Votat : Foarte folositor
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Stil de viață sănătos ambiție, odihnă, alimentație, antrenament

Ești pregătit pentru un stil de viață sănătos ?

Un stil de viață sănătos este alcătuit din 3 mari categorii: Odihnă, Alimentație și Antrenament ! Inainte să ne aruncăm cu capul în față haideți să ne punem întrebarea: Ești pregătit pentru un stil de viață sănătos ? Telecomanda este la tine ! Tu alegi !
stilViataSanatos

Introducere stil de viață sănătos



De-alungul timpului s-a dovedit că în orice activitate nu contează cât de mic ești, sau cât porți la pantof, ceea ce face diferența este ambiția și  stilul de viață. Deci pregătit pentru un stil de viață sănătos ?
Să începem cu începutul,  sănătatea este compusă din 3 lucruri: odihnă, alimentație (sănătoasă) și antrenament (mișcare fizică)  la care se adaugă magia ambiției pentru păstrarea legăturii atât de prețioase dintre cele trei precizate mai înainte.

AMBIȚIA

Să ne întrebăm puțin de ambiție? Avem ambiție fie ea pozitivă sau negativă, oricum ar fi o putem folosi  într-un scop bun. Chiar dacă arătăm cum arătăm sau avem cine știe ce probleme, ambiția o putem crea oricând, trebuie doar să știm să transformăm toate lucrurile rele  care sunt menite să ne tragă în jos, să ne jignească în ustensile pentru motivare (motivează-te),  în lucruri bune , astfel în loc să ne retragem într-un colț să plângem vom ieși mai în lumină cu și  mai multă ambiție pentru a ne demonstra în primul rând nouă simplul fapt că și eu pot !

ODIHNA

Acum că am tratat subiectul ambiției să trecem la odihnă. Vă odihniți îndeajuns ? Dormiți bine ? Pentru un răspuns pozitiv la aceste întrebări avem nevoie de câteva variante ajutătoare: în primul rând salteaua pe care ne petrecem atâta  timp din viață noastră este ok?  O saltea bună costă mult mai scump decât o saltea normală  însă vă asigur că face toți banii și este una dintre puținele investiții care într-adevar merită. Calculați numai cât timp vă petreceți în pat într-o lună de zile, gândiți-vă apoi cât timp vă petreceți într-o viață pentru că o saltea buna rezistă minim 15-20 de ani ! Recomand cu căldură puțin strâns de curea pentru o saltea mai bună deoarece are numeroase beneficii ca de exemplu :

  •  îmbunătățirea circulației sanguine,
  • corectarea posturii coloanei vertebrale,
  • odihnă de calitate în mult mai puține ore decât o saltea obișnuită,
  • crește starea de bine și multe alte beneficii !

Așadar răsfățați-vă cu o saltea de calitate pe care să vă odihniți 9 ore pe zi ( 8 ore de somn și una de repaus)! Puteți cumpăra de aici o saltea de calitate!
Camera in care dormim trebuie sa fie aerisita cu cel putin doua ore inainte de somn iar curatenia nu trebuie sa lipseasca.

ALIMENTAȚIA

Să ne facem puțină curățenie și  în alimentație.  Alimentația este la fel de importantă ca și antrenamentul de aceea trebuie să avem mare grijă ce mâncăm atât din punct de vedere al sănătății cât și din punctul de vedere al rezultatelor în urma unui antrenament indifferent de scopurile noastre.
Incercați să evitați fumatul, consumarea în exces de alcool, carnea grasă, prăjelile din abundeță, micșorați cantitățile de sare, zahăr și grăsimi,  înlocuindu-le cu fructe și legume, lactate (brânzeturi si iaurt-uri),  carne slabă în general de pasăre și de pește.  
În final vom mânca  atât cât trebuie iar senzația de foame nu-și  va face apariția pe timpul zilei sau pe timpul nopții asta datorită regimului cu care ne vom obișnui corpul. De cele mai multe ori corpul nu distinge diferența dintre sete și foame creându-se confuzie între cele două stări. Așadar măriți cantitatea de apa zilnic ! Pentru mai multe informații despre alimentație vizitați pagina Alimentație sănătoasă !

ANTRENAMENTUL

În ceea ce privește antrenamentul nu trebuie să fim sportivi de performanță pentru a introduce în viețile noastre 30 de minute de mișcare fizică în fiecare zi formând astfel o rutină de antrenament regulat.  30 de minute din 24 de ore cred că fiecare poate să rupă mai ales când acest lucru nu-l face pentru nimeni altcineva decât pentru sănătatea propriei persoane. Să ne înțelegem de la bun început  că atunci când facem curat în casă sau spălăm vasele nu înseamnă antrenament . Internetul este plin de exerciții fizice și tipuri de fitness astfel încât este imposibil să nu găsim ceva pe placul nostru fie pentru în casă fie pentru afară sau sala de forță. Tot ce trebuie să facem este să ne informăm despre activitățile fitness după care să ne alegem activitatea care ni se pare cea mai potrivită noua și să o punem în practică corect.
 Antrenamentul implică  antrenarea într-un mod regulat  a tuturor grupelor musculare.

După cum vezi  să fii pregătit sau pregătită  pentru un stil de viață sănătos nu este greu deloc,  implică câteva schimbări însă telecomanda este la tine ! Vezi cum îți poți echilibra stilul de viață sănătos pe fitness-god.ro !

MOTIVARE / AMBIȚIE

Nu-ți abandona corpul, află ce se întâmplă cu corpul tău când nu mai faci exerciții fizice ! Motivează-te !

Iesi din cusca in care ai fost inchis de prea mult timp si arata-te pe TINE !Motivează-te !

Succesul nu este daruit, este obtinut! ... In sala de forta, in ring, pe pista sau pe teren cu sange, transpiratie si uneori cu lacrimi!Motivează-te !

Antreneaza-te ca o bestie, arata ca o frumusete !Motivează-te !

Este timpul schimbarii!Motivează-te !

Azi am alergat 35 de km ! Tu ?Motivează-te !

Astazi voi face ce altii nu fac... pentru ca maine sa pot face ce altii nu pot !Motivează-te !

Limitele exista doar daca le lasi sa existe !Motivează-te !

Motivul din cauza caruia majoritatea oamenilor se dau batuti atat de repede este pentru ca tind sa priveasca cat de mult mai au pana sa-si atinga scopul, in loc sa priveasca cat de mult au realizat pana acum.Motivează-te !

SPONSORIZATE

TOP MUZICĂ FITNESS

Top 10 muzică Fitness God 2017 - cele mai ascultate melodii fitness în 2017.
Monitorizează-ți stilul de viață !

distribuie conținutul Distribuie pe Facebook !