Fitness-god.ro
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Pagina sportivului Cristiano Ronaldo

Profil fitness

Inregistrează-te sau Autentifică-te
Scopul principal este: Mentinerea greutatii actuale, dar pentru a atinge acest scop, este nevoie de 3665 calorii zilnice. 3665 Kcal de asimilat din care 3665 Kcal de consumat. 6 mese pe zi care să conțină următoarele valori nutritive : 610 Kcal per masă.
All Friends
close
Admin
Bucuresti
Bucuresti
Deocamdata sunt aratati doar 100 de prieteni. Lista intreaga in curand!
Adaugati Cristiano ca prieten?  DaLoading
Sterge-ti Cristiano din lista de prieteni?  DaLoading
Trimite un mesaj privat lui Cristiano

Subiect: Mesaj:
sau Inchide
inchide    

Urmatoarele persoane doresc sa-ti fie prietene

Nu ai nici o cerere de prietenie.

Nivel de fitness și vârsta corpului

Nivel Fitness actual 40 / din 42

Se pare că nu ai mai calculat nivelul de fitness în ultimele 12 luni. Este momentul potrivit să-l recalculezi !

Vârsta Corpului de ani / din Află vârsta ta fitness !

Stil de viață echilibrat în 3 pași

Astăzi 21-11-2019
Necesar : 3665 Kcal de Asimilat : 3665 Kcal de Consumat : 3665 Kcal

Astăzi ai asimilat din 3665 de calorii; → Asimilează Kcal

Astăzi ai consumat 0 din 3665 de calorii; → Consumă Kcal

Astăzi ai băut 0 din 3.320 litri de apă → Necesar Apă

Astăzi ai dormit 0 din 8 ore.

*Folosește graficul de mai sus pentru a-ți monitorza caloriile zilnice.

Activitate fizică Cristiano Ronaldo

Adauga activitatile tale zilnice si vezi cate calorii ai consumat astazi!

Caracteristici Generale

Editeaza grupa sanguina din categoria Informatii personale,

Grăsime corporală

aspectul fizic

Aspectul fizic pentru Cristiano Ronaldo este : Fitness

Grăsime Corporală : 10.49 % %

Grăsime Esențială : 5 %

Informații utile

Greutatea ideală se încadrează între 69.2 și 86.5 kilograme.

Conform tipului metabolic (tipul metabolic proteic) alimentația zilnică trebuie să conțină:458.1 grame proteine, 320.6 grame carbohidrati, și 61.08 grame grăsimi. Fă conversia în grame..

Scopul principal este: Mentinerea greutatii actuale, dar pentru a atinge acest scop, este nevoie de 3665 calorii zilnice.6 mese pe zi care să conțină următoarele valori nutritive :

6 mese pe zi care să conțină următoarele valori nutritive :

Nutrienți pentru fiecare masăExemplu de masă bazată pe nevoile Nutriționale
Numărul de Mese6MâncareImperialMetric
Calorii Per Masă 610 caloriiPiept de pui la grătar 7.1 oz 199 g
Proteine 68 grameBroccoli aburit 2.0 cups 370 g
274 caloriiOrez brun aburit 6.8 oz 191 g
Carbohidrati 53 grameulei de in 1.2 tsp 5 g
213 caloriiCantități ajustate pentru nevoile nutriționale!
Grăsime 13 grame
122calorii

Dimensiuni perfecte

Dimensiunile perfecte pentru masă musculară sunt următoarele: Piept 117. centimetrii, Talie 82.1 centimetrii, Solduri 99.7 centimetrii, Biceps 42.2 centimetrii, Antebrat 34.0 centimetrii, Coapse 62.2 centimetrii, Gambe 39.9 centimetrii, Gat 43.4 centimetrii !

