Votat : Extrem de folositor
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Cum sa te pastrezi in forma in concediu

Pastreaza-ti conditia fizica

Pastreaza-te in forma prin fitness in concediu. Afla cateva modalitati simple de a introduce activitati fizice si de a te mentine in forma pe tot parcursul concediului !
Categorie:fitness
Autor:
Ultima actualizare:
Link: fitness/fitness_in_concediu.php

Fitness in concediu

Cu totii stim ca pe perioada concediului suntem predispusi la tulburarea stilului nostru  normal de viata. Mancare din belsug, absenta sportului, statul la plaja si somnul lung sunt doar cateva din cauzele care duc la castigarea in greutate si instaurarea sedentarismului.  Ce putem face ?  In primul rand vom cauta orice lucru care este in stare sa ne puna putin muschii in miscare ca de exemplu:

  • daca suntem cazati la un etaj superior vom urca pe scari in loc sa luam liftul;
  • mersul la plaja pe jos este un prilej foarte bun de o plimbare benefica
  • plimbarea pe faleza cu picioarele in apa sau prin nisip reprezinta un exercitiu excelent daca suntem la mare la fel ca urcarea  daca suntem la munte.
  • Bagajul de plaja sau bagajul in general ne da posibilitatea sa incordam putin muschii asa ca nu fiti modesti si incarcati fiecare mana cu cate ceva nici prea greu nici prea usor astfel incat greutatea sa fie proportional egala si porniti la plimbare (umerii, trapezul, tricepsul, muschii lombari, abdomenul si picioarele va vor multumii pentru asta).
  • Cautati sa inotati mai mult zi de zi
  • Jogging-ul pe faleza dimineata este superb, la fel si plimbarea de seara (stabiliti cate o distanta in fiecare zi si incercati sa o depasiti a doua zi)
  • Bicicletele in tandem de inchiriat reprezinta un prilej bun de a te distra, a comunica si a antrena muschii picioarelor si cei ai abdomenului.

Dupa cum vedeti  avem de unde alege totul depinde de noi si de planul de atac. Am creat aici un exemplu de plan pentru un sejur de 6 zile la mare :

Reguli generale

  • Masina ramane in parcare.
  • Nu folosim lifturi
  • Dormim maxim 9 ore  
  • minim 2 litri de apa pe zi (nu in timpul meselor)
  • zilnic un pahar de vin rosu natural de calitate

Exemplu de antrenament fitness concediu

Ziua 1: Cazare – Gustare – Plimbare (pe jos) – Mancare  – Drum pana la plaja cu bagajele in ambele maini – Plaja ( stat la soare, plimbare pe faleza, plimbare prin apa, inot, hidratare) – Drum pana la hotel  cu bagajele in ambele maini – Cina – Plimbare de seara 2 km – Odihna  9 ore ;

Ziua 2: Gustare – Jogging 2 km – Mic dejun -  Drum pana la plaja cu bagajele in ambele maini – Plaja ( stat la soare, plimbare pe faleza, plimbare prin apa, inot, hidratare) – Drum pana la hotel  cu bagajele in ambele maini – Dejun –  Odihna 30- 60 de minute -  Drum pana la plaja cu bagajele in ambele maini – Plaja ( stat la soare, plimbare pe faleza, plimbare prin apa, inot, hidratare) – Drum pana la hotel  cu bagajele in ambele maini – Cina – Plimbare de seara 3 km – Odihna  8 ore ;

Ziua 3: – Mic dejun -  Drum pana la plaja cu bagajele in ambele maini – Plaja ( stat la soare, plimbare pe faleza, plimbare prin apa, inot, hidratare) – Drum pana la hotel  cu bagajele in ambele maini – Dejun –  Odihna 30- 60 de minute -  Drum pana la plaja cu bagajele in ambele maini – Plaja ( stat la soare, plimbare pe faleza, plimbare prin apa, inot, hidratare) – Drum pana la hotel  cu bagajele in ambele maini – Cina – Plimbare cu bicicleta in tandem minim 4 km – Odihna  8 ore ;

Ziua 4: Gustare  – Jogging 3 km – Mic dejun -  Drum pana la plaja cu bagajele in ambele maini – Plaja ( stat la soare, plimbare pe faleza, plimbare prin apa, inot, hidratare) – Drum pana la hotel  cu bagajele in ambele maini – Dejun –  Odihna 30- 60 de minute -  Drum pana la plaja cu bagajele in ambele maini – Plaja ( stat la soare, plimbare pe faleza, plimbare prin apa, inot, hidratare) – Drum pana la hotel  cu bagajele in ambele maini – Cina – Plimbare de seara 4-5 km – Odihna  8 ore ;

Ziua 5: Gustare  – Exercitii fizice si putin jogging – Mic dejun -  Drum pana la plaja cu bagajele in ambele maini – Plaja ( stat la soare, plimbare pe faleza, plimbare prin apa, inot, hidratare) – Drum pana la hotel  cu bagajele in ambele maini - exercitii fizice 30 de minute  – Dejun –  Odihna 30 -  Drum pana la plaja cu bagajele in ambele maini – Plaja ( stat la soare, plimbare pe faleza, plimbare prin apa, inot, hidratare) – Drum pana la hotel  cu bagajele in ambele maini – Cina – Plimbare de seara 5 km + plimbare cu bicicleta in tandem minim 5 km – Odihna  8 ore si 30 de minute ;

Ziua 6 : Facem absolut tot ce vrem.

Dupa cum puteti observa nu este greu sa ne umplem concediul cu activitati sanatoase si in acelasi timp sa ne bucuram si de tabieturile noastre.  Este necesar insa sa le echilibram cu cap si sa ne gandim de doua ori inainte sa facem un lucru pentru ca tot ce facem astazi se va vede maine !

Te intereseaza rubrica fitness ? | Vezi postari recente ! | «- inapoi

MOTIVARE / AMBIȚIE

Azi am alergat 35 de km ! Tu ?Motivează-te !

Te antrenezi la fel de tare ca si competitorii tai ? Disciplina este cea care te coordoneaza sa faci ceea ce sti ca trebuie facut chiar si atunci cand nu vrei sa faci !Motivează-te !

Nu-ți abandona corpul, află ce se întâmplă cu corpul tău când nu mai faci exerciții fizice ! Motivează-te !

Cum vrei sa te simti vara asta: in forma sau gelos / geloasa ?Motivează-te !

Când încetezi să-ți mai urmărești scopurile, literalmente comiți : sinucidere spirituală !Motivează-te !

Eșecul de astăzi nu are nici o influență asupra succesului de mâine !Motivează-te !

Singura persoană care îți este destinată să devii este persoana care decizi tu să fii !Motivează-te !

"Obsesia" este un cuvant pe care lenesii il folosesc pentru a-I descrie pe cei dedicati !Motivează-te !

Picaturile de transpiratie sunt defapt lacrimile grasimii !Motivează-te !

SPONSORIZATE

TOP MUZICĂ FITNESS

Top 10 muzică Fitness God 2017 - cele mai ascultate melodii fitness în 2017.
Monitorizează-ți stilul de viață !

distribuie conținutul Distribuie pe Facebook !