Votat : Extrem de folositor
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Pilates

Pilates istoric beneficii si antrenament

Definitie pilates ca tip de fitness, scurt istoric, beneficiile practicarii pilates si executarea corecta a unui antrenament pe baza de imagini
Categorie:pilates
Autor:
Ultima actualizare:
Link: pilates/pilates_beneficii.php

Pilates, istoric si beneficii

Pilates definitie si scurt istoric

Pilates reprezinta un sistem de exercitii fizice dezvoltat la inceputul secolului al XX-lea de catre Joseph Pilates, care se bazeaza pe ideea ca oricine isi poate folosi mintea pentru a controla muschii. Incepand cu anii 80, metoda s-a raspandit din ce in ce mai mult, devenind unul dintre cele mai solicitate antrenamente in salile de sport.
Practicat corect, Pilatesul asigura o postura corecta a spatelui si, in acelasi timp, transforma radical felul in care arati, intarind musculatura fara a genera masa, alungind corpul si tonifiind coapsele si abdomenul. Principiile care stau la baza Pilates sunt concentrarea si controlul. Accentul se pune pe calitatea si corectitudinea miscarilor, si nu pe numarul de repetari efectuate.

Pilates poate fi practicat de oricine, de la copii la persoane in varsta, indiferent de conditia fizica, acesta poate fi individualizat pentru a se potrivi fiecarui practicant, de la persoane in recuperare pana la sportivi de elita. Metoda este ca o punte de legatura intre aptitudinile fizice si terapia fizica, care are scopul de a modela placut corpul folosindu-se de conexiunea dintre minte si trup. Afla ce inseamna pilates pe blog !

Beneficiile practicarii Pilates:

- imbunateste postura corpului
- alungeste muschii conferind gratie si o tinuta ireprosabila
- corecteaza si rectifica pozitia spatelui, prin reducerea durerilor cauzate de pozitia defectuoasa la birou
- imbunatateste sanatatea articulatiilor, mareste mobilitatea si agilitatea intregului corp
- elimina tensiunea si stresul
- tonifica abdomenul, coapsele si muschii spatelui
- tonifiaza musculatura avand totusi un impact redus asupra articulatiilor
- ajuta la prevenirea osteoporozei
- creste flexibilitatea si puterea pentru persoanele in varsta
- poate fi practicat pe toata perioada sarcinii si dupa aceasta
- creste mobilitatea si flexibilitatea corpului
- are efecte revigorante asupra sistemului circulator

Antrenament pilates in imagini:

Te intereseaza rubrica pilates ? | Vezi postari recente ! | «- inapoi

MOTIVARE / AMBIȚIE

Antreneaza-te ca "NEBUNUL" sau ramai la fel!!Motivează-te !

Singurul antrenament prost este cel care nu a avut loc !Motivează-te !

Nimic in lume nu poate opri un om cu atitudinea corecta sa isi atinga scopul, nimic in lume nu-l poate ajuta pe cel cu atitudinea incorecta.Motivează-te !

Iesi din cusca in care ai fost inchis de prea mult timp si arata-te pe TINE !Motivează-te !

Orice reusita mare este rezultatul muncii din greu si asteptarii.Motivează-te !

Varsta nu reprezinta o bariera ci doar o limita in mintea ta. Limitele exista sa fie depasite !Motivează-te !

Daca nu ai reusit inseamna ca ti-ai dorit decat pe jumatate ! Motiveaza-te !Motivează-te !

O atitudine gresita este ca si un cauciuc dezumflat. Nu poti ajunge nicaieri pana nu-l schimbi! Motivează-te !

Este timpul schimbarii!Motivează-te !

SPONSORIZATE

TOP MUZICĂ FITNESS

Top 10 muzică Fitness God 2017 - cele mai ascultate melodii fitness în 2017.
Monitorizează-ți stilul de viață !

distribuie conținutul Distribuie pe Facebook !