Votat : Votează !
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Mituri contra Realitate fitness

Cat este mit si cat realitate in fitness

Si in fitness ca si in realitate exista mituri mai mult sau mai putin cunoscute. Cat este mit si cat realitate in fitness ? Afla acum in confruntarea miturilor cu realitatea in fitness !

Mituri contra Realitate fitness

Mit vs Realitate - confruntarea miturilor cu realitatea in fitness

Mit: Daca nu ai facut sport pana acum, nu vei fi niciodata in forma nici
de acum incolo.
Realitate: Nu este tarziu sa incepi astazi. De fapt nu este niciodata tarziu
sa te apuci de sport. Secretul consta in modul in care incepi, incepe usor
si progreseaza in timp ce devii mai puternic. Graba strica treaba.

Mit: Daca esti slab inseamna ca esti fit.
Realitate: Slab nu este egal cu fit. Nu inseamna ca ai corpul in forma
nici daca ai un nivel scazut de grasime corporala. Pentru a fii fit ai
nevoie de o rutina de antrenament regulat.

Mit: Odata ajuns in forma, vei ramane in forma, asa ca te poti opri
oricand ti-ai atins scopul.
Realitate: Odata oprit antrenamentul, corpul incepe sa piarda din
formare. Cu cat perioada de timp este mai mare cu atat cantitatea
pierduta este mai mare. Vestea buna este ca muschii au memorie si-ti
poti recapata forta relativ repede odata ce incepi sa te antrenezi din
nou.

Mit: Daca nu te antrenezi cel putin 1 ora pe zi, te antrenezi degeaba.
Realitate: Tinand cont ca si cu 10 minute de antrenament pe zi te poti
bucura de nenumarate beneficii, aici este vorba despre totul sau nimic:
10 minute focusat, exercitii executate corect si intens pot face minuni.
Chiar si asa trebuie sa tinem cont si de recomandarea de 30 minute pe zi
de activitati fizice.

Mit: Daca vrei sa slabesti trebuie sa ti dieta mai intai si dupa aceea sa
faci sport.
Realitate: Dieta fara sport nu-ti va aduce corpul in forma. Doar prin
dieta nu crestem metabolismul sau masa musculara pentru a arde mai
multe calorii. Printr-un singur kilogram de masa musculara crestem rata
metabolismului cu 7% iar corpul consuma cu 35-50 calorii mai mult pe
zi. La urma urmei dieta trebuie combinata cu sport pentru rezultate
excelente iar cand spunem dieta ne referim la un meniu zilnic de
alimentatie echilibrat bogat in nutrienti. In nici un caz infometare.

Mit: Daca muschii nu sunt extenuati dupa antrenament, antrenamentul
nu este bun.
Realitate: Antrenamentele prea intense pot duce la accidentari si la
supraantrenament (vezi ce inseamna supraantrenament). Daca febra
musculara este mare dupa antrenament atunci antrenamentul este prea
intens. Muschii nu trebuie sa fie extenuati dupa exercitii.

Mit: Femeile care ridica greutati vor dezvolta masa musculara foarte
mare.
Realitate: Femeile nu pot dezvolta masa musculara foarte mare
datorita nivelului natural de testosteron.

Mit: Exercitiile fizice te obosesc
Realitate: Exercitiile fizice te incarca cu energie, te fac sa te simti
puternic scazand tensiunea din muschi chiar din primele 10-15 minute de
antrenament.

MOTIVEAZĂ-TE

Nu-ți abandona corpul, află ce se întâmplă cu corpul tău când nu mai faci exerciții fizice ! Motivează-te !

Buna dimineata ! Optimismul este credinÈ›a care duce la realizare. Nimic nu se poate face fără speranță È™i încredere!Motivează-te !

Înfrângerea este o stare de spirit și nimeni nu este cu adevărat înfrânt până când înfrângerea nu este acceptată ca realitate.Motivează-te !

Orice reusita mare este rezultatul muncii din greu si asteptarii.Motivează-te !

Cum vrei sa te simti vara asta: in forma sau gelos / geloasa ?Motivează-te !

O singură persoană care face sport este mult mai bine decât 50 de persoane care doar pălăvrăgesc.Motivează-te !

Nimeni nu a spus ca va fi usor! iti garantez insa ca merita efortul !Motivează-te !

O să devin mai puternic / ă decât cea mai puternică scuză a mea ! Motivează-te !

Am urat fiecare minut din antrenamentul meu dar mi-am zis: Nu renunta ! Sufera acum si traieste-ti restul vietii ca un CAMPION !Motivează-te !

SPONSORIZATE

Monitorizează-ți stilul de viață !

Distribuie pe Facebook !