Exerciții + Repetări + Intensitate

Cristiano Ronaldo este tipul somatic mezomorf (- masa musculara mare, umeri lati, solduri inguste, strat adipos subtire. Castiga usor masa musculara, fara a acumula insa si grasime. Din acesasta categorie fac parte cei mai multi culturisti de performanta)
Se pare ca cea mai buna solutie pentru antrenament este piramidarea, dar nu neaparat in cadrul aceleiasi sesiuni de antrenament, ci cresterea si scaderea alternativa a intensitatii de la o sedinta de antrenament la alta, pentru a solicita toate tipurile de fibre musculare.
Exercitii - se aplica cel mai bine antrenamentul clasic, ce utilizeaza miscari compuse urmate de miscari de izolare
Seturi si repetari - se utilizeaza o mare varietate, insa in general in jurul a 10 repetari - se ciclizeaza antrenamentele intense cu cele mai usoare - se fac 3-4 seturi pe exercitiu, 2-4 exercitii pe grupa musculara
Intensitatea - trebuie sa fie mare, corpul poate suporta antrenamente dure, cu efecte rapide de crestere, deci trebuie profitat de acest lucru - un anumit program se mentine o perioada (minim 8 saptamani), si apoi se schimba, pentru a nu lasa muschii sa se plafoneze - se alterneaza zilele "grele" cu cele "usoare" - se variaza viteza de executie pentru a se solicita cat mai multe fibre musculare - se folosesc toate tehnicile avansate, dar nu exagerat.
Frecventa - se experimenteaza cu impartirea corpului in 3-4-5 parti pentru a vedea care este cea mai buna cale.
Aerobicele- aerobicele sunt necesare, dar nu mai mult de 4 sedinte pe saptamana, a 30 de minute - evita activitatile prelungite, care te "storc" de energie.
Locație: Santo Antnio Funchal · Madeira · Portugal Înălțime: 186 cm · Greutate: 83 kg
Sporturi Preferate: soccer | fotbal
Nume : Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro;
Nick Name : CR7, Cris, Ron, Ronnie, The Sultan Of The Stepover, cry-baby, little bee;
Cristiano Ronaldo s-a nascut in Santo Antonio, un cartier al orasului Funchal, Madeira, Portugalia. Este fiul Mariei Dolores dos Santos Aveiro si al lui Jose Dinis Aveiro (n. 1954, Londra - 5 septembrie 2005). Are un frate mai mare, Hugo (n. 1975), precum si doua surori mai mari, Elma (n. 1974) si Liliana Cátia (n. Madeira, 5 octombrie 1976). Liliana Catia este o cantareata cu numele de scena Lorenzo in Portugalia. Al doilea nume al lui Cristiano (Ronaldo) este relativ rar in Portugalia. Parintii l-au numit astfel in cinstea fostului presedinte american Ronald Reagan. Inca din copilarie tatal sau l-a inscris la un club sportiv, iar la varsta de 14 ani, Ronaldo s-a inteles cu parintii sa-si focuseze cariera pe fotbal.

Cristiano Ronaldo devine un jucator de fotbal profesionist socotit ca unul dintre cei mai mari jucatori din istoria fotbalului. Poarta numarul 7 pe tricou iar in sezonul 2003/04 este votat jucatorul sezonului.

Numit in echipa UEFA a anului 2004 este votat in prima editie FIFPro awards ca jucatorul anului FIFPro Special Young Player of the Year (2005)
PFA's jucatorul lunii Martie. (Aprilie 2006);

In 2007 castiga: PFA tanarul jucator al anului, PFA jucatorul anului, PFA Jucatorul Fanilor preferat (Premiership), Fotbalistul portughez al anului, FWA Fotbalistul Anului, Sir Matt Busby fotbalistul anului si Manchester United's Players' Player of the Year.

In sezonul 2007/08 devine golgheter in Premier League cu 31 de goluri marcate. Este numit si golgheter-ul UEFA Champions League cu 8 reusite.

Anul 2008 ii aduce primul balon de aur si titluri ca Fotbalistul anului 2008 UEFA si FIFA World Player of the Year

Pe 3 Iulie 2010 devine tata.

In 2013 devine primul jucator care marcheaza 9 goluri in UEFA Champions League faza grupelor. Devine cel mai bun marcator al anului 2013 cu 15 goluri in UEFA Champions League.
CR7 este numit cel mai bun jucator din lume castigand pentru a doua oara Balonul de Aur.

Anul 2014 ii aduce lui Cristiano Ronaldo cel de-al treilea Balon de Aur CR7 devenind primul jucator de fotbal portughez care castiga acest trofeu de 3 ori. Tot in 2014 marcheaza 31 de goluri in 30 de partide in La Liga si mai bate un record cu 17 goluri in UEFA Champions League.

Cele mai multe aparitii in echipa anului UEFA de 8 ori consecutiv (2007-2014)

2015
- cel mai bun marcator din istoria Champions League cu 80 de goluri;
- all time top goalscorer in La Liga pentru Real Madrid 230 de goluri;

Cele mai multe aparitii in FIFPro World XI: 8 ori consecutiv

Cele mai multe ghete de aur : 4
All time top scorer in competitiile europene cu 83 de goluri;
Cele mai multe hat-trick-uri din La Liga: 28
Cele mai multe goluri in partide consecutive : 8 meciuri 15 golouri, 10 meciuri 17 goluri, 12 meciuri 20 de goluri, 15 meciuri 25 de goluri.

