Fitness-god.ro
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Pagina sportivului Raluca Risnita

Profil fitness

Inregistrează-te sau Autentifică-te
Scopul principal este: Slăbire 20%, dar pentru a atinge acest scop, este nevoie de 1563 calorii zilnice. 1563 Kcal de asimilat din care 1954 Kcal de consumat. 3 mese pe zi care să conțină următoarele valori nutritive : 521 Kcal per masă.
All Friends
close
Admin
Bucuresti
Bucuresti
Deocamdata sunt aratati doar 100 de prieteni. Lista intreaga in curand!
Adaugati Raluca ca prieten?  DaLoading
Sterge-ti Raluca din lista de prieteni?  DaLoading
Trimite un mesaj privat lui Raluca

Subiect: Mesaj:
sau Inchide
inchide    

Urmatoarele persoane doresc sa-ti fie prietene

Nu ai nici o cerere de prietenie.

Nivel de fitness și vârsta corpului

Nivel Fitness actual 11 / din 42

Se pare că nu ai mai calculat nivelul de fitness în ultimele 12 luni. Este momentul potrivit să-l recalculezi !

Vârsta Corpului de ani / din 37Află vârsta ta fitness !

Stil de viață echilibrat în 3 pași

Astăzi 27-06-2019
Necesar : 1563 Kcal de Asimilat : 1563 Kcal de Consumat : 1954 Kcal

Astăzi ai asimilat din 1563 de calorii; → Asimilează Kcal

Astăzi ai consumat 0 din 1954 de calorii; → Consumă Kcal

Astăzi ai băut 0 din 2.68 litri de apă → Necesar Apă

Astăzi ai dormit 0 din 8 ore.

*Folosește graficul de mai sus pentru a-ți monitorza caloriile zilnice.

Activitate fizică Raluca Risnita

Adauga activitatile tale zilnice si vezi cate calorii ai consumat astazi!

Caracteristici Generale

Culege ceea ce sadeste Tract digestiv sensibil Sistem imunitar tolerant Predispozitie pentru boli cardiace, diabet Raspunde cel mai bine la stres prin actiuni de calmare Se adapteaza bine la mediul inconjurator si la dieta Necesita o dieta vegetariana pentru a ramine svelt si active

Grăsime corporală

aspectul fizic

Aspectul fizic pentru Raluca Risnita este : Obezitate

Grăsime Corporală : 32.64 %

Grăsime Esențială : 13 %

Informații utile

Greutatea ideală se încadrează între 54.5 și 68.1 kilograme.

Tipul metabolic.

Conform tipului metabolic () alimentația zilnică trebuie să conțină:35% grame proteine, 45% grame carbohidrati, și 20% grame grăsimi. Fă conversia în grame..

Scopul principal este: Slăbire 20%, dar pentru a atinge acest scop, este nevoie de 1563 calorii zilnice.3 mese pe zi care să conțină următoarele valori nutritive :

3 mese pe zi care să conțină următoarele valori nutritive :

Nutrienți pentru fiecare masăExemplu de masă bazată pe nevoile Nutriționale
Numărul de Mese3MâncareImperialMetric
Calorii Per Masă 521 caloriiPiept de pui la grătar 4.6 oz 129 g
Proteine 45 grameBroccoli aburit 2.0 cups 170 g
caloriiOrez brun aburit 7.7 oz 214 g
Carbohidrati 58 grameulei de in 1.3 tsp 6 g
234 caloriiCantități ajustate pentru nevoile nutriționale!
Grăsime 11 grame
104calorii

Dimensiuni perfecte

Dimensiunile perfecte pentru Raluca Risnita sunt:BUST 95.77 centimetrii; TALIE 65.71 centimetrii;SOLD 95.77 centimetrii;

Exerciții + Repetări + Intensitate

Raluca Risnita este tipul somatic atletic (Corp musculos, longilin, umeri lati, coapse inguste, abdomen plat)
Femeile care fac parte din acest tip somatic sunt predispuse la castigarea in greutate si de aceea trebuie sa consume fructe, legume proaspete de sezon in cantitati mai mari, cereale integrale, proteine cu valoare biologica ridicata, ca de exemplu peste, oua, carne alba si sporadic, carne rosie. Este indicat si consumul de alimente probiotice si fibre alimentare : iaurt, suplimente cu fibre.
In ceea ce priveste sportul, tipul atletic trebuie sa-l practice de cel putin 3 ori pe saptamana la o intensitate medie si intercalat cu stretchingul.
Locație: Media · · Înălțime: 165 cm · Greutate: 67 kg
Adauga descriere!

MOTIVEAZĂ-TE

Fitness ... La ce Doamne iarta-ma m-am gandit tot timpul inainte de a te gasi ?Motivează-te !

Nu ma antrenez pentru 5 kilograme. Nu ma pregatesc pentru o competitie. Nu vreau sa bat un nou record. Nu incerc sa impresionez pe nimeni. Imi salvez propria viata ! Motivează-te !

Ce o sa faci cu unica ta viata ?Motivează-te !

Sa fi intr-o forma buna nu tine cont de varsta !Motivează-te !

Pentru că vreau acest lucru mai mult decât orice pe lume !Motivează-te !

Daca astepti conditiile perfecte, nu vei face nimic niciodata !Motivează-te !

Sportul si Odihna sunt prieteni buni !Motivează-te !

Lacrimile iti vor aduce simpatie, antrenamentele rezultateMotivează-te !

Buna dimineata ! Optimismul este credinÈ›a care duce la realizare. Nimic nu se poate face fără speranță È™i încredere!Motivează-te !

SPONSORIZATE

Monitorizează-ți stilul de viață !

Distribuie pe Facebook !