Votat : Votează !
Știri Acasă Nou pe fitness-god.ro ? Log in !
căutare vocală

Ce este creatina ca supliment alimentar

Ce este creatina și la ce folosește

Majoritatea persoanelor cred că suplimentul de creatină este folosit doar pentru câștigare în masă musculară și forță. Vezi ce este creatina, la ce folosește și care este dozajul zilnic recomandat.
suplimente

Creatina

Majoritatea persoanelor cred că suplimentul de creatină este folosit doar pentru câștigare în masă musculară și forță. Acest lucru este perfect adevărat însă creatina poate fi folosită și pentru tratarea anumitor boli care afectează sistemul neuromuscular ca de exemplu distrofia musculară.
Studii recente arată că suplimentul de creatină poate fi folosit ca aplicație terapeutică în îmbătrânirea populației, atrofie musculară, oboseală, boala Parkinson și multe alte patologii ale creierului. De asemenea creatina poate reduce colesterolul cu până la 15%, prin urmare poate fi folosită pentru a regla și a corecta anumite erori de metabolism ca de exemplu oamenii care se nasc fără enzime acestea fiind responsabile cu producerea de creatină în corp.
Unele studii afirma ca suplimentul de creatina poate imbunatatii producerea hormonului de crestere.

Ce este creatina?

Creatina se formează în corpul nostru din aminoacizi ca metionina, glicina și arginina. În medie se găsesc 120 de grame de creatină în corp stocate ca fosfat. În ceea ce privește alimentele, întâlnim creatina în carnea de vită, hering și somon.

Cum acționează creatina?

Creatina ajută la generarea de energie. Detaliat creatina este direct legată de adenozin trifosfat cunoscut sub denumirea de ATP. Cum acționează creatina? Cand ATP pierde o molecula de fosfat și devine adenozin difosfat (ADP), aceasta trebuie sa fie convertită înapoi la ATP. Creatina este stocată în corpul uman ca creatină fosfat (CP), cunoscută sub denumirea și de fosfocreatină. Când ATP este epuizat poate fi reâncărcat de către fosfocreatina (CP) prin donarea unei molecule de fosfat la ADP. Cu cât este stocată mai repede CP cu atât mai repede se reâncarcă ATP, ceea ce înseamnă mai multă energie.
Acesta este motivul pentru care creatina a dat rezultate în sport imbuntățind performanța în sporturi de anduranță cum ar fi înot, canotaj, de asemenea în ridicarea de greutăți și în practicarea exercitiilor anaerobe. Ca supliment creatina poate fi gasită sub formă de creatină monohidrată, citrat de creatină, creatină fosfat, creatină magneziu chelat și chiar sub formă de lichid.
Creatina monohidrată are efecte pozitive asupra patologiilor, masei musculare și performantei. Creatina monohidrată este de peste 90% absorbabilă.

De câtă creatină avem nevoie?

Deșii dozele utilizate în unele studii au fost destul de ridicate, studii recente demonstrează că dozele mai mici sunt la fel de eficiente pentru creșterea creatinei fosfat sau fosfocreatina (CP) în organism. Sunt recomandate două- trei grame pe zi.

MOTIVARE / AMBIȚIE

Succesul antrenamentelor inseamna esecul nemultumirilor, resentimentelor si durerii !Motivează-te !

Du-te si fa ceva care te face sa transpiri !Motivează-te !

Iesi din cusca in care ai fost inchis de prea mult timp si arata-te pe TINE !Motivează-te !

Viata nu este despre cautarea propriei persoane ! Viata este despre crearea propriei persoane !Motivează-te !

Solutia este simpla: ANTRENAMENT !Motivează-te !

Nu-ti pierde speranta ! Cand soarele apune pe cer apar stelele !Motivează-te !

Am urat fiecare minut din antrenamentul meu dar mi-am zis: Nu renunta ! Sufera acum si traieste-ti restul vietii ca un CAMPION !Motivează-te !

In momente de incertitudine, inchide ochii, imagineaza-te peste un an ... dupa care treci inapoi la ANTRENAMENT !Motivează-te !

Astazi voi face ce altii nu fac... pentru ca maine sa pot face ce altii nu pot !Motivează-te !

SPONSORIZATE

TOP MUZICĂ FITNESS

Top 10 muzică Fitness God 2017 - cele mai ascultate melodii fitness în 2017.
Monitorizează-ți stilul de viață !

Distribuie pe Facebook !