Cea mai buna ratie de conversie a penalty-urilor 93%, cea mai buna ratie de gol in La Liga : 1.13

Ronaldo se antreneaza 5 zile pe saptamana urmand un regim strict de antrenament care dureaza intre 3 si 4 ore pe zi.

Alearga 25-30 de minute in fiecare zi folosind mers normal, sprinturi explozive si alergari la o intensitate foarte mare.

Regim de antrenament :

LUNI

EXERCITIIREPETARI
Tractiuni la bara fixa la ceafa - spate5 seturi a cate 5 repetari
Indreptari cu haltera - spate5 seturi a cate 5 repetari
Ridicari de gantere - piept5 seturi a cate 5 repetari
Fandari cu gantera - fese5 seturi a cate 5 repetari
Ridicari de gamba din pozitia sezand - picioare5 seturi a cate 5 repetari
Ridicari de gantere din lateral - piept5 seturi a cate 5 repetari
Ridicarea halterei in tensiune - spate5 seturi a cate 5 repetari
Ridicari de haltera5 seturi a cate 5 repetari
Ridicari de gamba din picioare - picioare5 seturi a cate 5 repetari
Antrenament cardio prin alergare30 de minute

MARTI

ANTRENAMENT CARDIOVASCULAR45 DE MINUTE

MIERCURI

EXERCITIIREPETARI
Genuflexiuni cu gantera - picioare2 seturi a cate 18 repetari
Flotari in pozitie declinata - piept2 seturi a cate 18 repetari
Flotari pentru triceps - brate2 seturi a cate 18 repetari
Impins cu ganterele din lateral din pozitie sezanda - umeri2 seturi a cate 18 repetari

Ridicari de picior de pe minge fitball - fitball

2 seturi a cate 18 repetari
Ramat pe un brat cu gantera - spate2 seturi a cate 18 repetari
Box Jumps - box jumps CR72 seturi a cate 12 repetari
Flotari in stil exploziv - piept2seturi a cate 12 repetari
Burpees in stil exploziv burpees CR72 seturi a cate 12 repetari

JOI

EXERCITIIREPETARI
Activitati sportive20 minute
Antrenament cardioVezi exemple de antrenamente cardio

VINERI

EXERCITIIREPETARI
Tractiuni la bara fixa la piept - spate4 seturi a cate 8 repetari
Indreptari cu haltera - spate4 seturi a cate 8 repetari
Ridicari de gamba din pozitie sezanda- picioare4 seturi a cate 8 repetari
Fandari cu gantera - fese4 seturi a cate 8 repetari
Ridicarea halterei in tensiune - spate4 seturi a cate 8 repetari
Ridicari de gantere din lateral - piept4 seturi a cate 8 repetari
Ridicarea halterei in tensiune - spate4 seturi a cate 8 repetari
Ridicari de gamba din picioare - picioare4 seturi a cate 8 repetari
Ridicari de gantere - piept4 seturi a cate 8 repetari

SAMBATA

EXERCITIIREPETARI
Activitati sportive20 minute
Antrenament cardioVezi exemple de antrenamente cardio

- Duminica se repeta antrenamentul de Miercuri.

adauga pagina la favorite pe profilAdauga la articole preferate pe profil


MOTIVEAZĂ-TE

Singurul antrenament prost este cel care nu a avut loc !Motivează-te !

Antrenamentul nu inseamna nimic fara odihna !Motivează-te !

Oamenii subestimeaza capacitatea lor pentru SCHIMBARE. Nu exista un moment potrivit pentru a face ceva dificil ! turn ON BEAST MODE NOW !Motivează-te !

Daca astepti conditiile perfecte, nu vei face nimic niciodata !Motivează-te !

Nimic in lume nu poate opri un om cu atitudinea corecta sa isi atinga scopul, nimic in lume nu-l poate ajuta pe cel cu atitudinea incorecta.Motivează-te !

Intotdeauna crede ca ceva minunat este pe cale sa se intample !Motivează-te !

Singura persoană care îți este destinată să devii este persoana care decizi tu să fii !Motivează-te !

Super motiveaza-te cu un videoclip superb gata sa te incarce cu energie !Motivează-te !

1. Ai fost creat pentru a fi de succes !
2. Esti mult mai puternic decat crezi !
3. Ai fost mintit pana acum despre tine !
4. Esti constient de experienta ta !

Shakespeare a spus : " Ce opera de arta este omul ... " Ce opera de arta esti TU

Motivează-te !

SPONSORIZATE

Monitorizează-ți stilul de viață !

Distribuie pe Facebook !