Fitness-god.ro
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Pagina sportivului Cojocaru Ionut

Profil fitness

Inregistrează-te sau Autentifică-te
Cojocaru Ionut Folosește calculatoarele Fitness pentru a-ți echilibra stilul de viață !
All Friends
close
Admin
Bucuresti
Bucuresti
Deocamdata sunt aratati doar 100 de prieteni. Lista intreaga in curand!
Adaugati Cojocaru ca prieten?  DaLoading
Sterge-ti Cojocaru din lista de prieteni?  DaLoading
Trimite un mesaj privat lui Cojocaru

Subiect: Mesaj:
sau Inchide
inchide    

Urmatoarele persoane doresc sa-ti fie prietene

Nu ai nici o cerere de prietenie.

Nivel de fitness și vârsta corpului

Cojocaru's Fitness Level
0 / din 42 de puncte Află nivelul de fitness actual.

Se pare că nu ai mai calculat nivelul de fitness în ultimele 12 luni. Este momentul potrivit să-l recalculezi !

Vârsta Corpului de ani / din 23Află vârsta ta fitness !

Stil de viață echilibrat în 3 pași

Astăzi 18-06-2019
Necesar : 0 Kcal de Asimilat : 0 Kcal de Consumat : 0 Kcal

Astăzi ai asimilat din 0 de calorii; → Asimilează Kcal

Astăzi ai consumat 0 din 0 de calorii; → Consumă Kcal

Astăzi ai băut 0 din 0 litri de apă → Necesar Apă

Astăzi ai dormit 0 din 8 ore.

*Folosește graficul de mai sus pentru a-ți monitorza caloriile zilnice.

Activitate fizică Cojocaru Ionut

Adauga activitatile tale zilnice si vezi cate calorii ai consumat astazi!

Caracteristici Generale

Culege ceea ce sadeste Tract digestiv sensibil Sistem imunitar tolerant Predispozitie pentru boli cardiace, diabet Raspunde cel mai bine la stres prin actiuni de calmare Se adapteaza bine la mediul inconjurator si la dieta Necesita o dieta vegetariana pentru a ramine svelt si active

Grăsime corporală

aspectul fizic
Foloseste calculatorul Grasime Corporala.

Informații utile

Greutatea ideală.

Conform tipului metabolic (tipul metabolic proteic) alimentația zilnică trebuie să conțină:50% grame proteine, 30% grame carbohidrati, și 20% grame grăsimi. Fă conversia în grame..

Dimensiuni perfecte

Află dimensiunile perfecte !

Exerciții + Repetări + Intensitate

< Cojocaru Ionut este tipul somatic ectomorf (- slab si subtire, cu masa musculara si strat adipos reduse, oase subtiri de obicei, in genereal longilin). Metabolismul sau rapid face ca acumularea de masa musculara sa fie foarte dificila, chiar si proteinele fiind arse pentru energie. Se pare ca si absorbtia nutrientilor este deficitara.
Ectomorfii au rate metabolice foarte mari, fiind foarte greu pentru ei sa acumuleze masa musculara si sa castige in forta. Aceasta poate fi o situatie frustranta pentru multe personane, care devind complexati de faptul ca sunt prea slabi, si sfarsesc prin a avea o imagine de sine foarte slaba. Pentru ectomorfi, efortul de a acumula masa musculara este similar cu cel depus de un obez pentru a slabiii. Din cauza progreselor lente pe care le va face (trebuie sa fim constienti de la bun inceput de asta), ectomorful trebuie sa se inarmeze cu rabdare, sa evite supraantrenamentul, sa-si moduleze cu grija programele de dieta si antrenament. Un ectomorf adevarat, considerand ca se antreneaza corect, se hraneste si de odihneste in consecinta, poate sa castige 0.5-1kg pe saptamana, in perioada cea mai buna. O atentie speciala trebuie indreptata si spre odihna, sunt recomandate 9 ore de repaus din care 8 de somn. Este recomandat sa evite energizantele si suplimentele pentru slabit.
Dupa primele luni de antrenament castigurile vor fi mult mai mici. Se pot realiza si cresteri in masa mai mari, dar acestea sunt constituite din grasime(da, grasime, oricat ar parea de fantastic). Din moment ce principala problema a ectomorfilor este un mediu hormonal neprielnic, trebuie pus accentul pe acel stil de antrenament care maximizeaza secretia de hormoni anabolici in orgainsm, mentinerea cat mai mult in faza de hipertrofie, cu greutati medii si volum mai mare, cu 8-12 repetari pe serie, dupa parerea unora.
Cel mai mare dusman este descurajarea, demotivarea in urma absentei progreselor, sau a unor progrese minore. Tocmai de aceea trebuie sa se acorde grija foarte mare stabilirii unor obiective realiste si a unor planuri flexibile.
Exercitii: -miscari compuse si de baza, efectuate cu greutati libere -evitarea aparatelor sofisticate, cabluri etc., deoarece ele lucreaza parti mici ale muschilor
Seturi si repetari - maxim 10 seturi pentru grupele mari, 6-8 seturi pentru grupele mici, fara a duce toate seturile pana la epuizare - numarul de repetari trebuie variat intre 6-10 Intensitatea - intensitatea trebuie sa fie mare, greuati mari si repetari putine-medii - perioade de odihna marite intre seturi, chiar pana la 4-5 minute la genoflexiuni - puteti incerca repetarile fortate, dar in nici un caz la toate seturile, doar la cele "grele".
Frecventa antrenamentelor -folosind o intesitate mare, si avand o capacitate de recuperare destul de scazuta, febra musculara o sa fie o problema. Antreneaza o grupa numai dupa ce febra a disparut complet. - o medie ar fi sa se antreneze o grupa musculara o data pe saptamana - odihna intre antrenamente este foarte importanta.
Aerobicele -mai ales la ectomorfi, aerobicele saboteaza eforturile de crestere a masei musculare, de aceea trebuie tinute la minim, atat in sala cat si in afara ei. -intensitatea trebuie sa fie redusa, ca si frecventa si durata
Locație: Dragasani · Valcea · Înălțime: 182 cm · Greutate: 70 kg
Sporturi Preferate: Arbitru football
Adauga descriere!

MOTIVEAZĂ-TE

Nu ai nici o scuza pentru felul cum arati, nu ai nici o scuza pentru felul cum te simti ! E timpul sa te schimbi !Motivează-te !

Antreneaza-te din greu!
Castiga usor! Motivează-te !

O singură persoană care face sport este mult mai bine decât 50 de persoane care doar pălăvrăgesc.Motivează-te !

Intotdeauna este bine sa fi in forma ... pentru ca niciodata nu sti ce te asteapta !Motivează-te !

Trebuie sa tragi tare azi pentru a fi multumit maine !Motivează-te !

O să devin mai puternic / ă decât cea mai puternică scuză a mea ! Motivează-te !

Orice reusita mare este rezultatul muncii din greu si asteptarii.Motivează-te !

"Obsesia" este un cuvant pe care lenesii il folosesc pentru a-I descrie pe cei dedicati !Motivează-te !

Picaturile de transpiratie sunt defapt lacrimile grasimii !Motivează-te !

SPONSORIZATE

Monitorizează-ți stilul de viață !

Distribuie pe Facebook !