Votat : Extrem de folositor
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Primul meu antrenament

sfaturi generale

Ne-am decis sa ne facem un abonament la sala si sa ne antrenam corpul introducand pentru prima oara o rutina de antrenament in activitatiile zilnice, dar pentru aceasta avem nevoie de cateva sfaturi generale!
Categorie:fitness
Autor:
Ultima actualizare:
Link: fitness primavara

 

Primul meu antrenament

Acest articol se refera strict la o rutina de antrenament executata pentru prima oara sau la un nivel de fitness relativ scazut. Acum ca am lamurit punctul de start este timpul sa tinem cont de cateva sfaturi generale.  Deci ne-am decis sa ne facem un abonament la sala  si sa ne antrenam corpul. Suntem constienti ca o rutina de antrenament inseamna miscare fizica executata in mod regulat cel putin 3 zile pe saptamana.

  • In primul rand ne vom impartii corpul pe grupe musculare: trapez,  spate, umeri, piept, brate, abdomen si  picioare. Acest lucru ne va folosii pentru a crea o rutina de antrenament capabila sa ne dezvolte corpul in armonie.
  • Dupe ce ne-am impartit corpul pe grupe musculare este timpul sa tinem cont de nivelul nostru de fitness iar cand spun nivel de fitness nu ma refer doar la abilitatea corpului de a rezista la efort ci si la faptul ca fiind pentru prima oara cand punem in practica o rutina de antrenament organismul nu este obisnuit cu acest tip de miscare fizica. Asa dar rutina de antrenament trebuie sa nu ne solicite prea mult o anumita grupa musculara pentru a-I da timp de relaxare,  de aceea sunt cateva lucruri  in stabilirea rutinei  de care putem tine cont :
  • Pentru a construii o baza solida avem nevoie de exercitii care sa foloseasca miscari compuse, miscarile compuse  sunt cele care folosesc mai multe grupe musculare pentru a executa un exercitiu spre deosebire de miscarile de izolare care izoleaza o grupa musculara.
  • Ne vom axa pe exercitii care folosesc miscari compuse tinand cont ca atunci cand antrenam pieptul lucram si umerii si tricepsul, atunci cand antrenam spatele lucram si bicepsul, atunci cand antrenam  umerii intra si trapezul iar cand antrenam picioarele intra si abdomenul.
  • Tinand cont de cele spuse mai sus extragem o rutina de antrenament care sa nu ne solicite exagerat o grupa musculara. Deci cand ne antrenam pieptul evitam in timpul apropiat antrenarea umerilor sau a tricepsului. Cand antrenam spatele evitam in timpul apropiat antrenarea bicepsului si asa mai departe. Exceptie face trapezul care este o grupa musculara puternica asa dar putem antrena aceasta grupa oricand.

Acumuland toate aceste informatii un exemplu bun asa ca pentru prima rutina de antrenament este urmatorul: Luni: piept cu biceps, Marti: picioare, Joi: umeri cu trapez, Vineri: spate cu triceps, Sambata: abdomene + cardio , iar daca vrem sa slabim Dumunica: jogging !

«- inapoi

MOTIVEAZĂ-TE

O să devin mai puternic / ă decât cea mai puternică scuză a mea ! Motivează-te !

Sportul si Odihna sunt prieteni buni !Motivează-te !

Nu exista nici o scurtatura pentru a ajunge in locurile care merita vizitate !Motivează-te !

Antrenamentul ma face sa ma simt fericit, sanatos, puternic, increzator, fresh, sexy, uimitor, de neoprit, perfect !Motivează-te !

Dificil nu inseamna imposibil, inseamna ca doar trebuie sa muncesti mai mult !Motivează-te !

Oamenii subestimeaza capacitatea lor pentru SCHIMBARE. Nu exista un moment potrivit pentru a face ceva dificil ! turn ON BEAST MODE NOW !Motivează-te !

Iesi din cusca in care ai fost inchis de prea mult timp si arata-te pe TINE !Motivează-te !

Esti la un antrenament distanta de o buna dispozitie !Motivează-te !

Intotdeauna este bine sa fi in forma ... pentru ca niciodata nu sti ce te asteapta !Motivează-te !

SPONSORIZATE

Monitorizează-ți stilul de viață !

Distribuie pe Facebook !