Votat : Extrem de folositor
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Pilates

Pilates istoric beneficii si antrenament

Definitie pilates ca tip de fitness, scurt istoric, beneficiile practicarii pilates si executarea corecta a unui antrenament pe baza de imagini
Categorie:pilates
Autor:
Ultima actualizare:
Link: pilates/pilates_beneficii.php

Pilates, istoric si beneficii

Pilates definitie si scurt istoric

Pilates reprezinta un sistem de exercitii fizice dezvoltat la inceputul secolului al XX-lea de catre Joseph Pilates, care se bazeaza pe ideea ca oricine isi poate folosi mintea pentru a controla muschii. Incepand cu anii 80, metoda s-a raspandit din ce in ce mai mult, devenind unul dintre cele mai solicitate antrenamente in salile de sport.
Practicat corect, Pilatesul asigura o postura corecta a spatelui si, in acelasi timp, transforma radical felul in care arati, intarind musculatura fara a genera masa, alungind corpul si tonifiind coapsele si abdomenul. Principiile care stau la baza Pilates sunt concentrarea si controlul. Accentul se pune pe calitatea si corectitudinea miscarilor, si nu pe numarul de repetari efectuate.

Pilates poate fi practicat de oricine, de la copii la persoane in varsta, indiferent de conditia fizica, acesta poate fi individualizat pentru a se potrivi fiecarui practicant, de la persoane in recuperare pana la sportivi de elita. Metoda este ca o punte de legatura intre aptitudinile fizice si terapia fizica, care are scopul de a modela placut corpul folosindu-se de conexiunea dintre minte si trup. Afla ce inseamna pilates pe blog !

Beneficiile practicarii Pilates:

- imbunateste postura corpului
- alungeste muschii conferind gratie si o tinuta ireprosabila
- corecteaza si rectifica pozitia spatelui, prin reducerea durerilor cauzate de pozitia defectuoasa la birou
- imbunatateste sanatatea articulatiilor, mareste mobilitatea si agilitatea intregului corp
- elimina tensiunea si stresul
- tonifica abdomenul, coapsele si muschii spatelui
- tonifiaza musculatura avand totusi un impact redus asupra articulatiilor
- ajuta la prevenirea osteoporozei
- creste flexibilitatea si puterea pentru persoanele in varsta
- poate fi practicat pe toata perioada sarcinii si dupa aceasta
- creste mobilitatea si flexibilitatea corpului
- are efecte revigorante asupra sistemului circulator

Antrenament pilates in imagini:

Te intereseaza rubrica pilates ? | Vezi postari recente ! | «- inapoi

MOTIVEAZĂ-TE

Nu ai nici o scuza pentru felul cum arati, nu ai nici o scuza pentru felul cum te simti ! E timpul sa te schimbi !Motivează-te !

Du-te si fa ceva care te face sa transpiri !Motivează-te !

Ceea ce ești astăzi nu indică neapărat ce vei fi mâine !Motivează-te !

Trebuie sa tragi tare azi pentru a fi multumit maine !Motivează-te !

Buna dimineata ! Optimismul este credinÈ›a care duce la realizare. Nimic nu se poate face fără speranță È™i încredere!Motivează-te !

Nu-ți abandona corpul, află ce se întâmplă cu corpul tău când nu mai faci exerciții fizice ! Motivează-te !

Invingatorii nu renunta niciodata !Motivează-te !

nu este vorba daca poti, ci daca vei incerca !Motivează-te !

Neatza' !! Diferenta intre imposibil si posibil se afla in determinare !Motivează-te !

SPONSORIZATE

Monitorizează-ți stilul de viață !

Distribuie pe Facebook !