Votat : Extrem de folositor
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Exercitii de respiratie

Respiratia abdominala

Exercitiile de respiratie vizeza sincronizarea diafragma/expiratie. Respiratia abdominala. Exercitii simple de respiratie: ne intindem pe sol cu fata indreptata spre tavan, picioarele drepte ...
Categorie:stretching
Autor:
Ultima actualizare:
Link: stretching/exercitii_de_respiratie.php

Exercitii de respiratie

Exercitiile de respiratie vizeza sincronizarea diafragma/expiratie. Diafragma este muschiul cheie al respiratiei abdominale. Pentru a pune in practica exercitiile ne intindem pe sol cu fata indreptata spre tavan, picioarele drepte, intinse si mainile pe langa corp cu palmele indreptate spre podea. De asemenea avem nevoie si de o carte sau orice obiect de greutate medie de asa natura incat atunci cand il vom aseza pe abdomen sa il simtim astfel incat in cazul in care respiratia este corecta obiectul sau cartea se va ridica odata cu bombarea abdomenului.

Odata intinsi trebuie sa ne relaxam! O buna metoda de relaxare este cu ochii inchisi si gandul la lucruri care ne inspira o stare de calm. Muzica relaxanta nu trebuie sa lipseasca!

Exercitiul de respiratie 1

Din pozitia prezentata mai sus expiram profund de cateva ori incordand usor abdomenul. Dupa ce am expirat mentinem pret de cateva secunde contractia abdomenului fara sa respiram.

Exercitiul de respiratie 2

Din pozitie initiala incercam sa expiram lent, lung si profund si cat de silentios posibil. Repetam exercitiul timp de 15 minute.

Exercitiul de respiratie 3

Dupa ce am pus in practica cele doua exercitii anterioare vom observa o usoara tendinta de a inspira mai profund. Acum exercitiul 3 consta in folosirea literelor A si M in timp ce expiram. Din pozitiei initiala expiram continuu, lent si relaxant pronuntand litera A care va suna ceva de genul AAAAAAA iar la finalul respiratei vom pronunta litera M care va suna ceva de genul MMMMM.

In toate aceste trei exercitii lipseste ceva! Da! Lipseste inspiratia! Veti observa insa ca inspiratia se va produce de la sine in timpul exercitiilor!

Acest tip de respiratie se numeste respiratia diafragmatica si ajuta la relaxarea corpului, a mintii si accelereaza circulatia sangelui prin vene imbunatatind sistemul circulator. O respiratie corecta este atunci cand inspiram pe nas si expiram pe gura contractand usor abdomenul.

Ce gasiti pe Fitness God Blog despre stretching:

» Stretching
» Incalzirea de dimineata
» Incalzirea inainte de antrenament

S-ar putea sa te intereseze si : Beneficiile stretchingului, Testul flexibilitatii, Stretching sau sfaturi pentru stretchingsau Exercitii stretching la birou !

Te intereseaza rubrica stretching ? | Vezi postari recente ! | «- inapoi

MOTIVEAZĂ-TE

Viata nu devine mai usoara, tu devii mai puternic !Motivează-te !

O ora de antrenament este egala cu 4% dintr-o zi. NU ai nici o scuza !Motivează-te !

Varsta nu reprezinta o bariera ci doar o limita in mintea ta. Limitele exista sa fie depasite !Motivează-te !

Nu ma antrenez pentru 5 kilograme. Nu ma pregatesc pentru o competitie. Nu vreau sa bat un nou record. Nu incerc sa impresionez pe nimeni. Imi salvez propria viata ! Motivează-te !

Fitness-ul nu este despre a fi mai bun decât restul, este despre a fi mai bun decât obișnuiai tu să fii.Motivează-te !

Azi am alergat 35 de km ! Tu ?Motivează-te !

Știai că lipsa exercițiului fizic, la nivel mondial , duce la același număr de decese precum cele cauzate de fumat ?Motivează-te !

Am urat fiecare minut din antrenamentul meu dar mi-am zis: Nu renunta ! Sufera acum si traieste-ti restul vietii ca un CAMPION !Motivează-te !

Te antrenezi la fel de tare ca si competitorii tai ? Disciplina este cea care te coordoneaza sa faci ceea ce sti ca trebuie facut chiar si atunci cand nu vrei sa faci !Motivează-te !

SPONSORIZATE

Monitorizează-ți stilul de viață !

Distribuie pe Facebook !