Votat : Extrem de folositor
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Gimnastica de intretinere

Gimnastica de intretinere sau aerobicul

Gimnastica de intretinere, cand trebuie sa facem gimnastica, cat trebuie sa dureze exercitiile
Categorie:fitness
Autor:
Ultima actualizare:
Link: fitness/gimnastica_de_intretinere.php
Gimnastica de intretinere

Prin gimnastica de intretinere crestem forta musculara, mobilitatea articulara, imbunatatim metabolismul si circulatia sangelui,prevenim demineralizarea osoasa si diminuam considerabil pericolul osteoporozei. Gimnastica mai este recomandata si pentru cresterea nivelului hormonal global, benefic pentru cresterea rezistentei generale a organismului, atat din punct de vedere al sanatatii in caz de imbolnaviri cat si din punct de vedere fizic al efortului prelungit. Pentru a executa gimnastica de intretinere la domiciliu, avem nevoie de o camera bine aerisita, luminoasa, fiind recomandat si un fond muzical antrenant (click aici pentru a asculta un mix muzical specific antrenamentului de aerobic).

Gimnastica la domiciliu este cea mai comoda metoda de a alunga sedentarismul si de a ne mentine in forma, mai ales ca nu trebuie sa avem prea multa imaginatie pentru a pune in practica un antrenament de gimnastica, rafturile biblotecii sau tocurile usii pot deveni spaliere, sticlele cu apa pot deveni gantere, spatarul scaunului suport de sustinere pentru diverse exercitii ca de exemplu exercitii pentru inaltarea feselor, deasemenea scaunul in sine poate fi folosit la exercitii pentru abdomen si fese, un bat sau un baston ne poate ajuta in executarea exercitilor pentru subtierea taliei, doi saculeti cu nisip legati de glezne pot creste intensitatea exercitilor, in lipsa salteleor pentru exercitii executate la sol putem utiliza covorul. Trebuie sa fim doar inventivi, iar camera se va transforma intr-o sala de gimnastica!

Cand trebuie sa facem gimnastica?

Recomandat este incepand cu ora 16:30, insa nu exista un tipar anume, trebuie sa tinem cont doar de anumite conditii:

  • Niciodata nu facem gimnastica imediat dupa ce am mancat, trebuie sa acordam minim doua ore dupa mesele principale, deoarece digestia are nevoie de sange si de energie nervoasa, iar prin exercitii imediat dupa masa, sistemul va fi monopolizat, circulatia activata sa trimita sangele spre muschi, astfel vom simtii o senzatie de disconfort data de lipsa unei digestii adecvate.
  • Nu este recomandat sa facem gimnastica nici inainte de culcare, deoarece corpul aflat sub tensiune, nu isi va gasi prea repede somnul.

Exista doua tipuri de persoane:

  • cele care sunt active dimineata si pline de dinamism, pentru acestea ora ideala de gimnastica este dimineata, iar seara cateva extensii insotite de respiratii adanci si expiratii sustinute si prelungite.
  • cele care se trezesc greu si se simt obosite, pentru acestea ora ideala de gimnastica este invers celor de sus, dimineata cateva extensii insotite de respiratii adanci si expiratii sustinute si prelungite, iar seara antrenamentul de gimnastica propriu-zis.

Durata Exercitiilor :

Pentru intretinere de la 10-12 minute pana la 30 de minute, pentru slabire este nevoie de aproximativ o ora de exercitii fizice. In cazul complicatiilor ale obezitatii, exercitiile se efectueaza numai la sfatul medicului!

 

Cititi si Exercitii de gimnastica pentru acasa

Te intereseaza rubrica fitness ? | Vezi postari recente ! | «- inapoi

MOTIVEAZĂ-TE

Suntem ceea ce facem in mod repetat. Excelenta inainte de toate este un act al obisnuintei !Motivează-te !

Sa fi intr-o forma buna nu tine cont de varsta !Motivează-te !

Ceea ce ești astăzi nu indică neapărat ce vei fi mâine !Motivează-te !

La final voi sta intins, extenuat, pe mijlocul ringului... VICTORIOS !!Motivează-te !

Viitorul tău este creat prin ceea ce faci astăzi nu mâine !Motivează-te !

Fa acel lucru pe care crezi ca nu-l poti face. Rateaza. Incearca din nou. Fa-l mai bine a doua oara. Singurii oameni care nu reusesc, sunt cei care nu aspira la mai mult. Acesta este momentul tau. Poseda-l.” Oprah Winfrey Motivează-te !

Adevarata esuare are loc atunci cand incetezi sa mai incerci. Nu te opri ! Nu te opri pentru ca te simti obosit/a, mergi inainte pentru ca aproape ai reusit ! Motivează-te !

Cineva mai ocupat ca tine se antreneaza chiar acum !Motivează-te !

Antrenamentul nu inseamna nimic fara odihna !Motivează-te !

SPONSORIZATE

Monitorizează-ți stilul de viață !

Distribuie pe Facebook !