand gresesti si unde

In fitness sa faci greseli este foarte usor! Cand apar aceste greseli? De ce trebuie sa ne ferim de aceste erori? Invata ce nu trebuie facut pentru a-ti atinge scopurile!
Categorie:fitness
Autor:
Ultima actualizare:
Link: fitness/evitarea_erorilor_in_fitness.php

Evitarea erorilor in fitness

In fitness sa faci greseli este foarte usor! Cand apar aceste greseli? De obicei greselile sunt facute din cauza lipsei de pregatire, a tehnicii adecvate sau pur si simplu din cauza ca ne grabim. De ce trebuie sa ne ferim de aceste erori? Acestea pot duce la leziuni sau cel putin sa ne transforme antrenamentul intr-unul neproductiv.
Este bine sa stim inca de la inceput ce trebuie sa facem pentru a atinge scopurile si obiectivele noastre dar pentru aceasta este nevoie sa intelegem in primul rand ce nu trebuie facut!

Graba strica treaba

Multe dintre exercitiile noi de fitness sunt menite pierderii in greutate sau tonifierii intr-un ritm rapid, mult prea rapid pentru nivelul nostru de fitness. Trebuie sa incepem usor si sa gasim un program de exercitii pe aceeasi lungime de unda cu conditia noastra fizica.

Nu tot ce zboara se mananca

Chiar daca sunt promovate tot felul de spot-uri publicitare, este nerealist sa credem ca putem pierde 30 de kilograme in 30 de zile sau ca doar cu 10 minute pe zi de abdomene folosind nu stiu ce aparat miraculos sau cine stie ce, vom avea un abdomen plin de patratele! De la bun inceput trebuie sa stim ca nu tot ce zboara se mananca iar obiectivele noastre trebuie sa fie realiste!

Ignorarea sfaturilor de la experti

Intotdeauna inainte de a ne apuca de fitness este recomandat sa vizitam medicul! Lucrul la o sala de fitness impreuna cu un instructor personal poate fi o idee buna, astfel vom fi bine informati si vom invata cum sa evitam leziunile! Atentie insa daca folosim un istructor de fitness iar rezultatele noastre intarzie sa apara este momentul sa schimbam antrenorul!

Supra-antrenamentul

Supra-antrenamentul apare atunci cand ne simtim coplesiti dupa antrenament sau antrenamentul este efectuat prea des. Multe accidentari apar in urma supra-antrenamentului deaceea este bine sa intelegem importanta echilibrului intre activitatile noastre de zi cu zi si sa intelegem ca mai mult nu este intotdeauna mai bine! Cum scapam de supra-antrenament? Fie reducem frecventa antrenamentului ori intensitatea anumitor exercitii. Pe langa acestea trebuie sa fim constienti ca avem nevoie si de cateva zile de pauza dandu-i timp corpului nostru sa se refaca.

Respiratia necorespunzatoare

Respiratia nu trebuie sa fie ignorata deoarece o respiratie necorespunzatoare poate duce la insuficienta oxigenului in corp inducand o stare de slabiciune. Cand executam exercitii este bine sa inspiram pe nas si sa expiram pe gura.

Folosirea greutatilor prea mari

Ridicarea greutatilor prea mari pentru nivelul nostru de fitness, pot duce la leziuni insa folosirea unor greutati prea usoare pot fi ineficiente. Echilibrul este foarte important si aici pentru a determina cantitatea corecta de greutate in functie de dimensiune, putere si obiective. Putem apela fie la un instructor de fitness pentru a afla ce greutate este recomandata sa ridicam fie sa fim corecti cu noi insine si sa nu sarim calul.

Hidratarea

Multi se intreaba daca este recomandat sa bem apa in timpul antrenamentului? Raspunsul este da! Consumul suficient de apa este foarte important, exista atleti care beau 2 litri de apa in timpul antrenamentului. In general este recomandat cate 0,5 litrii de apa pentru fiecare ora de antrenament! Calculati aici necesarul zilnic de apa in functie de greutatea dumneavoastra.

Alimentatie necorespunzatoare

A manca necorespunzator sau prea putin poate fi la fel de daunator ca a manca prea mult! Atunci cand organismul nu este alimentat corespunzator se induce starea de foame! Cinci-sase mese mai mici la intervale egale de timp pe parcursul zilei ne vor ajuta sa ne pastram metabolismul activ. Este foarte important sa tinem sub control dimensiunile fiecarei portii!

In timpul antrenamentului

Prin simpla prezenta la sala de fitness fara a ne antrena constiincios si a ne concentra doar asupra antrenamentului nu vom obtine rezultate notabile. Doar privind la un aparat nu vom antrena nici un muschi, deasemenea socializarea indelungata trebuie lasata pentru alta data undeva in afara salii de fitness. In sala de fitness ne vom concentra doar asupra activitatii fizice!

Te intereseaza rubrica fitness ? | Vezi postari recente ! | «- inapoi

MOTIVARE / AMBIȚIE

Intotdeauna este bine sa fi in forma ... pentru ca niciodata nu sti ce te asteapta !Motivează-te !

Nimic in lume nu poate opri un om cu atitudinea corecta sa isi atinga scopul, nimic in lume nu-l poate ajuta pe cel cu atitudinea incorecta.Motivează-te !

Buna dimineata ! Optimismul este credinÈ›a care duce la realizare. Nimic nu se poate face fără speranță È™i încredere!Motivează-te !

Iesi din cusca in care ai fost inchis de prea mult timp si arata-te pe TINE !Motivează-te !

Dacă eșuezi să te pregătești, ești pregătit să eșuezi !Motivează-te !

Ești imobilizat numai de zidurile pe care le-ai construit singur !Motivează-te !

Fitness-ul nu este despre a fi mai bun decât restul, este despre a fi mai bun decât obișnuiai tu să fii.Motivează-te !

“ Suntem intr-adevar mult mai mult decat ceea ce mancam , dar ceea ce mancam ne poate ajuta totuÈ™i sa fim mult mai mult decât ceea ce suntem “ Adelle DavisMotivează-te !

Succesul nu este daruit, este obtinut! ... In sala de forta, in ring, pe pista sau pe teren cu sange, transpiratie si uneori cu lacrimi!Motivează-te !

SPONSORIZATE

TOP MUZICĂ FITNESS

Top 10 muzică Fitness God 2017 - cele mai ascultate melodii fitness în 2017.
Monitorizează-ți stilul de viață !

Distribuie pe Facebook !